Gefeliciteerd met de dracht van Vienna! Ik vind (zoals meer) vooral de hoofden van beide ouders erg aansprekend. Karakters zijn superbelangrijk, bouw moet vooral functioneel zijn in mijn ogen.
Die hooggedragen staart is echt geen probleem voor de hond zelf natuurlijk en esthetisch tja, inderdaad, showen is dan waarschijnlijk zonde van je geld, maar meer dan jammer is het niet. Te steile, te sterke of onevenredige hoekingen leveren wel belasting op voor de hond (gewrichtsslijtage, artrose, pijn) en dat vind ik dus wel echt heel belangrijk. Het valt mij op dat beide ouders ondergeschoven lijken te staan. Hoort dit bij het ras?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vienna krijgt pupjes
Moderator: moderatorteam
- MirandaH
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cairns!!!
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Vienna krijgt pupjes

*Gediplomeerde trimsalon voor de regio Zoetermeer (lid ABHB)*
**Webshop voor verse diervoeding: Botten & Zo**
- maitestar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer: Jip
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ben nog steeds helemaal verliefd op je honden
Wat zitten er toch een prachtige koppies op!
Van harte gefeliciteerd met het aankomende nestje!

Wat zitten er toch een prachtige koppies op!
Van harte gefeliciteerd met het aankomende nestje!

Groetjes,
Wendy
Wendy
- zeta-jones
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
- Aantal honden: 9
- Contacteer:
Het hoort niet bij het ras als in dat het zo moet, maar komt wel veel voor bij witjes die uit zichzelf in stand staan. Vienna heeft het overigens totaal niet hoor en ook nooit gehad. De reu heeft dat wat meer, maar hij is intussen al iets meer op leeftijd. Frans staan voor, weinig tot geen voorborst hebben en koehakkig staan komt ook veel voor en daar hebben ze allebei gelukkig geen last van. De hoekingen zijn ook in orde bij allebei. De te hoge staartaanzet en te blij gedragen staart van Vienna vind ik zelf idd ook erg overkomelijkMirandaH schreef:Gefeliciteerd met de dracht van Vienna! Ik vind (zoals meer) vooral de hoofden van beide ouders erg aansprekend. Karakters zijn superbelangrijk, bouw moet vooral functioneel zijn in mijn ogen.
Die hooggedragen staart is echt geen probleem voor de hond zelf natuurlijk en esthetisch tja, inderdaad, showen is dan waarschijnlijk zonde van je geld, maar meer dan jammer is het niet. Te steile, te sterke of onevenredige hoekingen leveren wel belasting op voor de hond (gewrichtsslijtage, artrose, pijn) en dat vind ik dus wel echt heel belangrijk. Het valt mij op dat beide ouders ondergeschoven lijken te staan. Hoort dit bij het ras?