Ineens begint ze heel erg te piepen, en vliegt weer terug in haar mand.
Dus ik weer roepen, ze komt weer, begint weer te piepen en vliegt weer terug in de mand. Nou ik weer roepen, en weer hetzelfde.
Ik haar helemaal nagekeken, ik kon niks ontdekken wat er was, en ondertussen zat ze helemaal te shaken.
Toen moest ik heel ff snel weg, en mijn zusje bleef bij haar.
Kom ik terug, zat ze in de stoel en wou er niet uitkomen. Ze zat helemaal te trillen en was echt heel erg bang.
Dus ik mijn pa roepen, die zegt: "kom we gaan uit!!!!!" waarop baloe meteen mee naar buiten stormt 8O
Vervolgens loopt mijn pa een rondje, niks aan de hand 8O
Maar toen kwam hij weer thuis, en ze kwam wel naar mij toe, maar begon weer helemaal te shaken, bij mijn ma hetzelfde, die kwam net thuis 8O
Toen ging ze binnen weer in de stoel zitten, ze zat helemaal te hijgen

Toen riep ik haar met lekkers, nou normaal komt ze meteen, nu kwam ze na een paar keer en stormde meteen naar boven. Dus wij hadden zoiets van 8O En toen ging ze boven in haar mand liggen trillen 8O
Nou staat ze normaal binnen no time beneden als je lekkers pakt, maar nu kwam ze helemaal niet naar beneden.
Dus ging mijn ma aanbellen aan de deur, en toen begon ze te blaffen en kwam wel naar beneden gestormd. Maar zodra ik haar aandacht geef begint ze weer te bibberen, net alsof ze doodsbang is voor mij 8O
Maar ik heb haar niks gedaan

Nu ligt ze nog steeds boven en komt niet naar beneden ook niet als ik roep.
Het lijkt me niet dat ze pijn heeft, anders zou ze toch niet mee uit gaan en naar beneden komen als de bel gaat?
Maar zou ze dan heel erg ergens van geschrokken zijn en dat met mij in verband hebben gebracht ofzo? Maar op mijn ma reageert ze ook zo panisch, eigenlijk doet ze alleen bij mijn vader normaal

En wat moet ik nou doen