Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

mini wandeling?

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Hanneke2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: mini wandeling?

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

laeken schreef:Wie heeft precies de 30 cm regel ingevoerd? Denk dat als de eigenaars en honden van het echt kleine type geen probleem hebben met middenslag hondjes het gewoon kan. Zijn er bange piepen bij en zien de mensen dit echt als een kans om eens met allemaal echte kleintjes te lopen dan is het wel jammer als ze niet mee willen als er halve grote bij lopen.
Ik heb ergens 30 cm geroepen maar ik moet bekennen dat ik geen idee heb hoe groot Lilo precies is. Zou ook best 33 cm kunnen zijn. :oeps:

Schofthoogte is misschien ook geen heel goeie grens? Lilo is een mager ding met lange poten en poepielief voor alles wat klein is. Mag ik nou nog wel mee?
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
Dee
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Dee »

Komt er ook een klein mensje voor de foto's? :D
Ik wil wel foto's zien van al die mini's, hoor!
Roompie
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Roompie »

Ooh Romy zou dat ook heel cool vinden. Zij is echt net Bas. Even snuffelen en fatsoenlijk kennismaken is leuk maar daarna moet je haar met rust laten. Room is een snuffelaar en geen speler. En ook zij keft en/of snauwt van zich af als het te lomp gaat maar dat is ook het enige dat ze doet.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”