Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

De juiste pupkopers vinden...

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

Angelique.

Re: De juiste pupkopers vinden...

Ongelezen bericht door Angelique. »

Nou idd :ugh:
Bij de 1 na laatste (de laatste 2 zelf gefokt) zat ik er meestal zelfs 2 x per week, sja nou dat is helemaal niet goed gekomen natuurlijk :oeps:
En puppendingen koop ik ook al altijd vollop :blauwoog:
Angelique.

Kruimel53 schreef:
Angelique. schreef:Nou idd :ugh:
Bij de 1 na laatste (de laatste 2 zelf gefokt) zat ik er meestal zelfs 2 x per week, sja nou dat is helemaal niet goed gekomen natuurlijk :oeps:
En puppendingen koop ik ook al altijd vollop :blauwoog:
Maar onrealistische verwachtingen hebben wij niet. Ik denk dat het dáárin zit. Wij weten heel goed waar we aan beginnen.
Dat denk ik ook :wink:
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Nanna schreef:
Angelique. schreef: En puppendingen koop ik ook al altijd vollop :blauwoog:
Dat heb ik nou nooit gedaan. Ze spelen met maar een lege Colafles en een ouwe sjaal. Daar hebben ze net zo veel lol mee.
De speeltjes die mijn honden hebben, hebben ze eigenlijk altijd gekregen van deze of gene. Of gevonden op de hei :mrgreen:
Ik geef er geen cent aan uit.
Jij niet, een ander weer wel. Met beiden is niets mis in mijn ogen en geen van beide zou voor mij een criterium zijn om een pupkoper op te beoordelen.
Angelique.

Kruimel53 schreef:Ik wel. Lekker sjoppen. Sketige tuigjes kopen (met vosjes! Onweerstáánbaar!) en leuke speeltjes. Daar doen ze heel lang mee hier gelukkig, anders was het snel klaar.

Heb ik trouwens ook met de kleinkinders. Kleertjes kopen 'voor als ze hier zijn'. Jaja. Gewoon voor de héb van oma. En speelgoed, hoe monsterlijker hoe beter. Dat verantwoorde spul was voor hun ouders destijds, toen ik nog verantwoordelijk was voor de opvoeding.
Ik vind het zoooooo leuk al dat miniatuur spul :I: is echt een zwak punt van mij :ugh:
Alles wat ik zie moet ik hebben en voor je het weet ligt het alweer in de kliko omdat een volwassen exemplaar ermee aan de haal is gegaan :LOL:
Angelique.

Ik heb de verkeerde gequote zie ik nu, moest nanna zijn :roos:

Maar van mijn spullen blijven de volwassen exemplaren gelukkig wel altijd af *klopt af*
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Nanna schreef:
LongFields schreef:
Nanna schreef:
Angelique. schreef: En puppendingen koop ik ook al altijd vollop :blauwoog:
Dat heb ik nou nooit gedaan. Ze spelen met maar een lege Colafles en een ouwe sjaal. Daar hebben ze net zo veel lol mee.
De speeltjes die mijn honden hebben, hebben ze eigenlijk altijd gekregen van deze of gene. Of gevonden op de hei :mrgreen:
Ik geef er geen cent aan uit.
Jij niet, een ander weer wel. Met beiden is niets mis in mijn ogen en geen van beide zou voor mij een criterium zijn om een pupkoper op te beoordelen.
O nee, dat ook helegaar niet hoor. Dat mag iedereen mooi zelf uitmaken.
Ik heb er bij pupkopers ook nooit naar gevraagd, of ze wel of niet speelgoed kochten.
Ik heb jouw tekst gequote maar reageerde voornamelijk op de eerder gemaakte opmerking van Truusje.
truusje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
Contacteer:

Ongelezen bericht door truusje »

Gelukkig heb ik nog niet veel afvallers mee gemaakt, maar ze vielen wel in mijn eerder genoemde categorie. Of mensen die de eerste periode veel begeleiding nodig hadden waren zo. De verwachtingen waren gewoon te hoog gespannen, denk ik. Ze wilden het te goed doen.
Ik selecteer echt niet op het gekochte speelgoed....maar vaak wordt het me gevraagd wat ik van het gekochte spul vind en of het goed voor de hond is. Ik vind alles best hoor....pupkoper happy, Gemma happy!
Zo ben ik wel eens bij de mensen thuis gaan helpen met het opvoeden, ze tools geven hoe het verder aan te pakken.

Overigens koop ikzelf ook nooit speelgoed voor mijn honden, idd lege flessen, wc rolletjes oude knuffel van de kinderen.

Net zoals Marjoleine, probeer ik zoveel mogelijk de negatieve kanten te geven van een cocker, vooral de vachtverzorging is heel intensief.
Afbeelding

So Sweet :I:
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”