Bij de 1 na laatste (de laatste 2 zelf gefokt) zat ik er meestal zelfs 2 x per week, sja nou dat is helemaal niet goed gekomen natuurlijk

En puppendingen koop ik ook al altijd vollop

Moderator: moderatorteam
Dat denk ik ookKruimel53 schreef:Maar onrealistische verwachtingen hebben wij niet. Ik denk dat het dáárin zit. Wij weten heel goed waar we aan beginnen.Angelique. schreef:Nou idd![]()
Bij de 1 na laatste (de laatste 2 zelf gefokt) zat ik er meestal zelfs 2 x per week, sja nou dat is helemaal niet goed gekomen natuurlijk![]()
En puppendingen koop ik ook al altijd vollop
Jij niet, een ander weer wel. Met beiden is niets mis in mijn ogen en geen van beide zou voor mij een criterium zijn om een pupkoper op te beoordelen.Nanna schreef:Dat heb ik nou nooit gedaan. Ze spelen met maar een lege Colafles en een ouwe sjaal. Daar hebben ze net zo veel lol mee.Angelique. schreef: En puppendingen koop ik ook al altijd vollop
De speeltjes die mijn honden hebben, hebben ze eigenlijk altijd gekregen van deze of gene. Of gevonden op de hei![]()
Ik geef er geen cent aan uit.
Ik vind het zoooooo leuk al dat miniatuur spulKruimel53 schreef:Ik wel. Lekker sjoppen. Sketige tuigjes kopen (met vosjes! Onweerstáánbaar!) en leuke speeltjes. Daar doen ze heel lang mee hier gelukkig, anders was het snel klaar.
Heb ik trouwens ook met de kleinkinders. Kleertjes kopen 'voor als ze hier zijn'. Jaja. Gewoon voor de héb van oma. En speelgoed, hoe monsterlijker hoe beter. Dat verantwoorde spul was voor hun ouders destijds, toen ik nog verantwoordelijk was voor de opvoeding.
Ik heb jouw tekst gequote maar reageerde voornamelijk op de eerder gemaakte opmerking van Truusje.Nanna schreef:O nee, dat ook helegaar niet hoor. Dat mag iedereen mooi zelf uitmaken.LongFields schreef:Jij niet, een ander weer wel. Met beiden is niets mis in mijn ogen en geen van beide zou voor mij een criterium zijn om een pupkoper op te beoordelen.Nanna schreef:Dat heb ik nou nooit gedaan. Ze spelen met maar een lege Colafles en een ouwe sjaal. Daar hebben ze net zo veel lol mee.Angelique. schreef: En puppendingen koop ik ook al altijd vollop
De speeltjes die mijn honden hebben, hebben ze eigenlijk altijd gekregen van deze of gene. Of gevonden op de hei![]()
Ik geef er geen cent aan uit.
Ik heb er bij pupkopers ook nooit naar gevraagd, of ze wel of niet speelgoed kochten.