Ik gooi 's winters nooit ballen oid, wil hij zwemmen dan gaat ie. (of niet

Hij regelt het zelf

Moderator: moderatorteam
Nee wel jammer eigenlijk. Ik had me wel verheugd op straten vol ijs. Dan had ik hem mooi voor een sleetje gebonden met zijn rendier-diadeem opTessaThomas schreef:Dat was niet de vorst die ik bedoelde, NikkiEchte vorst hebben we nog niet meegemaakt met hem, paar graden onder nul kijkt hij zelf maar of hij wil of niet.
De vraag is vooral of ze er zelf weer uit komenMaeve schreef:Ja hoor, mijn honden doen niet aan winterstopAls het echt koud is gooi ik zelf geen ballen meer in het water, maar ze maken zelf zo nodig het ijs kapot om baantjes te kunnen trekken
Lekker laten gaan hoor, ze rennen zichzelf ook wel weer droog en warm.
Stiekem is het een vorm van natuurlijke selectieHilde schreef:De vraag is vooral of ze er zelf weer uit komenMaeve schreef:Ja hoor, mijn honden doen niet aan winterstopAls het echt koud is gooi ik zelf geen ballen meer in het water, maar ze maken zelf zo nodig het ijs kapot om baantjes te kunnen trekken
Lekker laten gaan hoor, ze rennen zichzelf ook wel weer droog en warm.
![]()
dit idd.. alspom er zelf ingaat dan gooi ik nog wel een apportje voor haar ook.. anders niet. Op het moment zwemt ze niet. Maupie zwom altijd. Ik vind het niet zo erg trouwens, steeds zo'n natte klets in huis is ook weer zowatlabje schreef:Nick heeft gisteren nog gezwommen.
Ik gooi 's winters nooit ballen oid, wil hij zwemmen dan gaat ie. (of niet)
Hij regelt het zelf