Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Lichtgevend halsbandje gezocht

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Poedelvrouwtje
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): middenslag poedel: Zoeper
Aantal honden: 1

Lichtgevend halsbandje gezocht

Ongelezen bericht door Poedelvrouwtje »

Ik ben op zoek naar een lichtgevend halsbandje (extra dingetje of als vervangend halsbandje) voor onze Zoep. Ik vind voornamelijk knipperende bandjes (knipperende dingen vind ik BLOEDirritant) of alleen dikke of te grote bandjes ,aar het is nog maar een klein hondje. Het is niet eens zozeer zodat ze opvalt voor het verkeer want dat is niet echt aan de orde waar we nu nog wandelen maar zodat ik haar zélf beter en sneller zie in het donker want ik struikel nogal eens. En ook 's avonds loopt ze wel eens los in een veldje maar licht maakt het toch net wat handiger met zo'n zwart mormeltje :lol1:

Heeft iemand een merk/type of adres ter aanbeveling..? Ik vind wel wat dingen in Google maar zijn wat vage websites en niet écht wat ik in gedachten heb..
Liesbeth
Zeer actief

Re: Lichtgevend halsbandje gezocht

Ongelezen bericht door Liesbeth »

Poedelvrouwtje schreef:Ik ben op zoek naar een lichtgevend halsbandje (extra dingetje of als vervangend halsbandje) voor onze Zoep. Ik vind voornamelijk knipperende bandjes (knipperende dingen vind ik BLOEDirritant) of alleen dikke of te grote bandjes ,aar het is nog maar een klein hondje. Het is niet eens zozeer zodat ze opvalt voor het verkeer want dat is niet echt aan de orde waar we nu nog wandelen maar zodat ik haar zélf beter en sneller zie in het donker want ik struikel nogal eens. En ook 's avonds loopt ze wel eens los in een veldje maar licht maakt het toch net wat handiger met zo'n zwart mormeltje :lol1:

Heeft iemand een merk/type of adres ter aanbeveling..? Ik vind wel wat dingen in Google maar zijn wat vage websites en niet écht wat ik in gedachten heb..
Ik wil best helpen met zoeken, maar dan is het wel handig als je omschrijft wat je écht in gedachte hebt :19: .
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.

Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Ik weet niet welke maat je precies zoekt, maar deze kun je op maat knippen (van 70 tot 20cm, staat er):
http://www.witjesverzendhuis.com/honden ... isio-light" onclick="window.open(this.href);return false;

Zit trouwens wel een knipperstand op, maar ook een 'gewone' stand. Oplaadbaar middels usb-kabeltje. Geeft een fijn licht.
cornelia
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar

Ongelezen bericht door cornelia »

Bij de Pet's place kun je zelf even kijken naar de maat etc. etc. Zowel knipper- als niet knipper stand.
Pet's place bij u in de buurt (?); Heienoord, Goudswaard, Mijnsheerenland, Puttershoek.

Ook handig zijn de losse fietslampjes van o.a. Action. Die maak je heel makkelijk aan halsbandje vast (hebben ook knipper- en vaste stand)
Afbeelding
Gimmick
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Gimmick »

Zamunda schreef:Ik weet niet welke maat je precies zoekt, maar deze kun je op maat knippen (van 70 tot 20cm, staat er):
http://www.witjesverzendhuis.com/honden ... isio-light" onclick="window.open(this.href);return false;

Zit trouwens wel een knipperstand op, maar ook een 'gewone' stand. Oplaadbaar middels usb-kabeltje. Geeft een fijn licht.
Deze zijn ideaal. Ik heb ze bij de pets place gekocht.
Voor mijn teckel het katten model gekocht omdat ik anders wel veel eraf moest.knippen.
enige nadeel van het katten model is dat hij zonder knopje los kan gaan. Maar ach terug vinden doe je zo... :wink:
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
Caat*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Berger Piekhaar ;)
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Caat* »

Zamunda schreef:Ik weet niet welke maat je precies zoekt, maar deze kun je op maat knippen (van 70 tot 20cm, staat er):

Heel fijn deze. Van de week ook 2 gekocht en ze zijn echt goed fel. Als je in de buurt van de Cranenbroek woont zou ik ze daar halen, kosten daar 6.75 per stuk.
Afbeelding
hermelien1989
Actief
Mijn ras(sen): Bruce, engelse buldog
Lilo, cockapoo
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door hermelien1989 »

Ook ik hebdeze gekocht, ze waren laatst bij de cranenbroek in de aanbieding voor €5 per stuk. Ik heb de kattenversie gekocht, die kan precies over het hoofd van mijn hond heen zonder openmaken.
Hij kan wel niet goed tegen de wasmachine :roll: :oohja: maar na een nachtje rijst deed hij het weer
Groetjes hermelien1989 en gioia

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
MirjamV
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boerenfox, Shetland Sheepdog

Ongelezen bericht door MirjamV »

Een goedkoop alternatief, een hardlopersbandje van Action voor 1,49. Die gebruikt ik altijd. Het bandje is elastisch en sluit met klitteband en die doe ik over zijn gewone halsband heen. Het bandje heeft een knipper en een gewone stand. Heel handig en niet duur.
Tallie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tallie »

MirjamV schreef:Een goedkoop alternatief, een hardlopersbandje van Action voor 1,49. Die gebruikt ik altijd. Het bandje is elastisch en sluit met klitteband en die doe ik over zijn gewone halsband heen. Het bandje heeft een knipper en een gewone stand. Heel handig en niet duur.
Die dus, en ik vind ze beter zichtbaar dan de halsbanden met lampjes die ik heb gehad.
Afbeelding
Australiankelpieforum.com
Groetjes! Marieke & Tallie.
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje

Ongelezen bericht door Shibby »

Tallie schreef:
MirjamV schreef:Een goedkoop alternatief, een hardlopersbandje van Action voor 1,49. Die gebruikt ik altijd. Het bandje is elastisch en sluit met klitteband en die doe ik over zijn gewone halsband heen. Het bandje heeft een knipper en een gewone stand. Heel handig en niet duur.
Die dus, en ik vind ze beter zichtbaar dan de halsbanden met lampjes die ik heb gehad.
Ken je die banden uit het linkje?
Ik heb die namelijk voor Shib en dan heb ik zelf niet eens een lampje nodig als we over een donker pad lopen :mrgreen:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
Tallie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tallie »

Die heb ik nog niet gehad nee, misschien eens kijken als dit bandje de geest geeft. Ik loop zelf met zo'n vreselijk charmante hoofdlamp :mann:
Afbeelding
Australiankelpieforum.com
Groetjes! Marieke & Tallie.
grover
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
Contacteer:

Ongelezen bericht door grover »

zo'n visiolight inderdaad :j hebben wij hier ook, ideaal want zelf op maat maken en ze hebben ook kattenbandjes die wat smaller zijn dan de hondenvariant. Bij de Beestenspul voor een tientje geloof ik. Een mini-zwembeurt heeft ie van de week ook al overleefd :)
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Ja die visiolights zijn echt heel fijn. Ze verlichten ruim een meter van de omgeving echt goed (nog wel meer, maar steeds minder fel natuurlijk), dus je kunt ook zien wat je hond uitvreet :F: . Gaat je hond met de snufferd naar de grond, dan zie je ook waarom (snuffelen of iets willen eten oid). Je hond is verder echt van verre goed zichtbaar.

Nou moet ik wel zeggen dat de omgeving van Laissah beter verlicht wordt dan die van Mister, bij Mister wordt het licht natuurlijk wat gedempt door zijn kraag. Nóg een voordeel van een kortharige hond :Q: .

Ze zijn trouwens heel snel opgeladen (in max 30min geloof ik), dat vind ik ook wel heel erg fijn.
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”