Heeft iemand een merk/type of adres ter aanbeveling..? Ik vind wel wat dingen in Google maar zijn wat vage websites en niet écht wat ik in gedachten heb..
Moderator: moderatorteam
Ik wil best helpen met zoeken, maar dan is het wel handig als je omschrijft wat je écht in gedachte hebtPoedelvrouwtje schreef:Ik ben op zoek naar een lichtgevend halsbandje (extra dingetje of als vervangend halsbandje) voor onze Zoep. Ik vind voornamelijk knipperende bandjes (knipperende dingen vind ik BLOEDirritant) of alleen dikke of te grote bandjes ,aar het is nog maar een klein hondje. Het is niet eens zozeer zodat ze opvalt voor het verkeer want dat is niet echt aan de orde waar we nu nog wandelen maar zodat ik haar zélf beter en sneller zie in het donker want ik struikel nogal eens. En ook 's avonds loopt ze wel eens los in een veldje maar licht maakt het toch net wat handiger met zo'n zwart mormeltje![]()
Heeft iemand een merk/type of adres ter aanbeveling..? Ik vind wel wat dingen in Google maar zijn wat vage websites en niet écht wat ik in gedachten heb..
Deze zijn ideaal. Ik heb ze bij de pets place gekocht.Zamunda schreef:Ik weet niet welke maat je precies zoekt, maar deze kun je op maat knippen (van 70 tot 20cm, staat er):
http://www.witjesverzendhuis.com/honden ... isio-light" onclick="window.open(this.href);return false;
Zit trouwens wel een knipperstand op, maar ook een 'gewone' stand. Oplaadbaar middels usb-kabeltje. Geeft een fijn licht.
Heel fijn deze. Van de week ook 2 gekocht en ze zijn echt goed fel. Als je in de buurt van de Cranenbroek woont zou ik ze daar halen, kosten daar 6.75 per stuk.Zamunda schreef:Ik weet niet welke maat je precies zoekt, maar deze kun je op maat knippen (van 70 tot 20cm, staat er):
http://www.witjesverzendhuis.com/honden ... isio-light" onclick="window.open(this.href);return false;
Zit trouwens wel een knipperstand op, maar ook een 'gewone' stand. Oplaadbaar middels usb-kabeltje. Geeft een fijn licht.
Ook ik hebdeze gekocht, ze waren laatst bij de cranenbroek in de aanbieding voor €5 per stuk. Ik heb de kattenversie gekocht, die kan precies over het hoofd van mijn hond heen zonder openmaken.Zamunda schreef:Ik weet niet welke maat je precies zoekt, maar deze kun je op maat knippen (van 70 tot 20cm, staat er):
Die dus, en ik vind ze beter zichtbaar dan de halsbanden met lampjes die ik heb gehad.MirjamV schreef:Een goedkoop alternatief, een hardlopersbandje van Action voor 1,49. Die gebruikt ik altijd. Het bandje is elastisch en sluit met klitteband en die doe ik over zijn gewone halsband heen. Het bandje heeft een knipper en een gewone stand. Heel handig en niet duur.
Ken je die banden uit het linkje?Tallie schreef:Die dus, en ik vind ze beter zichtbaar dan de halsbanden met lampjes die ik heb gehad.MirjamV schreef:Een goedkoop alternatief, een hardlopersbandje van Action voor 1,49. Die gebruikt ik altijd. Het bandje is elastisch en sluit met klitteband en die doe ik over zijn gewone halsband heen. Het bandje heeft een knipper en een gewone stand. Heel handig en niet duur.