Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Opleiding gedragstherapeute

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

DogDalton
Zeer actief
Mijn ras(sen): Galgo Espagnol
Aantal honden: 5

Opleiding gedragstherapeute

Ongelezen bericht door DogDalton »

Ik wil over een tijd,misschien volgend jaar,een opleiding gaan volgen voor gedragstherapeute en wil dit doen bij Tinley's.heeft iemand hier ervaring mee?Debbie Rijnders geeft er les en het is een hbo opleiding.Ik ben er erg benieuwd naar!
Afbeelding
Tamara, Jada, Viento, Kid, Tanja, Evita en Rosa
natascha
Vaste gebruiker

Re: Opleiding gedragstherapeute

Ongelezen bericht door natascha »

DogDalton schreef:Ik wil over een tijd,misschien volgend jaar,een opleiding gaan volgen voor gedragstherapeute en wil dit doen bij Tinley's.heeft iemand hier ervaring mee?Debbie Rijnders geeft er les en het is een hbo opleiding.Ik ben er erg benieuwd naar!
Hoi,
:zwaai:
Ik wilde het misschien ook volgend jaar of zeker dat jaar daarop een cursus gaan volgen voor gedragstherapeut voor honden alleen dacht ik alleen dat ze die bij Martin Gaus deden op HBO niveau? Ik wil graag weten waar jj het dan wil volgen, ik had nog niet verder gekeken. :ok:

groetjes Natascha
Afbeelding
DogDalton
Zeer actief

Ik wil het doen bij tinleys dat is een organisatie van Debbie reijnders,kun je op internet wel vinden,Dat is ook op hbo niveau.Van martin gaus weet ik het niet maar ik vind hem niet zo leuk dus daar wil ik het niet gaan doen.Een oud klasgenootje heeft het daar wel gedaan en die cursussen zijn dan verdeeld over een aantal keer,in een aantal onderdelen bedoel ik.
Afbeelding
natascha
Vaste gebruiker

Re: Opleiding gedragstherapeute

Ongelezen bericht door natascha »

DogDalton schreef:Ik wil over een tijd,misschien volgend jaar,een opleiding gaan volgen voor gedragstherapeute en wil dit doen bij Tinley's.heeft iemand hier ervaring mee?Debbie Rijnders geeft er les en het is een hbo opleiding.Ik ben er erg benieuwd naar!
:p: Hoi nog even een vraagje weet jij welke site want ik kan hem niet vinden!! :ok:

Ben erg nieuwsgierig :P

groetjes NAtascha
Afbeelding
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lysette »

DogDalton schreef:Ik wil het doen bij tinleys dat is een organisatie van Debbie reijnders,kun je op internet wel vinden,Dat is ook op hbo niveau.Van martin gaus weet ik het niet maar ik vind hem niet zo leuk dus daar wil ik het niet gaan doen.Een oud klasgenootje heeft het daar wel gedaan en die cursussen zijn dan verdeeld over een aantal keer,in een aantal onderdelen bedoel ik.
Martin Gaus is wel HBO niveau maar geloof ik (nog) niet erkent...

Maar ik lees graag mee want ik wil na mijn opleiding ook deze opleiding gaan doen :ok:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
eros en onyx
Vaste gebruiker
Contacteer:

ook mogelijkheid

Ongelezen bericht door eros en onyx »

en bij het van hall instituut??
groetjes eros en onyx
Afbeelding
DogDalton
Zeer actief

Ja dat bedoelde ik,het van hall instituut.
Als je dat invult op bv www.google.com dan vind je vast eb zeker de site. :ok: Ik ben zelf ook erg benieuwd naar andere ervaringen want het schijnt een pittige opleiding te zijn
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”