Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Jasje voor agility?
Moderator: moderatorteam
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Re: Jasje voor agility?
Ik ben benieuwd naar je jasje. Ik heb voor Mojo voor tijdens het wachten in de auto tijdens koude trainingen een fleecejasje gekocht online, bij een ruitersportwinkel. Daar overheen kan indien nodig zijn regenjasje, die ook winddicht is.
- Eilfy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie - Aantal honden: 5
- Contacteer:
Bedacht me net dat ik natuurlijk ook met m'n telefoon een foto van het jasje zonder Alfy kan plaatsen!
http://m.zooplus.nl/shop/honden/hondenk ... jas/457515" onclick="window.open(this.href);return false;
Linkje in dit geval. Jasje zelf is waterdicht (min of meer) en is dusdanig dun dat er nog wat overheen kan
Sent from my iPhone using Tapatalk
http://m.zooplus.nl/shop/honden/hondenk ... jas/457515" onclick="window.open(this.href);return false;
Linkje in dit geval. Jasje zelf is waterdicht (min of meer) en is dusdanig dun dat er nog wat overheen kan
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Die jas ziet er leuk en sportief uit. Ik denk alleen niet dat hij bij een Mojo of andere hond met diepere borstkas gaat passen. Zo te zien is hij daar weinig of niet verstelbaar. Ik bestel nooit meer jassen of tuigen zonder te kunnen passen. Heb al zoveel miskopen gedaan. Met jassen die niet lekker zitten, schuiven en schuurplekken achterlaten. Tuigjes die achter de ellebogen zitten enz.
Die hond op foto 10 is grappig trouwens lijkt wel een Duitse Herder x Bulldog.
- Eilfy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie - Aantal honden: 5
- Contacteer:

En het mooiste model.
Alfy heeft bij z'n buik iets over, maar dat zal. Borst past idd prima voor hem maar voor een hond met diepe borst zou dit denk ik niet passen
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
- dagmar88
- Zeer actief
sirene schreef:Die jas ziet er leuk en sportief uit. Ik denk alleen niet dat hij bij een Mojo of andere hond met diepere borstkas gaat passen. Zo te zien is hij daar weinig of niet verstelbaar. Ik bestel nooit meer jassen of tuigen zonder te kunnen passen. Heb al zoveel miskopen gedaan. Met jassen die niet lekker zitten, schuiven en schuurplekken achterlaten. Tuigjes die achter de ellebogen zitten enz.

Da's wel lastig ja, met niet standaard honden. Alles wat bij Charlie qua lengte past, kan ze in de breedte 2 x in.
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Nee, ik denk ook niet dat dat jasje goed zou zitten bij Mojo.sirene schreef:Die jas ziet er leuk en sportief uit. Ik denk alleen niet dat hij bij een Mojo of andere hond met diepere borstkas gaat passen. Zo te zien is hij daar weinig of niet verstelbaar. Ik bestel nooit meer jassen of tuigen zonder te kunnen passen. Heb al zoveel miskopen gedaan. Met jassen die niet lekker zitten, schuiven en schuurplekken achterlaten. Tuigjes die achter de ellebogen zitten enz.
Heb zelf inderdaad ook 1 winterjas gekocht die schuurplekken veroorzaakt hier.
Maar waar vindt jij winkels die hondenjassen verkopen (niet online dus), hier in de buurt zijn jassen amper te krijgen bij dierenwinkels.
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Bij ons in het dorp zit een dierenwinkel met een aardige collectie jasjes. Daar komt die van Elco ook vandaan. Is sowieso een iets minder 'standaard' dierenwinkel (Ons Schuurtje, Krimpen aan den IJssel)
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Mijn ervaring is dat ze over het algemeen best wat keus hebben in de kleine maten, maar dat voor honden van het formaat van Mojo de keus nihil of heel erg klein is.Fotogravinnetje schreef:Bij ons in het dorp zit een dierenwinkel met een aardige collectie jasjes. Daar komt die van Elco ook vandaan. Is sowieso een iets minder 'standaard' dierenwinkel (Ons Schuurtje, Krimpen aan den IJssel)
-
- Vaste gebruiker
Alfie ziet er sportief uit in zijn stoere jas!
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Mooie jas!
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb ze van wedstrijden. En Beestenspul in Rotterdam had er vroeger ook veel, ook in grote maten. Doe orange/zwarte die ik heb waren goedkoop en waterdicht en die passen bij allemaal. Dat model ging er uit en die heb ik bij verschillende internetwinkels in verschillende maten nog kunnen kopen (nadat ik er één dus had kunnen passen op een wedstrijd).LongFields schreef:Nee, ik denk ook niet dat dat jasje goed zou zitten bij Mojo.sirene schreef:Die jas ziet er leuk en sportief uit. Ik denk alleen niet dat hij bij een Mojo of andere hond met diepere borstkas gaat passen. Zo te zien is hij daar weinig of niet verstelbaar. Ik bestel nooit meer jassen of tuigen zonder te kunnen passen. Heb al zoveel miskopen gedaan. Met jassen die niet lekker zitten, schuiven en schuurplekken achterlaten. Tuigjes die achter de ellebogen zitten enz.
Heb zelf inderdaad ook 1 winterjas gekocht die schuurplekken veroorzaakt hier.
Maar waar vindt jij winkels die hondenjassen verkopen (niet online dus), hier in de buurt zijn jassen amper te krijgen bij dierenwinkels.
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Ik had laatst een prachtige gevoerde regenjas gewonnen. Maatje grote hond. Zelfs voor Luca te groot, dus weggeven aan Sirene, die wel reuzen heeft 

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2x kruising spaanse waterhond ratonero
1x kruising labrador border collie
1x kruising erdelyi kopó
1x spaans markiesje - Aantal honden: 5
ik laat mijn jasjes op maat maken, is nog goedkoper ook
adresje via facebook, 15,- jasje naar wens enkel hele grote maten betaal je iets meer
https://www.facebook.com/doggiedoe?fref=ts
adresje via facebook, 15,- jasje naar wens enkel hele grote maten betaal je iets meer
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
En Atoq is er blij mee voor over zijn op maat gemaakte fleecejas als het regentMachie schreef:Ik had laatst een prachtige gevoerde regenjas gewonnen. Maatje grote hond. Zelfs voor Luca te groot, dus weggeven aan Sirene, die wel reuzen heeft

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
bellabeest schreef:ik laat mijn jasjes op maat maken, is nog goedkoper ook

- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Ik heb er ondertussen ook eentje voor Csiva, gekregensirene schreef:En Atoq is er blij mee voor over zijn op maat gemaakte fleecejas als het regentMachie schreef:Ik had laatst een prachtige gevoerde regenjas gewonnen. Maatje grote hond. Zelfs voor Luca te groot, dus weggeven aan Sirene, die wel reuzen heeft

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2x kruising spaanse waterhond ratonero
1x kruising labrador border collie
1x kruising erdelyi kopó
1x spaans markiesje - Aantal honden: 5
LongFields schreef:bellabeest schreef:ik laat mijn jasjes op maat maken, is nog goedkoper ook
is zeker de moeite waard voor jou om daar ff rond te neuzen in de foto's