twinkeltje schreef:halloa
toch kan zulk soort gedrag door vreemde honden veel verzieken bij een hond hoor mijn jackrussel is als pup zeinde een paar keer door een grote loslopende hond tot bloedens gebeten en de spontanie tijd van mijn jack tegen over andere honden was daarna gelijk verdwenen hij werd angstig voor al de vreemde honden en door zijn angst ging hij aanvallen zodat er op het laast echt een muilkorf moest komen honden die coriceren oke maar valse loslopende honden bah ik hoop dat je hond er niks aan over houd groetsels twink
Weet je wat de pest is met kleine hondjes en grotere? Als een groter een corectie geeft, kan het ook heel makkelijk fout aan komen..
Dina heeft een keer een klein jack russel pupje heel erg beschadig (hoorde ik ook pas later, en de vrouw van het pupje heeft het nooit gezegd) Ze was met Terrie aan het spelen, en het pupje moest zich er de hele tijd tegen aan bemoeien.. Had Dina dus genoeg van, en zette t pupje op zn plaats..Blijkt dus fout aan gekomen te zijn... Maar gelukkig is t pupje niet bang geworden voor Dina, Terrie ook niet.. De enige die Dina echt eng vind is t vrouwtje van die 2 hondjes.. Terrie wil nog steeds met Dina spelen (mag niet meer) en Puk (t mini pupje) heeft geleerd om Dina met respect te behandelen (gaat gelukkig niet gillend op de vlucht)
Er is dus eigenlijk weinig aan de hand tussen de honden, als is het wel heel vervelend dat Pukje wat had..
Heb er op dat moment dat het gebeurde ook geen aandacht aan gegeven, ook omdat het vrouwtje van die hondjes niet moeilijk deed, zei gewoon, "dat doet ze anders nooit' . Nu slaat ze helemaal op tilt als ze Dina ziet.. Roep ik Dina maar, en Terrie begrijpt er niks van, die wil spelen..
Maar goed, mijn punt, kan dus ook best dat het perongeluk gebeurd, het beschadigen,helemaal als het van die pietepeuterige hondjes zijn..
(ik hou dina daar nu wel van weg, gewoon voor de zekerheid)
Kwamen een tijd terug die 2 hondjes tegen, terrie spelen, puk uitgebreid op haar rug voor Dina, en toen heel rustig weg gelopen.. heb nog maar gezegd tegen t vrouwtje van de dames, dat Dina geen hapje genomen had,lol