BORSBEEK - Zaterdagochtend ging Tim De Decker uit Borsbeek wandelen met zijn kersverse hond Lana op de hondenweide van Fort 3. Plots viel een Hollandse herder Lana aan. Het dier werd bijna doodgebeten.
Bron
Moderator: moderatorteam
Bang dat ze moeten betalen ofzo?Tara schreef:Wat is dat toch voor een schofterig gedrag, weglopen en net doen of je gek bent?
Dat ongetwijfeld, maar ook bang dat hun hond in beslag wordt genomen misschien?Valerie schreef:Bang dat ze moeten betalen ofzo?Tara schreef:Wat is dat toch voor een schofterig gedrag, weglopen en net doen of je gek bent?
Mwah, tussen afspuiten en kicken zit nog wat.Nanna schreef:Ja, wees daar maar bang voorranetje schreef: bang dat hun hond in beslag wordt genomen misschien?Ik snap niet dat je zo'n onbetrouwbaar stuk vreten nog om je heem wilt hebben. Ik vloog er al mee naar de dierenarts: spuit maar af. Maar goed, sommigen schijnen er op te kicken
Dat.ranetje schreef:Mwah, tussen afspuiten en kicken zit nog wat.Nanna schreef:Ja, wees daar maar bang voorranetje schreef: bang dat hun hond in beslag wordt genomen misschien?Ik snap niet dat je zo'n onbetrouwbaar stuk vreten nog om je heem wilt hebben. Ik vloog er al mee naar de dierenarts: spuit maar af. Maar goed, sommigen schijnen er op te kicken