Sorry ben even een chaot

Moderator: moderatorteam
1 Maartsbientje schreef:de martini dog show is volgens mij het weekend van 1 februariin Groningen
Nawosh schreef:Het is ook meteen de enige show in het noorden.
Jawel hoor maar je vroeg naar Groningen, Friesland en Drenthe.deugenietje schreef:Nawosh schreef:Het is ook meteen de enige show in het noorden.
Ook niet meer in Zwolle?
Lol, maar wist ook neit goed hoe ik mijn vraag moest formuleren.Nawosh schreef:Jawel hoor maar je vroeg naar Groningen, Friesland en Drenthe.deugenietje schreef:Nawosh schreef:Het is ook meteen de enige show in het noorden.
Ook niet meer in Zwolle?
@ blacky. Nee, Leeuwarden wordt al een paar jaar niet meer gehouden helaas.
Terre schreef:Oh misschien zie ik jou daar ook wel Deugenietje, ik ga naar Groningen 1 mrt.
Jadeugenietje schreef:Terre schreef:Oh misschien zie ik jou daar ook wel Deugenietje, ik ga naar Groningen 1 mrt.
Leuk. gezellie
trouwens moet je ook entree betalen?
Hilly45 schreef:Jadeugenietje schreef:Terre schreef:Oh misschien zie ik jou daar ook wel Deugenietje, ik ga naar Groningen 1 mrt.
Leuk. gezellie
trouwens moet je ook entree betalen?
Dnak je welmetav schreef:
- De toegangsprijzen zijn voor volwassenen € 8,00.
Nawosh schreef:Ik ga kijken.
Gaat vast lukken deugeniet als je niet weet hoe hun eruiit zien.deugenietje schreef:Nawosh schreef:Ik ga kijken.
Stoer, misschien kom ik je tegen.
Zondag toch?wolvster schreef:Wij gaan zaterdag kijken en nemen Murdock mee om te zien hoe hij reageert.