Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoe maakt jouw hond je 's nachts wakker?
Moderator: moderatorteam
-
Ziva2014
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 1
Re: Hoe maakt jouw hond je 's nachts wakker?
Appie gaat blaffen. Niet aan 1 stuk door, maar steeds 1 keer.En dan steeds harder.
Ik slaap gewoon door, maar het baasje slaapt gelukkig heel licht.
Dan wilt Appie naar de groenstrook op de hoek van de straat, en daar laat hij alles pas gaan. Bij hoge nood mag hij echt wel in de tuin,
maar dat doet hij echt niet.
Ik slaap gewoon door, maar het baasje slaapt gelukkig heel licht.
Dan wilt Appie naar de groenstrook op de hoek van de straat, en daar laat hij alles pas gaan. Bij hoge nood mag hij echt wel in de tuin,
maar dat doet hij echt niet.
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Als ze moet dan moet ze en gaat of in de badkamer of als ze beneden slaapt het ergens in de kamer doen. Komt gelukkig bijna nooit voor want ik voel mij dan altijd schuldig.
Waar ze mij wel voor wakker maakt, die grote zwarte dopneus in mijn gezicht duwend
is als ze gekriebeld wilt worden. Het lijkt wel of ze niet kan slapen want ik hoef het soms maar heel even te doen en dan slaapt ze wel.
Waar ze mij wel voor wakker maakt, die grote zwarte dopneus in mijn gezicht duwend
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
Snuit in m'n gezicht en piepen. Komt gelukkig zelden voor.
-
Sterre
Haha dat deed mijn eerste hond (weimaranerteef) bij de hond van vrienden (goldenreu). De golden had een eigen stoel thuis. Mijn hond wilde daar ook zo graag op. Als mijn hond daar was en hij lag in die stoel heel diep te slapen ging ze heel stil voor hem staan staren zonder hem aan te raken. Hij werd daar dan wakker van en die lieverd ging dan van zijn stoel en mijn hond stapte er dan op om direct in slaap te vallen.Machie schreef:Luca gaat me aanstaren. En vreemd genoeg word ik daar wakker van
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
piepen.. als ze er echt uitmoet dan gaat ze naast het bed zitten en piepen. Dan weet ik dat ik eruit moet want dan is het echt hoge nood. Komt gelukkig eigenlijk nooit voor 
- grover
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
- Contacteer:
Ollie doet dat ook ja. Die gaat gewoon naast het bed staan (of op het bed zitten) en mij aanstaren. En daar word ik gek genoeg ook wakker van jaMachie schreef:Luca gaat me aanstaren. En vreemd genoeg word ik daar wakker van
-
Neeltje
Niet, Lotje slaapt beneden. Ze kan naar boven komen als ze wilt, maar dat wilt ze schijnbaar niet en heeft me nog nooit wakker gemaakt. Dat hebben alleen mijn katten gedaan.
- Veronique & Kyra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner - Aantal honden: 2
Geen idee, is nog nooit nodig geweest.
-
L@nghaar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Staande Langhaar
Dit dus.Ziva2014 schreef:Appie gaat blaffen. Niet aan 1 stuk door, maar steeds 1 keer.En dan steeds harder.
Gelukkig slaap ik licht dus ik word daar wel wakker van, is gelukkig die 7 jaar nog maar een paar keer voorgekomen.

Honden hebben bazen, poezen hebben bedienden.
- cornelia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar
Ezio heeft nog maar 1 x onze hulp blijkbaar 's nachts kunnen gebruiken maar heeft niets laten horen. Zat 's morgens te kwispelen op een droog eilandje midden in de keuken. De rest was allemaal onder gepoept. Ik zeg nog tegen hem "had dan ff geblaft jochie". Zo zielig.
Jaren geleden (we hadden toen nog 3 honden) hoorden we een hoop gestommel vanuit de keuken dus wij kijken maar op het eerste oog niets aan de hand. Tot Woes (chow teef) wat raar met haar lip over de grond begint te schuren. Die had blijkbaar in haar slaap op haar tanden gebeten met een stuk lip er tussen. Had dus een hoektand helemaal door de lip heen en probeerde dit op haar manier weer ongedaan te krijgen. Ik heb gewoon de lip over de hoektand weer terug getrokken. Ze had iets van "he' he' eindelijk", ging liggen en viel direct weer in slaap. Zo'n onverstoorbare hond heb ik echt nog nooit meegemaakt.
Jaren geleden (we hadden toen nog 3 honden) hoorden we een hoop gestommel vanuit de keuken dus wij kijken maar op het eerste oog niets aan de hand. Tot Woes (chow teef) wat raar met haar lip over de grond begint te schuren. Die had blijkbaar in haar slaap op haar tanden gebeten met een stuk lip er tussen. Had dus een hoektand helemaal door de lip heen en probeerde dit op haar manier weer ongedaan te krijgen. Ik heb gewoon de lip over de hoektand weer terug getrokken. Ze had iets van "he' he' eindelijk", ging liggen en viel direct weer in slaap. Zo'n onverstoorbare hond heb ik echt nog nooit meegemaakt.
- lisa67
- Actief
- Mijn ras(sen): West Highland White en Airedale Terriër
Goeie vraag, ik zou het niet weten. Sara heeft ons nog nooit wakker gemaakt. Ze hoeft er ook nooit uit 's nachts. Af en toe gaat ze wel 's nachts zitten joelen als een wolf. Maar als ik dan naar beneden ga kijken wat er is dan kijkt ze me aan van: wat doe jij nou hier, ga slapen....
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Willemijn doet één wif per minuut.
De wetters piepen en krabben.
En Fien doet alles gewoon binnen
De wetters piepen en krabben.
En Fien doet alles gewoon binnen
- mito
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergschnauzer, ESS
- Aantal honden: 3
Dan trippelen ze door de slaapkamer en piepen zachtjes. Ik ben eigenlijk al wakker zodra ze in beweging komen want dat is anders dan anders. Zo liep ik vannacht dus vijf keer buiten met een zielig hondje dat moest overgeven en diarree had. Dat is niet echt fijn voor je nachtrust
Maar ja, voor haar ook niet fijn. Hopelikk kunnen we vannacht weer slapen
- Jeannettebo
- Zeer actief
Zou het in het ras zitten? Ik werd ook altijd wakker van een Bo die naast mijn bed stond, zonder geluid, en ik slaap vrij diep. .Wilma schreef:Van Jelka werd ik altijd wakker als ze opstond van haar matras dat aan mijn kant van het bed lag. Zodra ze een poot op het parket zette, was ik wakker.
Jurek maakte toen hij jonger was geen geluid maar stond me aan te kijken. Dat begon dan in de deuropening en hoe langer het duurde, hoe dichterbij hij kwam tot zijn neus bijna echt tegen mijn gezicht aan was. Potver, een hartverzakking kreeg ik dan van die grote harses van hem als ik wakker schrok. In de laatste maanden van zijn leven, piepte hij in een hele hoge toon als hij eruit moest.
Samica gaat rondjes door de kamer lopen en bij geen reactie van ons, dan zal ze haar behoefte of wat dan ook gewoon in huis neerleggen denk ik. Is één keer voorgekomen in haar leven tot nu toe en ze wordt al 7 dit jaar.
Layla gaat zwaar hijgen en heen en weer lopen