Verschrikkelijk

http://www.hartvannederland.nl/top-nieu ... -pitbulls/" onclick="window.open(this.href);return false;
Moderator: moderatorteam
Dat heeft ook veel te maken met die enorme drang om er bij te horen, om ook een bewijs van je bestaansrecht te deponeren in de wereld van sociale media en dit dan vooral te doen staande in een (te) volle trein of zo. En dan daarna tegen je medepassagier zeggen "kijk eens wat ik er van vind ?".Het is in het algemeen eigenlijk schokkend hoe weinig samenhangend commentaar er altijd onder nieuwsitems staat. Wat het onderwerp ook maar is.
Kan best wel eens verrassend zijn, dan zie je ook welk type honden er het meest slachtoffer zijn. In sommige gevallen kun je daar dan ook weer conclusies aan verbindenHabibi schreef:Misschien moest er eens een lijdt bijkomen.
1 de lijst bijtincidenten
2 de lijst bijtincidenten met ernstige schade / dood tot gevolg.
Zit nogal een verschil in, gok ik maar zo.
En dan zou ik graag op die lijsten 2 kolommen zien. De exacte aantallen, en de aantallen uitgezet tegen het totaal aantal honden van dat type.... (zal wel weet lastig zijn, want waar horen de lookalikes dan weer, wat mij betreft bij het meest lijkende type, maar dat houdt wrs geen stand)
zoietsNanna schreef:Ik zou best een lijst willen zien van mensen of honden die door Goldens zijn verscheurd.
Ti Jay maakt waarschijnlijk zelf vakkundig een einde aan de aanval ben ik bang. Volgens mij heeft een volwassen akita geen hulp nodig tegen een stafford. Maargoed, ook dat wil je natuurlijk niet. Straks heb jij het gedaan.Leanne schreef:Bah wat ontzettend triest![]()
Wat een paniek moet dat zijn geweest...
Wij hebben altijd Stafford's gehad, maar ik heb de laatste jaren gewoon een hekel aan het ras gekregen.
De honden kunnen er verder ook niks aan doen, maar ben het spuugzat ze op iedere hoek tegen te komen.
Ik zeg je hier is het ook wachten tot het fout gaat, iedere wandeling weer moet ik maar weer maken dat ik weg kom, door het gajes wat een strasse gehört mir instelling heeft. Echt de eerste die doorkomt op Ti Jay heeft een groot probleem, daar zorg ik zelf wel voor.