De terriers showen op zaterdag en daar ligt mijn interesse

Moderator: moderatorteam
okee, ik dacht dat het 1 dag was.wolvster schreef:Nee zaterdag de 28e, morgen dus.
De terriers showen op zaterdag en daar ligt mijn interesse
wolvster schreef:Wij gaan zaterdag kijken en nemen Murdock mee om te zien hoe hij reageert.
Cashel Vale schreef:Iemand toevallig hier die het boekje al heeft? Mocht daar morgen ook al in staan zou je dan mij de ingeschreven tollers al willen sturen?
Cashel Vale schreef:Ik doe zelf met twee mee. Gewoon nieuwsgierig
Het was zeker leuk je even te zien, Deugenietje!deugenietje schreef:wolvster schreef:Wij gaan zaterdag kijken en nemen Murdock mee om te zien hoe hij reageert.
Ben vanmiddag even geweest en ben nog niet eens binnen en wie kom ik tegen. Murdock met zijn baasjes. We hebben even gezellig gekletst.
Ben zelf 2 uurtjes geweest. Ik vond het erg druk dus niet lang gebleven. Heb wel leuke foto's gemaakt, die ga ik later vanmiddag even op de computer gezeten.
Wolvster, hoe zijn jouw foto's?
Cashel Vale schreef:Ik doe zelf met twee mee. Gewoon nieuwsgierig
_Inge_ schreef:Wij waren er vandaag;) Ivy stond in de tussenklasse en met goed resultaat;) BOB, Benelux Winster, van de 20 weimaraners
_Inge_ schreef:Wij waren er vandaag;) Ivy stond in de tussenklasse en met goed resultaat;) BOB, Benelux Winster, van de 20 weimaraners
Wellus schreef:Het was voor mij de meest gedenkwaardige Martini show ooit.
Wellus, stond ingeschreven in de kampioensklasse, is met een Matig de ring uitgestuurd.
Bijzonder. Wat was de reden?Wellus schreef:Het was voor mij de meest gedenkwaardige Martini show ooit.
Wellus, stond ingeschreven in de kampioensklasse, is met een Matig de ring uitgestuurd.
Roy, reu, kampioensklasse 1 uitmuntend, reserve cac reserve cacibdeugenietje schreef:Cashel Vale schreef:Ik doe zelf met twee mee. Gewoon nieuwsgierig
Hoe is het met je 2 honden gegaan??
Cashel Vale schreef:Roy, reu, kampioensklasse 1 uitmuntend, reserve cac reserve cacibdeugenietje schreef:Cashel Vale schreef:Ik doe zelf met twee mee. Gewoon nieuwsgierig
Hoe is het met je 2 honden gegaan??
Kacy, teef, openklasse 1 uitmuntend, reserve cac, cacib
Keurmeester de Wilde vond hem te zwaar gebouwd, een te overvloedige vacht hebben (t is een langhaar Hollander) en te los in alle onderdelenTamara/Bayko schreef:Bijzonder. Wat was de reden?Wellus schreef:Het was voor mij de meest gedenkwaardige Martini show ooit.
Tenzij hij volledig rastype mist vind ik dat geen reden voor matig eerlijk gezegd.Wellus schreef:Keurmeester de Wilde vond hem te zwaar gebouwd, een te overvloedige vacht hebben (t is een langhaar Hollander) en te los in alle onderdelenTamara/Bayko schreef:Bijzonder. Wat was de reden?Wellus schreef:Het was voor mij de meest gedenkwaardige Martini show ooit.
Pfff, als het echt zo was, dan kwam je toch neit zo ver als de kampioensklasse.Wellus schreef:Keurmeester de Wilde vond hem te zwaar gebouwd, een te overvloedige vacht hebben (t is een langhaar Hollander) en te los in alle onderdelenTamara/Bayko schreef:Bijzonder. Wat was de reden?Wellus schreef:Het was voor mij de meest gedenkwaardige Martini show ooit.
Wellus schreef:
In vergelijking met andere reuen is hij wat grover kwa bouw en hoofd.
Hij is 17 keer geshowd: 1x een G, 1x een ZG, 1x een M en 14x een U.