Ja, het zou zijn broertje kunnen zijn, precies zo'n zelfde kopje en kleur.Joyce112 schreef:Oh echt, dat is toevallig!gonnie schreef:Joyce112 schreef:Ik lees hier vaak alleen mee, maar in dit topic moet ik echt reageren.
Wat word ik hier vrolijk van!!![]()
![]()
![]()
Wat zijn die Spanjaardjes toch leuk!
Dankzij Harry wist ik dat al, haha.
Harry lijkt een beetje op het reutje van onze buren, die mensen kwamen een paar jaar terug uit Spanje en wonen nu naast ons, al zijn ze nu weer aan het verhuizen.
Harry heeft ook wel echt een "Spaanse kleur"
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Het Spaanse opvanghondjes topic
Moderator: moderatorteam
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Re: Het Spaanse opvanghondjes topic
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
Sanner
- Zeer actief
Leuk om te lezen hoe jullie het gaan aanpakken. Ik weet het niet, zie het wel als ze er is.
Heb er zin in!
Heb er zin in!
-
Alex
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese stabij en Bosnische herder
Ik ook!Sanner schreef:Leuk om te lezen hoe jullie het gaan aanpakken. Ik weet het niet, zie het wel als ze er is.
Ik ook!Sanner schreef:Heb er zin in!
Ik heb geen idee waar ik ga slapen. In principe "leg" ik Rataplan gewoon bij Kobe in de gang. En dan gaan de heren slapen tot de volgende ochtend 6 uur, want ik heb ook mijn nachtrust nodig
Wel maak ik me enorm druk over de vloer, die moet nog worden gestofzuigd. Dus dat doe ik morgenvroeg. Want ik wil hem niet meteen de stuipen op het lijf jagen met de stofzuiger, op de eerste dag. En al dat zand wat er nu op ligt... Dat kan echt niet, wat moet hij wel niet denken
Verder geen zenuwen
- noekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/? - Aantal honden: 2
- Contacteer:
oo nou word het wel heel spannend voor alle wachtende mensen.
Succes met slapen vannacht
Succes met slapen vannacht
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
andor 12-04-2001/10-09-2009
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Ik denk dat Rataplan een schoon huis wel fijn vind. Dan heeft hij de rest van de dag een mooie taak voor zich 
-
Alex
- Zeer actief
Ha nou, genoeg partners in crime op dit adresValerie schreef:Ik denk dat Rataplan een schoon huis wel fijn vind. Dan heeft hij de rest van de dag een mooie taak voor zich
-
Manu
Haha wat leuk alle voorbereidingen te lezen. Die had ik ook 
Ik hoop echt dat jullie net zo'n droomhondje krijgen als ik deed. Dan laten jullie ze nooit meer gaan
Enneh.. morgen max een uurtje na thuiskomst en dan een update met minstens 5 foto's ja?
Ik hoop echt dat jullie net zo'n droomhondje krijgen als ik deed. Dan laten jullie ze nooit meer gaan
Enneh.. morgen max een uurtje na thuiskomst en dan een update met minstens 5 foto's ja?
-
Alex
- Zeer actief
Ja, maar dan moet ik dus wel gestofzuigd hebben 
-
Manu
Ja ehh het gaat nu om het heden hè 
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Diana, zet Gypsy maar helemaal achterin de auto hoor
laat Frolic maar even wachten wanneer ze haar ophalen 
- kipo
- Zeer actief
Ik krijg spontaan de kriebels met jullie mee, maar voor ons duurt het nog een weekje langer. Maar goed ook, want hier moet echt echt echt de veranda nog opgeruimd en het hekje naar de kippen nog nagekeken en het hekje tussen kamer en keuken geplaatst en....
Al met al genoeg om een week mee om te krijgen.
Ik wacht met spanning op jullie verhalen en foto's, en ík vind dat belangrijker dan Manu straffen voor haar traagheid met plaatsen van foto's
.
Al met al genoeg om een week mee om te krijgen.
Ik wacht met spanning op jullie verhalen en foto's, en ík vind dat belangrijker dan Manu straffen voor haar traagheid met plaatsen van foto's
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Ik denk niet dat Gipsy het daarmee eens isValerie schreef:Diana, zet Gypsy maar helemaal achterin de auto hoorlaat Frolic maar even wachten wanneer ze haar ophalen
- Hanneke2
- Zeer actief
Ik zit hier plaatsvervangend nerveus te zijn voor morgen.
Ik duim dat de reis voorspoedig verloopt en dat de kennismaking met alle hondjes helemaal prima gaat!
Ik duim dat de reis voorspoedig verloopt en dat de kennismaking met alle hondjes helemaal prima gaat!
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- kipo
- Zeer actief
Morgen wordt het stralend weer, Wij gaan dus de hele dag lekker buiten klooien en als ik dan moe en rozig van het zonnetje op de bank plof, kom ik de verhalen over de ontmoetingen en thuiskomsten lezen 
- Feather__
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Ik hoop dat het net zo goed gaat als bij hanneke en hier. Kan niet wachten tot de foto's en verhalen

-
Sanner
- Zeer actief
Ben klaarwakker haha. Dat wordt een lange ochtend..
- sonj@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising
veel plezier, allemaal!!
-
mariabel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin
- marloes_2406
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
- Contacteer:
Frolic schreef:Sanner schreef:Ben klaarwakker haha. Dat wordt een lange ochtend..
Haha, ook van dat sms-je?
Wij rijden er nog wel een tijdje over, dus bij ons komt er over een paar uur al actie, dat scheelt wel.
Ik was vergeten dat ik beneden sliep, matras tussen bed en bank geklemd. Ik slaap licht dus heb altijd oordopjes in, maar die waren uitgeschoten vannacht![]()
Ergens werd ik wakker, heb bewust niet gekeken hoe laat het was, want dan zou ik niet meer kunnen slapen. Toen kwam ik er dus achter dat ik een dopje mistte, want de klok tikte oorverdovend hard :gvd:Geen licht aangedaan, want dan zou ik niet meer kunnen slapen, dus op de tast in het donker liggen wroeten en graven op zoek naar zo'n dom oordopje. Niet gevonden natuurlijk![]()
Dus toen maar heel actief geprobeerd om weer in slaap te vallen wat echt nét gelukt was toen het sms je kwam. Ik schrok me dus een ongeluk, schoot overeind, was vergeten dat ik tegen de tafel lag en knalde dus met mijn kop tegen die tafel om vervolgens weer terug op bed te stuiteren en vervolgens sjeesde ik mijn bed uit waarbij ik half weggleed over een nylabone om er toen achter te komen dat mijn telefoon helemaal niet ging, maar dat het een melding van een sms was![]()
Nou ja, ik ben in elk geval op tijd wakker.![]()
De hersenschudding neem ik wel voor lief, want het is eindelijk zover![]()
Tsssss een smsje maar
-
Sanner
- Zeer actief
Ik was al voor het smsje wakker helaas. Voor mij is het een uurtje rijden. Maar even wat klusjes verzinnen voor mezelf.
- marloes_2406
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ga naar Aken ja hahaha. Ik had geen sms maar een telefoontje om 6u van Diana
Mijn wekker stond om 7u hahaha maar die heb ik niet meer gehaald.
Ik ga trouwens naar mijn ouders om in de tuin te laten kennismaken, dus foto's en update moeten even wachten
Ik ga trouwens naar mijn ouders om in de tuin te laten kennismaken, dus foto's en update moeten even wachten
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Whahahahaha Frolic
. Lekker bezig
.
Ik las 'smsje' en dacht 'oh gauw kijken'. Maar ik heb geen smsje... zal wel zijn omdat ik niet naar Roermond ga. Maar ik ben wel nieuwsgierig of er een tijdplanning genoemd staat in het smsje!
Hier niet zo gespannen als frolic haha (heb heerlijk geslapen, in mijn bed, en ben net wakker
), maar wel leuke en gezonde spanning. Ik heb er echt veel zin in, dus van mij mag het smsje/telefoontje komen dat Diana vanuit Roermond vertrekt (dan moeten wij ook gelijk de auto in). Maar Diana vertrekt daar (uiteraard) pas nadat iedereen zijn/haar hond heeft en op weg gaat. Dussss, dat wordt nog lang wachten
.
Eens kijken of ik ondertussen het piepke wat kan vermoeien.... niet dat dat echt effect gaat hebben, want na een half uurtje slaap is het net alsof ze nog niets gedaan heeft
. En aangezien ze altijd WILD-enthousiast is als we weer thuiskomen zal dat ook zo zijn als we straks met Tisbee terugkomen
. Dus ik duik met Tis onder in het bos haha, dan mag manlief de hondjes begroeten en een stukje met ze lopen zodat de allerergste drukte er een beetje af is en dan ontmoeten we elkaar in het bos........
Oh, ik heb er zo'n zin in
. Oh, ik moet de batterij van de camera nog opladen en het kaartje leegtrekken!!!
Ik las 'smsje' en dacht 'oh gauw kijken'. Maar ik heb geen smsje... zal wel zijn omdat ik niet naar Roermond ga. Maar ik ben wel nieuwsgierig of er een tijdplanning genoemd staat in het smsje!
Hier niet zo gespannen als frolic haha (heb heerlijk geslapen, in mijn bed, en ben net wakker
Eens kijken of ik ondertussen het piepke wat kan vermoeien.... niet dat dat echt effect gaat hebben, want na een half uurtje slaap is het net alsof ze nog niets gedaan heeft
Oh, ik heb er zo'n zin in
-
M@rijke
- Zeer actief
Veel plezier allemaal 
-
Alex
- Zeer actief
Goedemorgen
Nou, dan ben je gelijk goed wakker, Frolic!
Ik lees hier dat iedereen de honden kennis laat maken op neutraal terrein... Daar heb ik helemaal niet aan gedacht, eigenlijk. Kobe is zo van: 'Halloooooooo! Kom binnen! Kom je spelen? Hier is mijn speelgoed, wil je het hebben? Je mag alles hebben!!!' Maar ik heb toch voor de zekerheid toch, op de valreep, iemand geregeld die hem meeneemt voor een wandeling en dat Rataplan en ik hem dan tegenkomen.
Ik ben zo nieuwsgierig naar Rataplan. En nu ga ik stofzuigen
Ik lees hier dat iedereen de honden kennis laat maken op neutraal terrein... Daar heb ik helemaal niet aan gedacht, eigenlijk. Kobe is zo van: 'Halloooooooo! Kom binnen! Kom je spelen? Hier is mijn speelgoed, wil je het hebben? Je mag alles hebben!!!' Maar ik heb toch voor de zekerheid toch, op de valreep, iemand geregeld die hem meeneemt voor een wandeling en dat Rataplan en ik hem dan tegenkomen.
- marloes_2406
- Zeer actief
- Contacteer:
Daar zullen je buren blij mee zijnAlex schreef:Goedemorgen![]()
Mijn plannen zijn iedere keer gewisseld hoor haha
-
Alex
- Zeer actief
Des te meer reden om nu te stofzuigenmarloes_2406 schreef:Daar zullen je buren blij mee zijn![]()
Hoe ga jij het doen met het ontmoeten?
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Als je hond zo is dan kun je Rataplan op zich gewoon zo meenemen hoor.Alex schreef:Ik lees hier dat iedereen de honden kennis laat maken op neutraal terrein... Daar heb ik helemaal niet aan gedacht, eigenlijk. Kobe is zo van: 'Halloooooooo! Kom binnen! Kom je spelen? Hier is mijn speelgoed, wil je het hebben? Je mag alles hebben!!!' Maar ik heb toch voor de zekerheid toch, op de valreep, iemand geregeld die hem meeneemt voor een wandeling en dat Rataplan en ik hem dan tegenkomen.
Mijn teefje is dus niet zo, die houdt niet van indringers
-
Alex
- Zeer actief
Hm ja, mijn hond zal ook door het dolle heen zijn. Misschien is de ontmoeting buiten wat minder intimiderend, omdat mijn hond daar ook nog oog heeft voor andere dingen.
- marloes_2406
- Zeer actief
- Contacteer:
Zamunda schreef:Als je hond zo is dan kun je Rataplan op zich gewoon zo meenemen hoor.Alex schreef:Ik lees hier dat iedereen de honden kennis laat maken op neutraal terrein... Daar heb ik helemaal niet aan gedacht, eigenlijk. Kobe is zo van: 'Halloooooooo! Kom binnen! Kom je spelen? Hier is mijn speelgoed, wil je het hebben? Je mag alles hebben!!!' Maar ik heb toch voor de zekerheid toch, op de valreep, iemand geregeld die hem meeneemt voor een wandeling en dat Rataplan en ik hem dan tegenkomen.
Mijn teefje is dus niet zo, die houdt niet van indringers. Daarnaast zullen mijn honden echt verschrikkelijk druk zijn bij onze thuiskomst dus dat is voor een doodvermoeid hondje nou niet echt een fijn welkom.
Zara vind indringers ook echt niet leuk
Mijn vader komt mij zo ophalen en gaat mee naar Aken, mijn moeder neemt Zara mee naar hun huis. Dan gaat ze daar nog even wandelen met Zara en eigen hond.
Als we met Robin daar komen ga ik eerst met Robin alleen de tuin in. Daarna 1 voor 1 de honden naar buiten en dan zien we wel even hoe het gaat.
Nog een half uur en we gaan vertrekken
-
Alex
- Zeer actief
Spannend! Veel plezier!