Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Het Spaanse opvanghondjes topic

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Sientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising uit Griekenland
Aantal honden: 1

Re: Het Spaanse opvanghondjes topic

Ongelezen bericht door Sientje »

Knappe Uma :I:

Net alles helemaal bijgelezen.... Wat een fantastische updates en mooie foto's!! :cheer:
Heb weer helemaal zitten genieten en mijn maandagochtend is gelukkig een heel stuk opgefleurd :D
Afbeelding
marloes_2406
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door marloes_2406 »

Wij zijn ook weer wakker :cheer:

Omdat Robin nog niet helemaal zindelijk is heb ik besloten toch de bench neer te zetten voor de nacht. Ik heb die in de gang gezet en liet de slaapkamerdeur open, maar toen bleef hij heel hard hijgen. Zelf kwam ik zo ook niet in slaap haha dus heb de deur dichtgedaan. Dit gaf voor hem ook meer rust en ik heb hem net wakker gemaakt :I:

Nog nooit ben ik zo snel opgestaan en heb ik ze mee naar buiten genomen omdat Robin begon te draaien in huis :mrgreen: Buiten netjes geplast en daarna naar boven om wat te eten. Maar Robin wilde niet naar binnen komen :lekkerpuh: :lekkerpuh: hij ging mij uitdagen op de gang van de flat :lekkerpuh: hahaaha
Daar heb ik nog even met hem gespeeld en eten voorgezet. Hij had nu geen zin in brokken of vlees, dus ik probeer het zo nog wel een keer.

Omdat hij zo graag wilt spelen gaan we zo naar een veldje wat omheind is :cheer:
Manu

Ongelezen bericht door Manu »

Leuk! Foto's :D

Mijn verhalen vallen in het niet bij die van jullie natuurlijk, maar even op verzoek een filmpje gemaakt van Manu die met Uma probeert te spelen.
Gisteren hebben we de hele middag in de tuin gezeten en dat vond ze nog wat spannend. Manu vond het feest :cheer: Dat zie je ook wel :mrgreen: " onclick="window.open(this.href);return false;
Alex
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese stabij en Bosnische herder

Ongelezen bericht door Alex »

Goedemorgen :rendeer:
Wij hebben allemaal heerlijk geslapen. Rataplan in de huiskamer in de bench, Kobe en poes op de gang en ik boven in bed. Het verbaasde me eigenlijk, want in huis is hij echt m'n schaduw. Ik dacht, als hij gaat piepen, kan ik hem altijd nog mee naar boven nemen/zelf beneden gaan slapen, maar dat was dus niet nodig.

Kobe is nog steeds een beetje beteuterd dat er nog niet wild gespeeld wordt, maar samen snuffelen buiten is voorlopig ook heel leuk. Ik heb vanochtend bij het ochtendrondje geprobeerd om een foto te maken, maar ik heb nu alleen foto's met vage vegen. Met twee honden lopen valt me nog niet mee :mrgreen: Vanmiddag helpen mijn kinderen even met foto's maken.

Frolic, fijn dat Pippi de worstjes wel waardeert, Rataplan haalt er zijn neus voor op. Tot nu toe vond hij alleen de gebakken vis lekker en dan nog alleen als mijn dochter het gaf.
Manu

Alex schreef:Rataplan haalt er zijn neus voor op. Tot nu toe vond hij alleen de gebakken vis lekker en dan nog alleen als mijn dochter het gaf.
:I:

Uma at hier ook de eerste dagen slecht. Ik heb toen een plain hamburger van de Mac gevoerd :mann:
Sanner
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sanner »

Ik heb net een klein uurtje met Cosette en Teun gewandeld. Buiten gaat het helemaal prima tussen die twee, loopt hij zelfs naast haar en samen snuffelen. Cosette wist al gelijk het goede huis weer te vinden, haha. In huis is Teun het er nog niet echt mee eens maar het gaat al iets beter.
Heb haar toch even in bad gedaan al want ik werd helemaal naar van die jeuk, zij al helemaal dus. Het lijkt nu al wat minder.
Ik dacht trouwens dat Teun op vogels gefixeerd was maar dat is niks vergeleken met Cosette. :mrgreen: Al vond ze zwanen zo dichtbij toch wel eng. Wil vannacht toch een bench boven zetten want anders slaap ik wel erg slecht, ze springt 's nachts ongeveer 10x boven op je hoofd. :schrik:
Manu

Haha, ze klinkt wel als een heel vrolijk hondje!

Uma had ook zo'n enorme jeuk, nog steeds wel een klein beetje. Ik werd er inderdaad ook helemaal naar van als ik haar zag krabben. Ik heb haar gewassen met tea tree shampoo en dat kalmeerde wel voor een paar dagen gelukkig. Ze heeft wel haar rug open gelikt/gebeten maar ik denk dat dat vooral stress was. Het neemt nu namelijk al flink af en zit er nauwelijks aan terwijl ze voorheen obsessief met dat likken bezig was.

Ik heb ook een supplementje gegeven, Puur Drainage. Alle vuiligheid uit dat lichaam spoelen.
Met goed voer, een frisse schone vacht en de Hollandse wind zal het wel gauw beter gaan met de jeuk verwacht ik.
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Manu schreef:Leuk! Foto's :D

Mijn verhalen vallen in het niet bij die van jullie natuurlijk, maar even op verzoek een filmpje gemaakt van Manu die met Uma probeert te spelen.
Gisteren hebben we de hele middag in de tuin gezeten en dat vond ze nog wat spannend. Manu vond het feest :cheer: Dat zie je ook wel :mrgreen: " onclick="window.open(this.href);return false;
Mooi om te zien Nikki hoe Manu zo probeert Uma wat meer te laten ontspannen, en hoe dat op het eind van het filmpje ook gelukt is.

Die foto, wauw, ze begint echt een trotse blik te krijgen! :I:
DeDiana
Zeer actief

marloes_2406 schreef:Wij zijn ook weer wakker :cheer:

Omdat Robin nog niet helemaal zindelijk is heb ik besloten toch de bench neer te zetten voor de nacht. Ik heb die in de gang gezet en liet de slaapkamerdeur open, maar toen bleef hij heel hard hijgen. Zelf kwam ik zo ook niet in slaap haha dus heb de deur dichtgedaan. Dit gaf voor hem ook meer rust en ik heb hem net wakker gemaakt :I:

Nog nooit ben ik zo snel opgestaan en heb ik ze mee naar buiten genomen omdat Robin begon te draaien in huis :mrgreen: Buiten netjes geplast en daarna naar boven om wat te eten. Maar Robin wilde niet naar binnen komen :lekkerpuh: :lekkerpuh: hij ging mij uitdagen op de gang van de flat :lekkerpuh: hahaaha
Daar heb ik nog even met hem gespeeld en eten voorgezet. Hij had nu geen zin in brokken of vlees, dus ik probeer het zo nog wel een keer.

Omdat hij zo graag wilt spelen gaan we zo naar een veldje wat omheind is :cheer:
Wat goed dat hij al zo ontspannen is bij jullie Marloes en dat hij je zelfs begon uit te dagen :ok: Hij heeft het duidelijk erg naar zijn zin bij jullie :lol1:
Alex
Zeer actief

Sanner schreef:Ik dacht trouwens dat Teun op vogels gefixeerd was maar dat is niks vergeleken met Cosette. :mrgreen: Al vond ze zwanen zo dichtbij toch wel eng. Wil vannacht toch een bench boven zetten want anders slaap ik wel erg slecht, ze springt 's nachts ongeveer 10x boven op je hoofd. :schrik:
Oh ja, vogels! Ik heb er veel in de tuin en Rataplan volgt ze allemaal van achter het raam. Buiten wil hij er achteraan en gisteren keek hij ineens heel strak voor zich uit, bleek er honderden meters verderop een meerkoet te zitten... Mijn hond ziet ze nog niet wanneer we op een meter afstand een hele roedel (zwerm, troep, kudde..?) passeren. Ik vind de verschillen sowieso heel mooi. Ik vind Kobe ineens een heel lieve uitstraling hebben, vanwege zijn vacht en wat rondere gezicht. Rataplan ziet er veel intelligenter uit en gedraagt zich ook zo. Heel bedachtzaam en observerend. Kobe dendert overal op af. Het zijn allebei wel heel zachtaardige honden, maar op een heel andere manier.
Manu schreef:Uma at hier ook de eerste dagen slecht. Ik heb toen een plain hamburger van de Mac gevoerd :mann:
Ha, dat houd ik in gedachten :mrgreen:
Ik heb al wat kabeljauwfilet in de koelkast gelegd om te ontdooien, even kijken of hij dat lust. Misschien dat ik morgen even wat van die kuipjes kattenvoer *ril* haal, maar ik ga hem niet dwangvoederen of zo. Komt vanzelf wel.
Alex
Zeer actief

Die foto van Uma is inderdaad prachtig, wat een gave hond is het (geworden)!
Perle
Zeer actief
Mijn ras(sen): MH - Chihuahua
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Perle »

Manu schreef:Leuk! Foto's :D

Manu lijkt me zo'n feestbeest :balon: ! Zijn stijl zou onze Qurry wel bevallen :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Perle op 09 mar 2015 09:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Everywhere I go, your shadow is my companion, your vigilance my protection.
Just like the moon, you're always there, watching.
DeDiana
Zeer actief

En Alex en Sanner, wat fijn dat bij jullie de eerste nacht ook zo goed is gegaan! :ok:

Die jeuk zou een reactie op het pipetje kunnen zijn, maar ook een vlooienallergie (en vlooien hadden ze vast in het asiel). Dat zou dan de komende dagen beter moeten worden, want als het goed is zijn ze door dat pipetje wel vlovrij nu. Hoewel ze allemaal wel een flinke was- en opfrisbeurt kunnen gebruiken natuurlijk.
Stress kan inderdaad ook nog een rol spelen.
Hanneke2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Frolic schreef:Pippi heeft ook vreselijke jeuk, haar hele rug zit onder de bultjes en korstjes. Ze bijt ook flink boven haar staart. daar begint het ook al kaal te worden. Ik vermoed maar zo dat ze flink last van vlooien gehad hebben daar en ik denk niet dat die jeuk zo direct weg is na een pipetje.
Ik ga straks even jeukstillende shampoo halen en haar dan morgen wassen. Dan zal het pipetje wel goed ingetrokken zijn. En vanavond als mij man weer thuis is even haar anaalklieren legen. Kijken of dat nog meespeelt.

Vanacht is het goedgegaan. Denk ik. Ik heb in elk geval geslapen als een tierelier, gisteren migraine gekregen en als ik ergens lekker op slaap is het wel de medicatie tegen migraine :cheer:
Vannacht heb ik Pippi een paar keer gehoord, heb even tegen haar gekletst, maar ben er niet uitgegaan. Ik had zo het vermoeden dat ze meer zat te piepen om de bench dan omdat ze nodig moest. Dat klopte ook, vanochtend om half zeven ben ik gelijk naar buiten gegaan, maar plassen deed ze niet. Toch nog te spannend.
Gelukkig heb je een goeie nachtrust gehad!

Waarom zou je haar anaalklieren legen? Ik heb werkelijk in al die jaren bij geen van mijn honden anaalklieren geleegd. Als ze normale poep hebben gebeurt dat toch gewoon tijdens het poepen? :hmmm:

Ik denk dat ze misschien een vlooienallergie heeft? Dan zie je ook korstjes en kale plekken boven die staart.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
Manu

Perle schreef: Manu lijkt me zo'n feestbeest :balon: ! Zijn stijl zou onze Qurry wel bevallen :mrgreen:
Haha is hij ook. Hij past zich ook zo goed aan in het spel met andere honden. Bij kleintjes ligt hij vooral over de grond te rollen, bij Uma wrijft hij zijn lichaam tegen haar aan en stoeien met de jonge reuen.
DeDiana schreef: Mooi om te zien Nikki hoe Manu zo probeert Uma wat meer te laten ontspannen, en hoe dat op het eind van het filmpje ook gelukt is.

Die foto, wauw, ze begint echt een trotse blik te krijgen! :I:
Ze had even wat tijd nodig maar uiteindelijk begon ze elk bot dat ze kon vinden te begraven in mijn zojuist beplante tuin :jank: Ik had allerlei bollen geplant en die vlogen zo weer voor mijn voeten langs :LOL:
Ze waren ook beide mee naar het tuincentrum, Manu mocht ons wagentje trekken wat hij geweldig vindt. Zíjn taak hier, geen tijd voor aaien, ik ben aan het werk :pffff: En Uma vond het geweldig, al die luchtjes. Het was hartstikke druk maar ze liet zich zelfs aaien door een vreemde :80:

Ik vind het toch zo indrukwekkend dat ook deze honden zo snel "thuis" zijn. Ze spelen zelfs al.
Prachtig toch dat die dieren na zo'n enorme reis en toch een behoorlijke cultuurshock zo snel al op hun plekje zijn en zich in deze luxe wanen en daar behoorlijk gebruik van maken. De onzekere honden zullen vast ook gauw ontdooien, al helemaal met hun Nederlandse hondenvrienden :ok:
Ik vind het echt prachtig om te lezen dat het al zo goed gaat :I:
Sanner
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sanner »

Manu schreef:Haha, ze klinkt wel als een heel vrolijk hondje!

Uma had ook zo'n enorme jeuk, nog steeds wel een klein beetje. Ik werd er inderdaad ook helemaal naar van als ik haar zag krabben. Ik heb haar gewassen met tea tree shampoo en dat kalmeerde wel voor een paar dagen gelukkig. Ze heeft wel haar rug open gelikt/gebeten maar ik denk dat dat vooral stress was. Het neemt nu namelijk al flink af en zit er nauwelijks aan terwijl ze voorheen obsessief met dat likken bezig was.

Ik heb ook een supplementje gegeven, Puur Drainage. Alle vuiligheid uit dat lichaam spoelen.
Met goed voer, een frisse schone vacht en de Hollandse wind zal het wel gauw beter gaan met de jeuk verwacht ik.
Ze is heel erg vrolijk ja. :mrgreen:

Het is echt rot om te zien als ze zo een jeuk hebben inderdaad. Sneu dat Uma zelfs haar rug open gelikt heeft. Ze hebben ook nogal wat meegemaakt natuurlijk. Maar ze gaan een goed leven tegemoet dus dat komt vast goed!
Alex schreef: Oh ja, vogels! Ik heb er veel in de tuin en Rataplan volgt ze allemaal van achter het raam. Buiten wil hij er achteraan en gisteren keek hij ineens heel strak voor zich uit, bleek er honderden meters verderop een meerkoet te zitten... Mijn hond ziet ze nog niet wanneer we op een meter afstand een hele roedel (zwerm, troep, kudde..?) passeren. Ik vind de verschillen sowieso heel mooi. Ik vind Kobe ineens een heel lieve uitstraling hebben, vanwege zijn vacht en wat rondere gezicht. Rataplan ziet er veel intelligenter uit en gedraagt zich ook zo. Heel bedachtzaam en observerend. Kobe dendert overal op af. Het zijn allebei wel heel zachtaardige honden, maar op een heel andere manier.
Haha, Rataplan is ook een vogel-liefhebber dus. :mrgreen: Teun liep los langs een aantal eenden, die lagen gewoon rustig en bewogen niet dus Teun had dat helemaal niet door. Nou Cosette echt wel, van een hele afstand al.
Het is inderdaad leuk om die verschillen te zien. Iedere hond is zo anders.
DeDiana
Zeer actief

Fijn om te lezen Frolic! :D
Veel drinken, weinig plassen en nog niet echt willen eten hoor je heel vaak bij opvangers, dat is blijkbaar toch een reactie op de stress/overgang/onrust. Dat komt met een paar dagen vanzelf goed.

Dat opspringen naar mensen is inderdaad wel echt één van Pippi's hobby's, ze is natuurlijk ook wel echt een enthousiasteling en gek op iedereen. Maar dat valt gelukkig te trainen.

En zo te horen maakt Vriend even flink misbruik van de situatie doordat jouw aandacht nu ook voor een groot deel bij Pippi is. Klinkt heel herkenbaar, Mila heeft er ook een handje van :mrgreen:
Maar fijn om te lezen dat het op het eerste gezicht een goede match lijkt met Vriend :ok: Hoe vindt ze je dochters?
Manu

Frolic schreef:Koekjes pakt ze wel aan, maar vervolgens laat ze ze weer uit bek vallen en is Vriend er als de kippen bij om het weg te pakken :mrgreen:
Frolic schreef:Het verbaasd me enorm hoe NIET stuiterig hij tegen haar is. Eerder lief en zacht :80:
Frolic schreef:Verder is Vriend een DRAAK op dit moment. Alles wat ik hem ooit geleerd heeft is hij vergeten. Hij trekt als een idioot aan de riem.
:LOL: Volgens mij zijn Vriend en Manu broers.

Wat leuk dat Pippi het al zo goed doet :I: Ik wil haar wel heel graag ontmoeten en die gekke Vriend ook, volgens mij kan er geen dag niet gelachen worden met zo'n stel in huis :love:
Tiny
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tiny »

Wat een heerlijke updates :I: Ik raak soms nog wel eens in de war wie bij wie zit maar als jullie vooral veel blijven posten kom ik daar vanzelf achter :pffff:
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010

Beau 08-11-2001 - 30-07-2011

&
Akira 16-08-2021
DeDiana
Zeer actief

Frolic schreef:
DeDiana schreef:Fijn om te lezen Frolic! :D
Veel drinken, weinig plassen en nog niet echt willen eten hoor je heel vaak bij opvangers, dat is blijkbaar toch een reactie op de stress/overgang/onrust. Dat komt met een paar dagen vanzelf goed.

Dat opspringen naar mensen is inderdaad wel echt één van Pippi's hobby's, ze is natuurlijk ook wel echt een enthousiasteling en gek op iedereen. Maar dat valt gelukkig te trainen.

En zo te horen maakt Vriend even flink misbruik van de situatie doordat jouw aandacht nu ook voor een groot deel bij Pippi is. Klinkt heel herkenbaar, Mila heeft er ook een handje van :mrgreen:
Maar fijn om te lezen dat het op het eerste gezicht een goede match lijkt met Vriend :ok: Hoe vindt ze je dochters?

Met mijn meiden gaat het supergoed. I
Ze rent de meiden tegemoet zodra ze hen ziet, en die staan dan natuurlijk allemaal te kirren van jewelste. Dat gaat echt zo leuk samen.
Ze heeft al door dat we er echt niet van gediend zijn dat ze overal op springt. Met een duidelijk uhuh! is ze inmiddels te stoppen. Dat opspringen komt ook wel. De meiden vinden het schattig. Ik vind het zelf niet eens zo erg, maar Pippi gaat bijna op twee poten door het leven en dat wordt me toch te gortig.

Nu liggen er twee honden in diepe rust, ik verbaas me er echt over dat zij al zo lekker ligt, maar meer nog dat Vriend haar zonder mijn tussenkomt met rust laat. Echt heel bizar.
Wat fijn dat het zo leuk gaat tussen Pippi en jouw meiden! :ok: Ik had niet anders verwacht hoor, 'hoe meer zielen, hoe meer vreugd' is volgens mij wel haar levensmotto :lol1:

Blijkbaar voelt Vriend ook goed aan hoe hij met haar moet omgaan. Waarschijnlijk is er ook geen spanning in huis en tussen hen, en loopt het daarom meteen zo soepel.
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Ik zit lekker mee te lezen met al jullie verhalen :ok:

Als ik dan dit lees........
Frolic schreef:Nee die spanning is er idd niet voor zover ik zie. Heel af en toe een mini brom van Pippi en dan trekt Vriend zich direct terug en dat was waar het bij Toby mis ging. Die bleef dan oneindig door brommen. Bij Pippi is het dan gewoon over. Ik ben blij dat dat nu dus wel goed gaat.
De mevrouw van de stichting van Toby gaf Vriend de schuld, dat is een rashond en die kennen geen hondentaal. Ik ging het bijna geloven, zo volhardend was ze daar in.
Moet ik wel heel erg lachen :LOL: :LOL:
Wat een ontzettend domme opmerking.
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
miriam
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever.

Ongelezen bericht door miriam »

Zo....weer alles bij gelezen. Wat een heerlijk "begin"van de dag :cheer: Wat zijn ze allemaal leuk :I Pippi is echt om op te vreten, maar dat vind ik van Vriend ook. Ik hou toch wel erg van die ruwhaartjes.
En Manu :I: :I: :I: :I: :I: Wat is hij leuk met Uma. Echt genieten dus.
Als je dit allemaal leest zou ik willen dat ik alleen maar voor de beesten hoefde te zorgen, en dan nog een paar opvangers aan de roedel toevoegen.....zaaaaalig. Maar goed....droom maar verder.
Afbeelding
Miriam, Pleun en Pelle
Tibbe 24-03-2004*20-03-2017
Fabiola17
Zeer actief
Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix

Ongelezen bericht door Fabiola17 »

Wat een heerlijke updates :cheer: :cheer: , ga zo door!
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
DeDiana
Zeer actief

Manu schreef:Geweldige updates!
Ik vind de vooral witte Podenco zo leuk :I: Was dat het vriendinnetje van Uma, Diana?
Misschien leuk om de niet-forumleden met hun opvanger/nieuwe hond ook uit te nodigen op de wandeling? :D
Ja, dat is Soraya, en die twee waren inderdaad twee handen op één buik in het asiel :I:
Leuk idee om ook de niet-forumleden uit te nodigen voor een AAF-reünie-wandeling! :ok: Ik heb alle contactgegevens, dus ik zal iedereen benaderen als er een datum is geprikt.
Sulluna
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse mix en Siberische Husky
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Sulluna »

Wat een super leuke updates!! Geweldig om te lezen :)
Alex
Zeer actief

Oh, ik vind Vriend en Pippi ook echt een mooi stel.

En laten we allemaal maar heel trots zijn op onze opvangers én eigen honden, ze passen zich toch maar mooi allemaal aan, ondanks zichzelf :D

Rataplan ligt nu steeds op een matje naast me (de bank die ik speciaal voor de heren had neergezet ten spijt) en Kobe mocht net heel even op een puntje van die mat zitten, dus er is wel vooruitgang hier.

En Diana, jij hebt toch zelf ook een opvanghondje? Hoe gaat het bij jou?
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

Die dames hebben toch maar geluk met zulke leuke vriendjes in huis :I:
Lunatic
Erelid
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix

Ongelezen bericht door Lunatic »

Wat een heerlijke updates :cheer:
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
Manu

Frolic schreef::I: :I: Ohhhhhhh.....ze spelen :I: :I:
Het was afgelopen toen ik mijn camera in filmstand had, dit is het onduidelijke begin van wel 3 volle minuten dolle pret.

Afbeelding

Afbeelding

Ze hebben al drie keer gespeeld nu :I:
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Sulluna schreef:Wat een super leuke updates!! Geweldig om te lezen :)
Heb je Blanche al voor elkaar gekregen? :F:
Sulluna
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse mix en Siberische Husky
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Sulluna »

Manu schreef: Heb je Blanche al voor elkaar gekregen? :F:
Ik ben volgende week jarig toch.. Ik zeg mooi cadeau :engel:
Vriendlief werkt nog niet echt mee.. Maar ik ga nog even door :D
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”