Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vreemd gedrag
Moderator: moderatorteam
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
Vreemd gedrag
Het gebeurd wel vaker maar ik denk schrijf het toch eens op.
Gister kwam ik thuis en moest Ruby nodig in bad dat doe ik zelde wand ze vind het niks , zwemmen wel maar schoon water is bah,maar ze was echt vies nu.
Dus ik zet alles klaar en neem haar mee, ze was niet aan juichen maar oke voor de rest wel rustig.
Maar die gekke Blackyman die had er veel meer last van die zat overdreven te janken en aan te stellen binnen, en dat terwijl hij geen druppel ving, echt als een drama Queen.
Hebben jullie honden ook van die gekte of heb ik het getroffen.
Gister kwam ik thuis en moest Ruby nodig in bad dat doe ik zelde wand ze vind het niks , zwemmen wel maar schoon water is bah,maar ze was echt vies nu.
Dus ik zet alles klaar en neem haar mee, ze was niet aan juichen maar oke voor de rest wel rustig.
Maar die gekke Blackyman die had er veel meer last van die zat overdreven te janken en aan te stellen binnen, en dat terwijl hij geen druppel ving, echt als een drama Queen.
Hebben jullie honden ook van die gekte of heb ik het getroffen.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Re: Vreemd gedrag
Hier gebeurt dat niet.
Misschien heb je het inderdaad getroffen
Een hondje met een sterk inlevingsvermogen
Misschien heb je het inderdaad getroffen
Een hondje met een sterk inlevingsvermogen
- twinkeltje
- moderator
Hij is inderdaad behoorlijk vocaal, als ik ziek ben en ik moet spugen dan gaat hij ook zo hysterisch doen, hij heeft het dan nog zwaarder dan ik
Of als 1 van de katten zo haarbal moet tuffen dan gaat hij me halen om wat te doen of zo, dan loopt hij huilend van mij naar de kat in kwestie en weer terug.
Of als 1 van de katten zo haarbal moet tuffen dan gaat hij me halen om wat te doen of zo, dan loopt hij huilend van mij naar de kat in kwestie en weer terug.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Eigenlijk wel schattigtwinkeltje schreef:Hij is inderdaad behoorlijk vocaal, als ik ziek ben en ik moet spugen dan gaat hij ook zo hysterisch doen, hij heeft het dan nog zwaarder dan ik![]()
- twinkeltje
- moderator
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Sommige honden zijn gewoon hysterisch. Mika heeft ook overal commentaar op, vooral wanneer ze zelf gewassen moet worden
Gollum is dan wel lief voor haar, die gaat dan bij ons in de badkamer liggen voor steun
Gollum is dan wel lief voor haar, die gaat dan bij ons in de badkamer liggen voor steun
- twinkeltje
- moderator
Zelf vind hij trutten met borstels en zo heerlijk, hij komt elke dag mijn bureau op gaat zitten voor mijn neus zodat ik niet anders kan dan borstelen.
Ruby vind het na 11 jaar nog niks gefrutsel aan haar, dus als ik haar hij bibbert ze wat en hij huilt.
Het is niet dat hij jaloers is op haar dan of zo maar het lijkt wel of hij haar klankbord is
Ruby vind het na 11 jaar nog niks gefrutsel aan haar, dus als ik haar hij bibbert ze wat en hij huilt.
Het is niet dat hij jaloers is op haar dan of zo maar het lijkt wel of hij haar klankbord is