Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Badu schreef:Niet te klein, op & top tokkengedrag naar alles wat vreemd is. Moedig, druk met omgeving. Lollig & lief
Of... toch niet ?
Van dattum. Ik vind chi's niks, dus elke kruising die je met een chi voorstelt ook .
Chi's zijn leuk Een leuk, stoer, sociaal en goed opgevoed mormel dan.
Maar die leuke, stoere, sociale en goed opgevoede chi's zijn wel vrij dun gezaaid, daar ga ik mijn mening over chi's niet voor bijstellen . Hooguit dat ik een uitzondering maak voor een enkele forumchi .
edit: oeps verkeerde smiley... er stond een mepperd achter de forumchi. Das ook zo zielig, net die ene leuke chi die dan platgemept wordt .
Badu schreef:Niet te klein, op & top tokkengedrag naar alles wat vreemd is. Moedig, druk met omgeving. Lollig & lief
Of... toch niet ?
Van dattum. Ik vind chi's niks, dus elke kruising die je met een chi voorstelt ook .
Chi's zijn leuk Een leuk, stoer, sociaal en goed opgevoed mormel dan.
Maar die leuke, stoere, sociale en goed opgevoede chi's zijn wel vrij dun gezaaid, daar ga ik mijn mening over chi's niet voor bijstellen . Hooguit dat ik een uitzondering maak voor een enkele forumchi .
edit: oeps verkeerde smiley... er stond een mepperd achter de forumchi. Das ook zo zielig, net die ene leuke chi die dan platgemept wordt .
Hahahhahaha
Hm, ja dat is waar. Al ken ik wel veel meer leuke, naast die 2 van mij. Maar dan moet je natuurlijk chihuahuakennissen/vrienden hebben.
Ik ken er op het forum een aantal die erg leuk zijn ook kruisingen
Yuna
Toots natuurlijk
Dat hondje van Sanner
Er zit iemand met een aussie of border collie en die heeft een neel erg leuk chihuahua hondje.
En natuurlijk die van SJM
En van Jip
Ze zijn er echt hoor de leuke chi’s, en ok ik ken ook minder leuke chihuahua's al hebben die ook weer hun leuke kanten
Ik denk dat elke chihuahua of mix echt ook iets ondeugends heeft dat vind je leuk of niet als je dat niet leuk vind is zo,n hondje net als veel andere kleine rasjes want de yorkies van mijn moeder zijn een en al ondeugd en pichertjes zijn gewoon ook ondeugend;)
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
toots schreef:Ik ken er op het forum een aantal die erg leuk zijn ook kruisingen
Yuna
Toots natuurlijk
Dat hondje van Sanner
Er zit iemand met een aussie of border collie en die heeft een neel erg leuk chihuahua hondje.
En van Jip
Ze zijn er echt hoor de leuke chi’s, en ok ik ken ook minder leuke chihuahua's al hebben die ook weer hun leuke kanten
Ik denk dat elke chihuahua of mix echt ook iets ondeugends heeft dat vind je leuk of niet als je dat niet leuk vind is zo,n hondje net als veel andere kleine rasjes want de yorkies van mijn moeder zijn een en al ondeugd en pichertjes zijn gewoon ook ondeugend;)
toots schreef:Ik ken er op het forum een aantal die erg leuk zijn ook kruisingen
Yuna
Toots natuurlijk
Dat hondje van Sanner
En van Jip
Je bedoelt Sally? Geen idee wat dat is hoor..
Jou beide hondjes een is volle chi en een kruising maar ze zijn volgens mij beiden gewoon leuk
Nanna schreef:Chi x Yorkie, dat vind ik wel een leuke kruising.
Oh.. die wil ik Wat een snoeppie!
Een blote chihuahua lijkt me helemaal niks, ik hou van lang haar bij honden. Korthaar chihuahua's vind ik ook niet leuk
Da's een tsjernobyl muis. Alsof al die yorkie look a likes nog niet klein en kwetsbaar genoeg zijn tegenwoordig
Er loopt hier een man met een york X chi en een chineesnaakthondje X chi zijn echt twee hele leuke hondjes bovenstaande york zou zomaar wat kleiner kunnen zijn hoor maar york x chi vind ik vaak wel een leuke combi.
Yuna
Toots natuurlijk
Dat hondje van Sanner
En van Jip
Jou beide hondjes een is volle chi en een kruising maar ze zijn volgens mij beiden gewoon leuk
Ik heb 2 stamboomchihuahua's. Dus ik denk dat Sally, van mijn ouders, bedoelt. Dat is een rasloos hondje, niet bekend wat het is.
Yuna
Toots natuurlijk
Dat hondje van Sanner
En van Jip
Ik heb 2 stamboomchihuahua's. Dus ik denk dat Sally, van mijn ouders, bedoelt. Dat is een rasloos hondje, niet bekend wat het is.
Aja Sally woont niet meer bij jou sorry maar die bedoelde ik idd maar ook jou stamboom chi is toch gewoon een leuk hondje Ik bedoelde gewoon aan te geven dat er meer mensen op het forum zijn met chihuahua's of kruisingen waar chihuahua in zitdie gewoon erg leuk zijn.
sjm schreef:
Aja Sally woont niet meer bij jou sorry maar die bedoelde ik idd maar ook jou stamboom chi is toch gewoon een leuk hondje Ik bedoelde gewoon aan te geven dat er meer mensen op het forum zijn met chihuahua's of kruisingen waar chihuahua in zitdie gewoon erg leuk zijn.
Haha, ik woon niet meer bij Sally
Sally is een ontzettend leuk hondje ja. Maar mijn 2 chihuahua's zijn leuker qua karakter, veel socialer en vrijer. Sally heeft natuurlijk ook al het nodige meegemaakt..
dancingdaydream schreef:Heh nee geen terriers. Chi is leuk. Had t er laatst nog over met iemand dat een lundehundje ook wel een leuke optie zou zijn. Passen qua uiterlijk en karakter ook wel.
Chi is ook leuk. Chi niet zo ienimini meer, komt daar ook een beter koppie op en leuke bouw.
Klein herdertje... ook leuk
Herderxnakerds, hmmmm: gillende, bijtende wildebrassen en dan mèt tanden. Neuh zou ik niet doen Syl.Ik mis trouwens wel de 'like' knop in dit topic
*Gediplomeerde trimsalon voor de regio Zoetermeer (lid ABHB)* **Webshop voor verse diervoeding: Botten & Zo**
Blote Chihuahua.... Ik heb het gevoel dat ze dan nog kwetsbaarder worden.
Ik zag overigens verschillende keren Chi x York voorbij komen. Hier komen hele verschillende hondjes uit, vooral in uiterlijk. Ook in het nest waar ons pupje uit komt zaten veel verschillende hondjes. Lang, kort en ruw harige.
Het is enorm wennen, totaal anders als de Mechel pups. Maar ze gedraagt zich kranig tussen de grote honden. Maar in nieuwe situaties is ze wat onzeker.
MirandaH schreef:
Herderxnakerds, hmmmm: gillende, bijtende wildebrassen en dan mèt tanden. Neuh zou ik niet doen Syl.Ik mis trouwens wel de 'like' knop in dit topic
Mwah, denk dat dat nog eens reuze mee zou kunnen vallen, de mijne is tenslotte ook een dergelijke kruising aangezien een Kelpie ook een herder is. Ik herken niets van je beschrijving in hem.