Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Slecht gedrag...
Moderator: moderatorteam
- winniedekoe
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
- Aantal honden: 1
Slecht gedrag...
Sinds mijn ouders en Roxy naar duitsland zijn vertrokken begint Bella weer slecht gedrag te vertonen.
het begon met vloeitjes van pakjes shag te vernielen, daarna werden de pakjes shag het huis door gesleurd en vernielde ze deze.
de shag liet ze wel liggen, maar de verpakking moet hoe dan ook kapot.
daarna werden het verpakkingen van keelsnoepjes, chips etc.
Laatst een leeg blikje energy drank.
maar daar blijft het niet bij, vandaag heeft ze een hele strip vol ibuprofen uit mijn tas getrokken en helemaal opgegeten.
En dit is allemaal niet goed voor haar, de snoep niet, de medicijnen niet maar ook de kans op sneeën in haar mond met blikjes, flesjes etc. niet!
Ze doet het alleen als er niemand beneden is, de ibu is net gebeurd terwijl ik even boven aan het douchen was.
Eten heeft ze genoeg, er staat continu een bak vol hondenbrokken tot haar beschikking, net zoals een bak water.
De kat is ook altijd aanwezig, en als ik weg ga staat de radio of televisie aan zodat ze geluid om haar heen heeft.
Ik weet me op dit moment echt geen raad over hoe ik dit moet gaan aanpakken.
Om Roxy terug naar Nederland te halen is geen optie, die 2 kunnen elkaar niet meer luchten.
Een pup of oudere hond is ook geen optie, omdat ik niet genoeg tijd heb om een herplaatser opnieuw op te voeden ivm school en stage.
Ik heb ook niet het idee dat ze wat te kort komt, op de dagen dat ik naar stage ben is mijn huisgenoot om half 3 thuis, of is mijn broer vrij van zijn werk. ze zit hooguit 5 uur op een dag alleen thuis.
Beweging krijg ze ook genoeg, ga elke dag na school of stage met haar fietsen en ze word daarnaast ook 3 keer op een dag normaal uitgelaten.
Het is een jack russell die het liefst de hele dag op de bank ligt te slapen.
Iemand tips om dit gedrag af te leren?
want straffen heeft geen zin omdat ik haar niet op hete daad kan betrappen.
het begon met vloeitjes van pakjes shag te vernielen, daarna werden de pakjes shag het huis door gesleurd en vernielde ze deze.
de shag liet ze wel liggen, maar de verpakking moet hoe dan ook kapot.
daarna werden het verpakkingen van keelsnoepjes, chips etc.
Laatst een leeg blikje energy drank.
maar daar blijft het niet bij, vandaag heeft ze een hele strip vol ibuprofen uit mijn tas getrokken en helemaal opgegeten.
En dit is allemaal niet goed voor haar, de snoep niet, de medicijnen niet maar ook de kans op sneeën in haar mond met blikjes, flesjes etc. niet!
Ze doet het alleen als er niemand beneden is, de ibu is net gebeurd terwijl ik even boven aan het douchen was.
Eten heeft ze genoeg, er staat continu een bak vol hondenbrokken tot haar beschikking, net zoals een bak water.
De kat is ook altijd aanwezig, en als ik weg ga staat de radio of televisie aan zodat ze geluid om haar heen heeft.
Ik weet me op dit moment echt geen raad over hoe ik dit moet gaan aanpakken.
Om Roxy terug naar Nederland te halen is geen optie, die 2 kunnen elkaar niet meer luchten.
Een pup of oudere hond is ook geen optie, omdat ik niet genoeg tijd heb om een herplaatser opnieuw op te voeden ivm school en stage.
Ik heb ook niet het idee dat ze wat te kort komt, op de dagen dat ik naar stage ben is mijn huisgenoot om half 3 thuis, of is mijn broer vrij van zijn werk. ze zit hooguit 5 uur op een dag alleen thuis.
Beweging krijg ze ook genoeg, ga elke dag na school of stage met haar fietsen en ze word daarnaast ook 3 keer op een dag normaal uitgelaten.
Het is een jack russell die het liefst de hele dag op de bank ligt te slapen.
Iemand tips om dit gedrag af te leren?
want straffen heeft geen zin omdat ik haar niet op hete daad kan betrappen.

13/03/2011-18/09/2018 I'm going to miss you little girl

-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: Slecht gedrag...
Als eerste zou ik een DA bellen, een hele strip kan nooit goed zijnwinniedekoe schreef: maar daar blijft het niet bij, vandaag heeft ze een hele strip vol ibuprofen uit mijn tas getrokken en helemaal opgegeten.
Misschien een doos met allerlei snoepjes erin geven als je weg gaat, kan ze lekker slopen of een goed gevulde kong.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
- Jeannettebo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Eerst maar eens naar de da ivm de strip ibu, dat is een behoorlijke overdosis voor zo'n klein hondje.
Verder, alles opruimen...
Verder, alles opruimen...

-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
-
Alex
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese stabij en Bosnische herder
Mijn idee. Precies alle spullen die je noemt, zijn op te ruimen...Lizzie. schreef:Gewoon je spullen opruimen zodat je hond er niet bij kan komen
Ik denk dan niet dat hij voldoende zijn energie kwijt kan. Mijn hond heeft ook van die sloopdagen (dan jat hij een pen en kauwt het dopje stukBeweging krijg ze ook genoeg, ga elke dag na school of stage met haar fietsen en ze word daarnaast ook 3 keer op een dag normaal uitgelaten.
Dus lekker aan de slag met balletjes, langere wandelingen, hersenwerk, oefeningen. Wat jullie maar leuk vinden.
Waarom denk je dat?Het is een jack russell die het liefst de hele dag op de bank ligt te slapen.
- Gimmick
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Nou inderdaad.Nanna schreef:Nou, dat. Waarom alles laten slingeren als je wéét dat ze het gaat pakken? Berg godverdomme je rotzooi opJeannettebo schreef: Verder, alles opruimen...
Hier ook eentje die alles pakt wat ze maar pakken kan. Maar we bergen dus alles op. En ik heb een stafford die overal bij kan. als het mij lukt met 2 kleine kinderen en een grote hond die overal bij kan lukt dat jou ook met een jack russell.
Maar nu eerst maar eens vlot naar de dierenarts!!!
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
-
nyckle
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 airedale terrier
Je kan ook zeggen: "Sinds mijn ouders met hond naar Duitsland zijn vertrokken, kunnen ze mijn rotzooi niet meer opruimen, en ik doe het niet".winniedekoe schreef:Sinds mijn ouders en Roxy naar duitsland zijn vertrokken begint Bella weer slecht gedrag te vertonen.
Wie vertoont hier slecht gedrag?
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Confronterend maar wel een hele goeie vraagnyckle schreef:Je kan ook zeggen: "Sinds mijn ouders met hond naar Duitsland zijn vertrokken, kunnen ze mijn rotzooi niet meer opruimen, en ik doe het niet".winniedekoe schreef:Sinds mijn ouders en Roxy naar duitsland zijn vertrokken begint Bella weer slecht gedrag te vertonen.
Ik ga dus mee met alle anderen.
Opruimen je handel
- winniedekoe
- Zeer actief
nyckle schreef:Je kan ook zeggen: "Sinds mijn ouders met hond naar Duitsland zijn vertrokken, kunnen ze mijn rotzooi niet meer opruimen, en ik doe het niet".winniedekoe schreef:Sinds mijn ouders en Roxy naar duitsland zijn vertrokken begint Bella weer slecht gedrag te vertonen.
Pardon maar zou je niet zo lullig willen antwoorden op deze situatie!
Mijn huis is over het algemeen netjes, ik woon samen met 2 mannen waar ik al vaker tegen heb gezegd datze hun troep moeten opruimen!
Ik zorg er voor dat wat ik laat liggen geen eetbare spullen zijn.
Deze keer waren het wel mijn ibu's die IN MIJN TAS zaten, die op tafel lag, waarvan de rits maar 2 cm open stond. En nu leeft de rits niet meer. Het is dus niet zo dt mijn tas open lag. Zij heeft hem letterlijk gesloopt. En ja als ik ziek ben, 1 van mijn huisgenoten op bivak is en de ander al een halve week bij zijn vriendin vind ik het niet heel raar dat er nu iets meer rommel dan normaal ligt!
Ik rook geen shag maar kant en klare sigaretten, chips vind ik vies dus dat was ook niet van mij. Ja de keelsnoepjes wel, maar als ik voor 10 minuutjes even boven ben en ga douchen leg ik die niet speciaal op het aanrecht als deze op de eettafel liggen.
Dus iets zeggen over een rommelig huis, nee dankje dat commentaar hoef ik niet!
En voor de rest; ik vroeg om hulp voor het sloop gedrag. De da bellen had ik zelf ook al bedacht en gedaan. Omdat ze na die tijd alles weer uitgekotst heeft vond hij et niet nodig dat ik meteen langs moest komen. Wel moet ik haar in de gaten houden en als er verandering in komt toch even langs gaan!

- winniedekoe
- Zeer actief
Dankjewel deze tip is wel handig en ga ik zeker uitproberen!Tiny schreef:Als eerste zou ik een DA bellen, een hele strip kan nooit goed zijnwinniedekoe schreef: maar daar blijft het niet bij, vandaag heeft ze een hele strip vol ibuprofen uit mijn tas getrokken en helemaal opgegeten.![]()
Misschien een doos met allerlei snoepjes erin geven als je weg gaat, kan ze lekker slopen of een goed gevulde kong.

- Gimmick
- Zeer actief
Als je hond blijkbaar alles opvreet kun je niet zeggen "dat is niet van mij dus laat maar"winniedekoe schreef:nyckle schreef:Je kan ook zeggen: "Sinds mijn ouders met hond naar Duitsland zijn vertrokken, kunnen ze mijn rotzooi niet meer opruimen, en ik doe het niet".winniedekoe schreef:Sinds mijn ouders en Roxy naar duitsland zijn vertrokken begint Bella weer slecht gedrag te vertonen.
Pardon maar zou je niet zo lullig willen antwoorden op deze situatie!
Mijn huis is over het algemeen netjes, ik woon samen met 2 mannen waar ik al vaker tegen heb gezegd datze hun troep moeten opruimen!
Ik zorg er voor dat wat ik laat liggen geen eetbare spullen zijn.
Deze keer waren het wel mijn ibu's die IN MIJN TAS zaten, die op tafel lag, waarvan de rits maar 2 cm open stond. En nu leeft de rits niet meer. Het is dus niet zo dt mijn tas open lag. Zij heeft hem letterlijk gesloopt. En ja als ik ziek ben, 1 van mijn huisgenoten op bivak is en de ander al een halve week bij zijn vriendin vind ik het niet heel raar dat er nu iets meer rommel dan normaal ligt!
Ik rook geen shag maar kant en klare sigaretten, chips vind ik vies dus dat was ook niet van mij. Ja de keelsnoepjes wel, maar als ik voor 10 minuutjes even boven ben en ga douchen leg ik die niet speciaal op het aanrecht als deze op de eettafel liggen.
Dus iets zeggen over een rommelig huis, nee dankje dat commentaar hoef ik niet!
En voor de rest; ik vroeg om hulp voor het sloop gedrag. De da bellen had ik zelf ook al bedacht en gedaan. Omdat ze na die tijd alles weer uitgekotst heeft vond hij et niet nodig dat ik meteen langs moest komen. Wel moet ik haar in de gaten houden en als er verandering in komt toch even langs gaan!
Je zal echt alles op moeten ruimen als je hond vanalles opvreet. Hoeveel dozen wil je op voorraad hebben als je 10min aar boven gaat? dan kun je beter je zooi en dat van je huisgenoten gewoon opruimen.
Totdat je straks bij de dierenarts staat omdat je hond vanalles vast in zijn darmen heeft zitten.
En geloof me dat wil je niet!
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
- winniedekoe
- Zeer actief
Tja, als mijn huisgenoten het laatst het huis vertrekken kan ik natuurlijk niet terug komen van school of stage om de boel alsnog even op te ruimen.Frolic schreef:Het maakt natuurlijk niet uit, van wie die spullen zijn. Als ze een risico vormen moeten ze weg. Als jij niet in de buurt bent om het gedrag te corrigeren, moet je zorgen dat ze het niet kan vertonen. Dus opruimen en iets anders om te doen aanbieden. Gevulde kong, iets te kauwen etc.
En ieder mens vergeet wel eens wat op te ruimen, en als ik het zie dan zeg ik er ook wat van, er is maar 1 dag ik de week dat ik later weg ga dan hun en dan ruim ik het ook wel op. Maar zoals ik al zei kan dat niet als ik al weg ben.
Haar snoepjesbal hebt ze helemaal gesloopt en omdat ik op dit moment ziek ben heb ik nog geen nieuwe aan kunnen schaffen maar dit houd haar ook niet de hele middag bezig.

- Gimmick
- Zeer actief
Kom op denk eens in mogelijkheden ipv overal een excuus voor te verzinnen.winniedekoe schreef:Tja, als mijn huisgenoten het laatst het huis vertrekken kan ik natuurlijk niet terug komen van school of stage om de boel alsnog even op te ruimen.Frolic schreef:Het maakt natuurlijk niet uit, van wie die spullen zijn. Als ze een risico vormen moeten ze weg. Als jij niet in de buurt bent om het gedrag te corrigeren, moet je zorgen dat ze het niet kan vertonen. Dus opruimen en iets anders om te doen aanbieden. Gevulde kong, iets te kauwen etc.
En ieder mens vergeet wel eens wat op te ruimen, en als ik het zie dan zeg ik er ook wat van, er is maar 1 dag ik de week dat ik later weg ga dan hun en dan ruim ik het ook wel op. Maar zoals ik al zei kan dat niet als ik al weg ben.
Haar snoepjesbal hebt ze helemaal gesloopt en omdat ik op dit moment ziek ben heb ik nog geen nieuwe aan kunnen schaffen maar dit houd haar ook niet de hele middag bezig.
Je hebt volwassen huisgenoten lijkt me dus ga eens eennstevig gesprek met ze aan.
-
Ria8653
- Actief
Mijn vriend laat ook regelmatig schoenen e.d. in de woonkamer staan en mijn hond trekt lederen dingen gewoon uit elkaar. Dat weet ik, dat weet hij. Maar toch ruim ík het op als hij ze vergeet. Want of het nou van hem is of van mij; de hond vreet het. Het gaat om verantwoordelijkheid nemen. Dus rotzooi moet gewoon weg. Eventueel de hond in een bench als je korte periodes weggaat en VEEL meer bewegen. De eerste Jack Russel die het leuk vindt om lui op de bank te hangen, moet ik namelijk nog tegenkomen.
- winniedekoe
- Zeer actief
Nou bij deze ken je haar dus en leeft ze bij mij in huis.Ria8653 schreef:Mijn vriend laat ook regelmatig schoenen e.d. in de woonkamer staan en mijn hond trekt lederen dingen gewoon uit elkaar. Dat weet ik, dat weet hij. Maar toch ruim ík het op als hij ze vergeet. Want of het nou van hem is of van mij; de hond vreet het. Het gaat om verantwoordelijkheid nemen. Dus rotzooi moet gewoon weg. Eventueel de hond in een bench als je korte periodes weggaat en VEEL meer bewegen. De eerste Jack Russel die het leuk vindt om lui op de bank te hangen, moet ik namelijk nog tegenkomen.
En rotzooi opruimen
Hoevaak moet ik nog zeggen dat ik al eerste van huis ga en niet kan checken of zij het opruimen?
Ik heb ze al 1000 keer er op aangesproken.

- winniedekoe
- Zeer actief
Pardon, ik ben een tiener... En het zijn geen excuses. Dit is gewoon zoals het is, en als ik hun al 1000 keer heb gezegd dat ze het op moeten ruimen en ze vergeten af entoe wel eens wat is en blijft menselijk!!Gimmick schreef:Kom op denk eens in mogelijkheden ipv overal een excuus voor te verzinnen.winniedekoe schreef:Tja, als mijn huisgenoten het laatst het huis vertrekken kan ik natuurlijk niet terug komen van school of stage om de boel alsnog even op te ruimen.Frolic schreef:Het maakt natuurlijk niet uit, van wie die spullen zijn. Als ze een risico vormen moeten ze weg. Als jij niet in de buurt bent om het gedrag te corrigeren, moet je zorgen dat ze het niet kan vertonen. Dus opruimen en iets anders om te doen aanbieden. Gevulde kong, iets te kauwen etc.
Je hebt volwassen huisgenoten lijkt me dus ga eens eennstevig gesprek met ze aan.
Als alles opgeruimd moet worden kan ik net zo goed de hele inboedel naar boven verplaatsen. Want alles kan kouwbaar zijn.

- Jeannettebo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Mss moet je haar bij je ouders plaatsen en zelf pas weer aan hond beginnen als je klaar bent met je studie en helemaal zelfstandig woont.

- winniedekoe
- Zeer actief
Dat is geen oplossing zij en Roxy kunnen elkaar niet meer zien of ruiken zonder dat er een gevecht ontstaat.Jeannettebo schreef:Mss moet je haar bij je ouders plaatsen en zelf pas weer aan hond beginnen als je klaar bent met je studie en helemaal zelfstandig woont.
En naar een ander huis gaat ze sowieso niet.

- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Ik neem aan dat je een eigen (opgeruimde
) slaapkamer hebt? Kan ze daar niet verblijven als je weg bent?
- winniedekoe
- Zeer actief
Die heb ik ja.Gollum schreef:Ik neem aan dat je een eigen (opgeruimde) slaapkamer hebt? Kan ze daar niet verblijven als je weg bent?
Is inderdaad wel een optie wat ik ook kan uitproberen.
Dankjewel voor het mee denken

- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Het lijkt me dat je inmiddels 19 bent? Dat is nog wel een tiener, maar niet lang meer he 
Voor dit soort dingen is maar één oplossing en dat is: zorgen dat de hond er niet bij kan.
En dat kan door haar in een aparte kamer te doen, door haar in een bench te doen of door haar anderszins weg te sluiten.
Verder: veel bewegen maar vooral, hersenwerk gaan doen. Op facebook zijn er verschillende prima's pagina's daarover, daar zou ik eens gaan kijken.
Voor dit soort dingen is maar één oplossing en dat is: zorgen dat de hond er niet bij kan.
En dat kan door haar in een aparte kamer te doen, door haar in een bench te doen of door haar anderszins weg te sluiten.
Verder: veel bewegen maar vooral, hersenwerk gaan doen. Op facebook zijn er verschillende prima's pagina's daarover, daar zou ik eens gaan kijken.
- wolvster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
- Contacteer:
Sloopgedrag komt vaak voort uit verveling. Dat je hondje de hele dag op de bank ligt, wil niet zeggen dat ze dit graag wil. Misschien legt ze zich in die zin er letterlijk bij neer.
Ik zou haar proberen uit te putten door lange wandelingen, ballenspelletjes, hersenwerk, noem maar op.
Verder spulletjes uit haar bereik houden natuurlijk. Beter voorkomen dan genezen.
Er is vast wat aan te doen, maar dat betekent wel inzet van jouw kant als je huisgenoten zich niet er voor inzetten.
Succes met je hondje!
Ik zou haar proberen uit te putten door lange wandelingen, ballenspelletjes, hersenwerk, noem maar op.
Verder spulletjes uit haar bereik houden natuurlijk. Beter voorkomen dan genezen.
Er is vast wat aan te doen, maar dat betekent wel inzet van jouw kant als je huisgenoten zich niet er voor inzetten.
Succes met je hondje!
- GoldenGizmo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
Misschien is het een optie om haar te leren in de bench te blijven als ze alleen is? En verder zou ik het fietsen verplaatsen van ná je stage/school, naar ervóór. Desnoods sta je een uur eerder op. Op die manier is ze hopelijk wat vermoeider, en eerder geneigd om in de bench te gaan slapen. In de bench zou ik haar dan een gevulde kong geven zodat ze wat te doen heeft wanneer ze wakker is. Zoek het moe maken ook vooral niet alleen in fysieke activiteiten, want ze bouwt conditie op en heeft steeds meer nodig om moe te worden. Probeer ook om haar mentaal moe te maken: hersenwerken, zoekspelletjes, trucjes leren.
Succes met je hondje!
Succes met je hondje!
- Gimmick
- Zeer actief
winniedekoe schreef:Pardon, ik ben een tiener... En het zijn geen excuses. Dit is gewoon zoals het is, en als ik hun al 1000 keer heb gezegd dat ze het op moeten ruimen en ze vergeten af entoe wel eens wat is en blijft menselijk!!Gimmick schreef:Kom op denk eens in mogelijkheden ipv overal een excuus voor te verzinnen.winniedekoe schreef:Tja, als mijn huisgenoten het laatst het huis vertrekken kan ik natuurlijk niet terug komen van school of stage om de boel alsnog even op te ruimen.Frolic schreef:Het maakt natuurlijk niet uit, van wie die spullen zijn. Als ze een risico vormen moeten ze weg. Als jij niet in de buurt bent om het gedrag te corrigeren, moet je zorgen dat ze het niet kan vertonen. Dus opruimen en iets anders om te doen aanbieden. Gevulde kong, iets te kauwen etc.
Als alles opgeruimd moet worden kan ik net zo goed de hele inboedel naar boven verplaatsen. Want alles kan kouwbaar zijn.
Uhhhh en wat is het probleem precies met het feit dat je een tiener bent?
Je hebt de zorg voor dat hondje...
- winniedekoe
- Zeer actief
Uhhhh en wat is het probleem precies met het feit dat je een tiener bent?
Je hebt de zorg voor dat hondje...[/quote]
Jij gooit er in dat ik volwassen ben.
Ik doe mijn best en probeer al het mogelijke dus zorg voor haar dragen doe ik ook zeker.
Je hebt de zorg voor dat hondje...[/quote]
Ik doe mijn best en probeer al het mogelijke dus zorg voor haar dragen doe ik ook zeker.

- Gimmick
- Zeer actief
winniedekoe schreef:Uhhhh en wat is het probleem precies met het feit dat je een tiener bent?
Ik doe mijn best en probeer al het mogelijke dus zorg voor haar dragen doe ik ook zeker.[/quote]
Nee dat heb ik nooit geschreven...
Gimmick schreef: Je hebt volwassen huisgenoten lijkt me dus ga eens eennstevig gesprek met ze aan.
- winniedekoe
- Zeer actief
Gimmick schreef:winniedekoe schreef:Uhhhh en wat is het probleem precies met het feit dat je een tiener bent?
Nee dat heb ik nooit geschreven...
[/quote]Gimmick schreef: Je hebt volwassen huisgenoten lijkt me dus ga eens eennstevig gesprek met ze aan.
Ja 1 ervan is volwassen maar die is bijna nooit thuis. Of aan het werk of bij zijn vriendin. En als hij thuis is zit hij te gamen..,

- wolvster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
- Contacteer:
Psst. Winniedekoe, misschien moet je je focussen op de antwoorden die een oplossing bieden voor het probleem met je hondje in plaats van elke keer in de verdediging te schieten
Serieus, er zijn al goede dingen voorbij gekomen, pik je die ook op?
Serieus, er zijn al goede dingen voorbij gekomen, pik je die ook op?
- dagmar88
- Zeer actief
winniedekoe schreef: Jij gooit er in dat ik volwassen ben.
In ieder geval ben je volwassen verantwoordelijkheden aangegaan.
Je doet niet al het mogelijke en ook niet je best, anders zou je haar niet steeds in gevaar brengen en al helemaal niet ook nog eens de schuld geven.
-
nyckle
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 airedale terrier
Ik geef de schuld aan die verdomde Engelsen. Ze hebben veel te veel hond in een klein lichaam gestopt! Nu zit jij met de gebakken peren. Dat dier verveelt zich gewoon plat!
Kun je ook herplaatsen overwegen?
Kun je ook herplaatsen overwegen?