Jammer dat je zo moet opletten Sanner, het is echt een pittig ding hè?
Nee joh, ik zeg alleen wat ik zou doen, op gevoel en met wat ik nu zie. Hier twijfel ik ook nog geregeld hoor. Niet tussen Tis en Lais, maar Tis geeft het zelf duidelijk aan en die twee zijn echt wel aan elkaar gewaagd. Alhoewel Lais eigenlijk altijd langer door zou willen gaan hoor, die is wat dat betreft nooit uitgespeeld.Frolic schreef:Ik twijfelde er ook over, vandaar dat ik het hier maar even vraag. In het begin kwam er gelijk een brom als ze het zat was, ze lijkt het nu uit te stellen. Soms begint ze ook gewoon weer mee te doen.Zamunda schreef:Ik grijp, vooral bij een nieuwe combinatie, wel in. Hier had ik bij bijv. 1min20 even vriend bij me geroepen, een aai gegeven en gezegd dat het klaar was. Ik persoonlijk zou hem dus niet zo lang laten doorgaan. Of het nou echt beter is... dat weet ik niet, maar op gevoel grijp ik dus in. Herkenbaar gedrag overigens.Frolic schreef:Hier een typisch spel filmpje van mijn duo.
Met op het eind een Vriend die een beetje blijft doordrammen, terwijl Pip al klaar is. Ik heb er eigenlijk altijd nog voor gekozen om haar dit zelf te laten stoppen, ze doet dat uiteindelijk ook en Vriend accepteert het dan.
Goed om het zo te doen, of kan ik toen beter ingrijpen. Wat vinden jullie?
https://www.youtube.com/watch?v=Ow7rppm ... e=youtu.be
Zij is ook bijna altijd degene die het spel begint, waardoor ik aannam dat het wel goed zat.
Op sommige momenten is Vriend zo verliefd dat staat hij klappertandend naast haar. Dan roep ik hem wel altijd even, om vervelend rijgedrag te voorkomen en vóór hij onbereikbaar wordt.
Maar ik denk dat je gelijk hebt, ik ga hem uit de situatie halen als hij een klein beetje plaat voor zijn kop heeft
Maar tussen Mister en Lais twijfel ik dus nog steeds weleens of en wanneer ik moet ingrijpen (tijdens het spel) hoor. Lais kan zo doorgaan/dwingen in het spelen/stoeien en dan geeft Mister soms beste knauwen en heb ik af en toe het idee dat hij het helemaal niet leuk meer vindt. Maar even later rent ie weer achter haar aan als ze wegsjeest
Aan de andere kant denk ik ook weleens dat een deel van zijn protesten voortkomen uit het niet kunnen winnen en een beetje dwingelandij. Nouja, het zal vast een mix zijn.
Het is toch ook een kwestie van ervaren hoor frolic, gewoon observeren wat er gebeurt. De ene keer zul je te lang wachten en de andere keer niet. Nouja, soit.
Oja, nog even over het laten gaan en dat het nieuwe er wel af zou gaan.... Misschien. Maar bij Lais niet hoor