Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
GoldenGizmo schreef:Goed idee om er een dekbed in te stoppen Rebble! Ik heb er ook eens over zitten denken om zo'n kussen te maken voor Gizmo, maar de hoeveelheid vulling die er in zou moeten leek mij nogal veel, en als je het een keer wilt wassen ook niet zo handig. Maar met een gevouwen dekbed wil ik het wel eens proberen
Het goedkoopste dekbed bij Ikea kost €3,99 en de dekens €4,99 p/st, voor €14,- heb ik dus een heerlijk groot kussen voor d'r
Ik wil er voor boven ook nog een maken maar wil dan andere kleurtjes.
Als je dan een stopnaald (met punt) gebruikt voor het aan elkaar naaien van het dekbed en acrylgaren van bv de Wibra (saskia) dan ben je snel klaar en krimpt het ook niet als je het in de was doet
Safari schreef:Als je dan een stopnaald (met punt) gebruikt voor het aan elkaar naaien van het dekbed en acrylgaren van bv de Wibra (saskia) dan ben je snel klaar en krimpt het ook niet als je het in de was doet
Safari schreef:Als je dan een stopnaald (met punt) gebruikt voor het aan elkaar naaien van het dekbed en acrylgaren van bv de Wibra (saskia) dan ben je snel klaar en krimpt het ook niet als je het in de was doet
Ik heb het gewoon onder de naaimachine gelegd
En toen brak je naald
De topictitel heeft het over 'zonder naaimachine' dus je hebt nog gesmokkeld ook.
En toen brak je naald
De topictitel heeft het over 'zonder naaimachine' dus je hebt nog gesmokkeld ook.
En toen brak je naald
En er ook 1 gemaakt voor boven. Dekbed gewoon weer onder de naaimachine vastgezet natuurlijk . Nu nog 1 voor onder de overkapping voor als de tuin klaar is :lol:
Toen ik m klaar legde voor de foto ging ze er gelijk op liggen, ook weer goed gekeurd dus.
Hier mijn creatie met het ledikantmatrasje. 2 fleecekleedjes van de action voor nog geen € 6,- en een half uurtje werk
Een kussen, zoals die leuke die ik voorbij zag komen, vind ik er wel gezelliger uit zien maar het matrasje had ik nu eenmaal nog liggen.
Even een vraagje voor de echte creabea's onder ons. Voor Charlie wil ik ook weer zelf een kussen gaan maken (en dan maar hopen dat zij geen knager is zoals Izzy was ). Maar omdat Charlie zwaarder is dan Izzy gebruik ik 2 dekbedden. Die wil ik aan elkaar maken maar niet meer vastzetten. Ik heb nu het idee om dat met drukkertjes te doen zodat ik ze ook los van elkaar kan halen met wassen. Is dat handig of heeft iemand een betere tip? Ik zat ook aan klittenband te denken maar dat lijkt mij minder prettig, ook al zit het onder de hoes. Ik vouw de dekbedden 2x dubbel en wil dus elke vouw maar ook de 2 dekbedden aan elkaar maken om verschuiven/opproppen van de dekbedden tegen te gaan.