Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vaarwel stofzuiger!
Moderator: moderatorteam
- Abbey en Ozzie
- Actief
Vaarwel stofzuiger!
Onze kleine Ozzie, lieve pup van 22 weken. Wisselen, Yeah! Kiezen nr 109 komen door. Mevrouw had als knaagdier geboren moeten worden.
Afgelopen dagen werd c.v. in huis geplaatst. Ozzie heeft zich best goed gedragen tijdens de hectiek (op een goed beredeneerde ontsnappingspoging na). Ik ben heel zorgvuldig met de stofzuiger alle klusprulletjes van de grond te lijf gegaan zodat niets in de klikomond van Ozzie zou belanden. Nou, ik echt trots op onze meid!
En dan.. Het moment dat de mannen klaar zijn! Ik staak voor even het stofzuigwerk en trek de stekker eruit, ach, vond het voor die minuut niet de moeite om de stekker op te rollen. Even een snelle uitleg en na een zeer emotioneel afscheid gaan de klusjesmannen weer weg, ik zou ze bijna op mijn kerstkaarten lijst zetten, aardige mannen. Ik zwaai ze uit, doe de deur dicht en doe een dansje. Verder met stofzuigen... Oh.. Niet verder met stofzuigen.. Slapende Ozzie slaapt niet meer en als het spaghetti moment van lady en de vagebond hangt er een snoertjes in haar mond.. Ze ziet aan mijn blik dat ik niet blij ben en Plop, snoer op de grond. Hoe erg is de schade.. Ik zie koper.. Scheisse.. Dussss, ik moet een nieuwe stofzuiger kopen. Snoer vervangen is dat ding niet meer waard..
Long story short, de clue. Onze vloer is bezaaid met heel veel nylabones, speeltjes, botjes, ze komen niet tekort. Maar zodra ik de kamer even verlaat, al is het om snel naar het toilet te gaan, blijkt Ozzie een andere kauwvoorkeur te hebben. Verlatingsangst? Brutaliteit? Wisselpijn? Ik zorg dat er praktisch niets ligt wat ze kan pakken maarja, een mens trekt soms even snel z'n schoenen uit..
Afgelopen dagen werd c.v. in huis geplaatst. Ozzie heeft zich best goed gedragen tijdens de hectiek (op een goed beredeneerde ontsnappingspoging na). Ik ben heel zorgvuldig met de stofzuiger alle klusprulletjes van de grond te lijf gegaan zodat niets in de klikomond van Ozzie zou belanden. Nou, ik echt trots op onze meid!
En dan.. Het moment dat de mannen klaar zijn! Ik staak voor even het stofzuigwerk en trek de stekker eruit, ach, vond het voor die minuut niet de moeite om de stekker op te rollen. Even een snelle uitleg en na een zeer emotioneel afscheid gaan de klusjesmannen weer weg, ik zou ze bijna op mijn kerstkaarten lijst zetten, aardige mannen. Ik zwaai ze uit, doe de deur dicht en doe een dansje. Verder met stofzuigen... Oh.. Niet verder met stofzuigen.. Slapende Ozzie slaapt niet meer en als het spaghetti moment van lady en de vagebond hangt er een snoertjes in haar mond.. Ze ziet aan mijn blik dat ik niet blij ben en Plop, snoer op de grond. Hoe erg is de schade.. Ik zie koper.. Scheisse.. Dussss, ik moet een nieuwe stofzuiger kopen. Snoer vervangen is dat ding niet meer waard..
Long story short, de clue. Onze vloer is bezaaid met heel veel nylabones, speeltjes, botjes, ze komen niet tekort. Maar zodra ik de kamer even verlaat, al is het om snel naar het toilet te gaan, blijkt Ozzie een andere kauwvoorkeur te hebben. Verlatingsangst? Brutaliteit? Wisselpijn? Ik zorg dat er praktisch niets ligt wat ze kan pakken maarja, een mens trekt soms even snel z'n schoenen uit..
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: Vaarwel stofzuiger!
Ohoh ik zie het zo voor me
. Godzijdank zelf nog niet meegemaakt en ik geloof dat ik beter geen pup kan nemen
.
- wolvster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Oei, maar goed dat je de stekker uit het contact had gehaald!
Geen stofzuigers kapot hier, maar verder heel herkenbaar!
Murdock heeft een obsessie met schoenen en moet daar ook altijd op kauwen.
Het ergste hebben we nu gehad, nu hij klaar is met wisselen.
Tijdens die periode konden we hem vanalles aanbieden botten, nylabone, etc. , maar er moest toch iets kapot. Om tureluurs van te worden!
Geen stofzuigers kapot hier, maar verder heel herkenbaar!
Murdock heeft een obsessie met schoenen en moet daar ook altijd op kauwen.
Het ergste hebben we nu gehad, nu hij klaar is met wisselen.
Tijdens die periode konden we hem vanalles aanbieden botten, nylabone, etc. , maar er moest toch iets kapot. Om tureluurs van te worden!
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Oh jee oh jee.
Wat een mazzel dat je de stekker niet meer in het stopcontact had zitten
Wat een mazzel dat je de stekker niet meer in het stopcontact had zitten
- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
Haha heel herkenbaar. Heb het hier ooit met een oplader van de telefoon gehad. Mooiste kauwgoed is dat wat er niet voor bedoeld is..... 

- Tanja Simba&Bella
- Zeer actief
Hahahah heerlijk herkenbaar!
Simba heeft als pup ook als versnipperaar gefungeerd. Kort lijstje van wat hij gesloopt heeft; bedombouw, mijn bril, afstandbediening, luxaflex, slippers, schoenen, leren jas, etc etc
Maar toch, ondanks alles houden we van onze beestjes....toch?
Simba heeft als pup ook als versnipperaar gefungeerd. Kort lijstje van wat hij gesloopt heeft; bedombouw, mijn bril, afstandbediening, luxaflex, slippers, schoenen, leren jas, etc etc
Maar toch, ondanks alles houden we van onze beestjes....toch?
Groetjes, Tanja
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
Oei, wat is Elco dan een brave pup geweest! Ergste wat hij gedaan heeft: wat bonnetjes uit m'n boodschappentas verscheurd toen hij ruim 9 maanden was...
- Abbey en Ozzie
- Actief
Ach, ik wou toch al een nieuwe stofzuiger. Ozzie zorgt dat dingen veel sneller gebeuren.. Nieuw laminaat? Dan scheurt ze het zeil even aan gort. Andere salontafel? Kauwen op de hoekjes..
Nu kijken of ze het voor elkaar krijgt dat ik een nieuwe bank mag.. Want daar is ze ook al aan begonnen.

Nu kijken of ze het voor elkaar krijgt dat ik een nieuwe bank mag.. Want daar is ze ook al aan begonnen.
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Zo ben ik ook ongeveer aan een nieuwe stofzuiger gekomen (zonder klusjesmannen, maar kinderpostzegels oid) En aan een nieuwe laptop lader en en en... Csiva 
-
aletta
- Actief
- Mijn ras(sen): grote witte kees
en hier een nieuwe afstandsbediening voor de TV, een playstation-controller, flink aantal oplaadsnoeren/ usb kabeltjes / verbindingssnoeren. Verder vooral doosjes uit de oud papierbak al is af en toe een krant of reclamefolder ook niet te versmaden. Tuinklompen, sandalen, hondenriemen, agenda's, meerdere boeken, pennen, een paar kussens en een fleecedeken (ze heeft nu haar eigen ). Speeltjes leven trouwens ook niet lang, de latex- eend/kip met geluidje nog steeds wel (al een paar weken) . Maar ze bijt niet op stoelpoten of vinyl en lief is ze zeker, een echte knuffel (snoeren zijn inmiddels al minder interessant geworden)
- cornelia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar
Zo jemig, het is nog meer dan dat ik 3 jaar terug had kunnen bedenken. Hier 1 half afgekloven spijl van een tuinstoel.
Verder wel alle kringloopdekentjes die de eerst maanden als bed dienden (keurig in reepjes gescheurd).
En al zijn eigen speelgoedjes.
Komen wij er heeeeel goedkoop van af.
Heel veel succes gewenst
Verder wel alle kringloopdekentjes die de eerst maanden als bed dienden (keurig in reepjes gescheurd).
En al zijn eigen speelgoedjes.
Komen wij er heeeeel goedkoop van af.
Heel veel succes gewenst
- TessaThomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Wat schrijf jij leuk! 
Of de keukentafel waar Tay een klein hapje uitgenomen had, Tessa vond dat ook een goed idee, dus die ging verder. Gelukkig is zij niet verder gegaan aan de vloer, het behang, de gipsplaten, de plinten, de bank, de hondenmand, de afstandbediening en alle andere dingen die Tay te pakken heeft gehad.
Ook geen pup nemen bij je volwassen, netjes opgevoede, nooit kattenkwaad uitspokende hond. Hier was puppy Tay aan het snoer begonnen, maar die hield ik in de gaten, dus eigenlijk voordat hij hem vast had, had ik hem weggehaald. In de puppyren gestopt en toen ik later langsliep was het snoer toch doormidden... En de enige die er in de buurt lag was Tessa...Zamunda schreef:Ohoh ik zie het zo voor me![]()
. Godzijdank zelf nog niet meegemaakt en ik geloof dat ik beter geen pup kan nemen
.
Of de keukentafel waar Tay een klein hapje uitgenomen had, Tessa vond dat ook een goed idee, dus die ging verder. Gelukkig is zij niet verder gegaan aan de vloer, het behang, de gipsplaten, de plinten, de bank, de hondenmand, de afstandbediening en alle andere dingen die Tay te pakken heeft gehad.
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Oh, das lekker TessaThomas... die puppenstreken zijn dus aanstekelijk
.