Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Goede brok - niet te zout

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Sanner
Zeer actief

Re: Goede brok - niet te zout

Ongelezen bericht door Sanner »

Nikki90 schreef:Ik voer de DLG passion met vis. Bevalt erg goed!

De brokjes van beide Passion varianten zijn wat kleiner als van de original.
Dankje! Heb net besteld maar dan weet ik dat voor de volgende keer.
Jeroen19
Actief
Mijn ras(sen): Rottweiler x Briard
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Jeroen19 »

Niemand farm food ?
Dit eet Max en die groeit als kool en heeft weinig en goede ontlasting !
Afbeelding
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip

Ongelezen bericht door Mit »

Het bevalt op zich prima, maar Stellar poept er wel heel erg veel van.
Zaterdag ga ik eens even naar de Diebo, etiketten kijken. Eens zien of er een ander merk is wat we een maand kunnen proberen. DLG is prima, maar ik ben er niet 100% tevreden over. De zak is ook al bijna leeg trouwens, dus dan ook maar eens verder kijken. De honden zelf vinden het prima, die eten alles :mrgreen:
Afbeelding
Mit
Zeer actief

Ik heb een zak Carocroc meegenomen om de komende weken te proberen. Las er her en der best positieve dingen over. Het is niet graanvrij, maar de samenstelling ziet er redelijk goed uit en het is zeer goed te betalen, wat op dit moment ook even handig was :tongue:
Dus ik ben benieuwd. Ik wil overigens naast de brok ook af en toe weer gaan barfen, als de vriezer wat leger is maar even bij Kiezenbrink kijken.

Ik was niet erg van de brokken maar ik vind dat ze het er prima op doen en ik vind het werkelijk een verademing om niet meer te klooien met die stinkende meuk en de enorme hoeveelheid plastic afval die het meebrengt :engel:
Afbeelding
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

Mit schreef:Het bevalt op zich prima, maar Stellar poept er wel heel erg veel van.
Zaterdag ga ik eens even naar de Diebo, etiketten kijken. Eens zien of er een ander merk is wat we een maand kunnen proberen. DLG is prima, maar ik ben er niet 100% tevreden over. De zak is ook al bijna leeg trouwens, dus dan ook maar eens verder kijken. De honden zelf vinden het prima, die eten alles :mrgreen:
Je had de gewone dlg brok toch?Daar kregen ze hier ook meer ontlasting van maar op de passion visbrok ging het super goed :ok:
Afbeelding
ridgeback
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Boerenfox
Rhodesian ridgeback
Kruising jack russel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door ridgeback »

Hoi
Ik voer mijn honden met farmfood brokken en ze doen het er heel goed op, ook mijn ridgeback aangezien die nog al snel ergens allergische reacties van krijgt :(:
Mit
Zeer actief

Farmfood heb ik ook naar gekeken inderdaad.
Ik kan gelukkig vrij simpel wisselen, ze hebben er geen last van. Dus ik denk niet dat ik maar 1 merk zal gaan voeren eigenlijk. Gewoon eens eea uitproberen en kijken waar ik het meest tevreden mee ben.
Afbeelding
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

Mit schreef:Farmfood heb ik ook naar gekeken inderdaad.
Ik kan gelukkig vrij simpel wisselen, ze hebben er geen last van. Dus ik denk niet dat ik maar 1 merk zal gaan voeren eigenlijk. Gewoon eens eea uitproberen en kijken waar ik het meest tevreden mee ben.
Zooplus heeft ook goede brok erbij staan.
Afbeelding
ridgeback
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Boerenfox
Rhodesian ridgeback
Kruising jack russel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door ridgeback »

Ach zo moet je toch kijken wat jouw en de hond goed bevalt, maar farmfood is wel heel natuurlijk en weinig granen erdoor, succes
Ody
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Ody »

Mit schreef:Ik heb een zak Carocroc meegenomen om de komende weken te proberen. Las er her en der best positieve dingen over. Het is niet graanvrij, maar de samenstelling ziet er redelijk goed uit en het is zeer goed te betalen, wat op dit moment ook even handig was :tongue:
Dus ik ben benieuwd. Ik wil overigens naast de brok ook af en toe weer gaan barfen, als de vriezer wat leger is maar even bij Kiezenbrink kijken.

Ik was niet erg van de brokken maar ik vind dat ze het er prima op doen en ik vind het werkelijk een verademing om niet meer te klooien met die stinkende meuk en de enorme hoeveelheid plastic afval die het meebrengt :engel:
Carocroc heeft nu ook een graanvrije variant. ;-)
Though paw prints fade away, they remain forever in your heart.
Until you meet again one day......
Sanner
Zeer actief

Oud topic ik weet het maar ik gaf voorheen de passion met vis, kleine brokjes, beviel prima. Maar nu dit keer de andere passion variant gekocht en deze brokjes zijn veel groter. Is dat veranderd of was dat al zo? Vond die kleine brokjes juist zo fijn.
Nikki90
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Hussel

Ongelezen bericht door Nikki90 »

Sanner schreef:

Oud topic ik weet het maar ik gaf voorheen de passion met vis, kleine brokjes, beviel prima. Maar nu dit keer de andere passion variant gekocht en deze brokjes zijn veel groter. Is dat veranderd of was dat al zo? Vond die kleine brokjes juist zo fijn.
Beide Passion varianten zijn veranderd inderdaad. De brokken zijn nu ongeveer net zo groot als de Original variant.
Sanner
Zeer actief

Nikki90 schreef:
Sanner schreef:

Beide Passion varianten zijn veranderd inderdaad. De brokken zijn nu ongeveer net zo groot als de Original variant.
Pf jammer zeg.. :ugh: Was ik eindelijk helemaal tevreden over een brok wordt het weer veranderd.
Nikki90
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Hussel

Ongelezen bericht door Nikki90 »

Sanner schreef:
Nikki90 schreef:
Sanner schreef:

Pf jammer zeg.. :ugh: Was ik eindelijk helemaal tevreden over een brok wordt het weer veranderd.
Ja, balen is dat hé! DLG zegt niks veranderd te hebben aan de samenstelling, maar ik vind de vis variant ook helemaal niet meer naar vis ruiken, dat deed het eerder wel. Tevens hoor en lees ik her en der dat honden die het voorheen heel goed deden op de Passion varianten het er nu een stuk minder goed op goed (diaree, veel ontlasting e.d.)
Sanner
Zeer actief

Die rook eerder inderdaad behoorlijk naar vis, dus dat is al raar ja.
Hier is de ontlasting ook niet wat het hoort te zijn en ze laten steeds scheten. :ugh: Nu geef ik voor het eerst de andere variant dus misschien dat het ook daar aan ligt. Zie nu op de site dat het er wel bij staat dat de grootte veranderd is, jammer dat ik dat niet gelezen heb toen ik bestelde. :ugh: Ik ga maar wéér op zoek naar wat anders.. :gvd:
Sanner
Zeer actief

Célie schreef:
Nikki90 schreef: Tevens hoor en lees ik her en der dat honden die het voorheen heel goed deden op de Passion varianten het er nu een stuk minder goed op goed (diaree, veel ontlasting e.d.)
Was bij mijn honden idd ook, ben toen ook maar overgestapt.
Nou fijn is dat. Waar ben je op overgestapt?
Frolic schreef:Ik geeft Wolfsblut zalm. Dat zijn kleine brokjes en mijn honden doen het er goed op. Drinken niet veel, ontlasting is weg te schoppen zonder dat er wat aan je schoen blijf plakken :mrgreen:
En ik hoef er weinig van te voeren, Pippi zelfs nog heel veel minder dan de verpakking aangeeft.

Ik bestel het in Belgie, daar is het 't voordeligst en heb het altijd de volgende werkdag al in huis.
Bij food4pets? Dat is dus ook een goede voor op het lijstje. Hoorde dat acana ook kleine brokjes heeft, lijkt me ook een goede brok.
Sanner
Zeer actief

Frolic schreef:
Sanner schreef:
Frolic schreef:Ik geeft Wolfsblut zalm. Dat zijn kleine brokjes en mijn honden doen het er goed op. Drinken niet veel, ontlasting is weg te schoppen zonder dat er wat aan je schoen blijf plakken :mrgreen:
En ik hoef er weinig van te voeren, Pippi zelfs nog heel veel minder dan de verpakking aangeeft.

Ik bestel het in Belgie, daar is het 't voordeligst en heb het altijd de volgende werkdag al in huis.
Bij food4pets? Dat is dus ook een goede voor op het lijstje. Hoorde dat acana ook kleine brokjes heeft, lijkt me ook een goede brok.
Ja klopt.
Ik wil je wel een klein zakje opsturen om te kijken of ze het lekker vinden. Volgens mij hebben ze zelf geen kleine proefzakjes.
Heel graag!! Ik stuur je een pbtje
Cinnepin
Zeer actief
Mijn ras(sen): boerenfox en border collie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Cinnepin »

Ik voer mijn 2 honden ook Dog lovers Gold! Erg tevreden over!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”