Waarom is dat falen? Als je dochter per ongeluk valt bij je hond in de buurt wordt ze al gebeten. Daar valt toch niet tegenop te voeden. Niet bij je dochter en niet bij de honden. Soms werken dingen gewoon niet en dan kan je er beter mee stoppen. De hond houden vanwege valse sentimenten en dan je dochter en keer flink gebeten zou pas falen zijn.GigiLana schreef:Iedereen heel erg bedankt voor de antwoorden en meningen. Mijn man en ik hebben een goed gesprek gehad en zijn het beide eens dat de honden hele dagen in de tuin geen optie is. Toevallig hebben wij een goede oplossing gevonden binnen onze vriendenkring dat de honden samen kunnen blijven en in een gezin zouden wonen zonder (drukke) kinderen. Wij gaan dit serieus overwegen als voelt herplaatsen wel als een compleet falen naar de honden en ons dochter![]()
Op den duur is het ook niet meer leuk om de hele dag op de tippen van je tenen te moeten lopen omdat de kleine bij een misstap het risico loopt om gebeten te worden en wetende dat de hondjes ongelukkig zijn door de drukte
Zoveel goede adressen zijn er niet voor oudere bastaardhonden die niet met kinderen kunnen dus als je er 1 in je omgeving hebt zou ik daar heel blij mee zijn.