Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Opvoeding/training

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Lunatic
Erelid
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix
Aantal honden: 2

Re: Opvoeding/training

Ongelezen bericht door Lunatic »

Ik gebruik van alles wat bij mij en m'n honden past en dat is bij elke hond weer anders.
Ik doe zoveel mogelijk positief en dan bedoel ik niet koetsiekoetsie, maar belonen als ze iets goed doen bijv. Maar Doran pak ik toch heel af en toe even bij z'n wangen en vraag hem dan even of hij wel helemaal lekker is :L:

Bij Zinzi moet ik dat echt niet doen, die is heel gevoelig, als ik een keer te hard uh of potver zeg is ze 2 dagen van slag :F:
Opvoeden en trainen loopt hier door elkaar heen, daar maak ik geen verschil in dus, duidelijk zijn is volgens mij het belangrijkste, daar kan een hond iets mee :ok:
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
-Saskia-
Zeer actief
Aantal honden: 0

Re: Opvoeding/training

Ongelezen bericht door -Saskia- »

Meneer De Bolster heeft in de gaten dat mindfulness helemaal hip is tegenwoordig :wink:
Ik voed positief op en train op een positieve wijze maar corrigeer (meestal verbaal) gerust als ze iets doen wat niet door de beugel kan.
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”