Ik ga 5 april met Joep

Moderator: moderatorteam
Hijg, puf, ik heb het net vrijgegeven op de website.Eefsel schreef:Weet iemand of er ergens komt te staan hoeveel honden van welk ras aanwezig zijn?
Haha ja ik zag het!cmarjee schreef:Hijg, puf, ik heb het net vrijgegeven op de website.Eefsel schreef:Weet iemand of er ergens komt te staan hoeveel honden van welk ras aanwezig zijn?
Neen, maar vanwege een plaats voor je spullen is vroeger wel beter.Eefsel schreef:Ik zal rond 10 uur zijnLeuk!
Vanaf 8 uur was het ontvangst van de honden, moet je er dan ook echt 8 uur zijn? (ik ben nog een beetje een groentje in showwereld haha)
Joep is ook aan het puberen begonnenjanine lola en dips schreef:Oh jemig, 26 dalmapen:p beginnen om kwart over 11leuke ringmeester en commissaris namelijk liz der fokker
kan die meteen even meekijken hoe ze het doet de eerste keer :p
Ze is echt aan het puberen en heeft nergens zin in:p
Hahaha liz is ook de enige zo te zien :pEefsel schreef:Joep is ook aan het puberen begonnenjanine lola en dips schreef:Oh jemig, 26 dalmapen:p beginnen om kwart over 11leuke ringmeester en commissaris namelijk liz der fokker
kan die meteen even meekijken hoe ze het doet de eerste keer :p
Ze is echt aan het puberen en heeft nergens zin in:pVolgens mij is Joep de enige DD pup dus dat scheelt ofzo haha!
Andere kopjeXella schreef:Hoe zien jullie hoe laat dat jullie moeten ? Ik zie de aantallen wel maar geen tijden.
De planning is de deuren om 8.00 uur open te doen, maar als we klaar zijn, dan starten we.Linsey schreef:Ik probeer er altijd een halfuur voordat de deuren opengaan te zijn, dus in Goes dan om 7.30u. Ik heb nogal veel spullen bij en wil vooraan in de rij staan
ChantalTY schreef:Wij zijn vandaag geweest, gaan morgen ook.
Ik zal hier mijn bericht van Facebook kopiëren:
Omdat ik niet alleen leuke en mooie showuitslagen wil delen. Hier het prachtige, uitgebreide rapportje van Yara vandaag in Goes:
Nose much too long for French Bulldog
Nice temperament.
Not promising