Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hond gromt naar kind

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: Hond gromt naar kind

Ongelezen bericht door blondie »

Finn in het pension waar hij een keer een week heeft verbleven was ook geen succes. De mensen daar adviseerden me dat toch niet nog eens te doen in die setting. De eerste paar dagen ging het goed, daarna had hij nergens meer zin in :19:
Ik heb 2 herplaatsers gehad en beiden hingen best snel aan mij ondanks dat ze redelijk snel in contact kwamen met de eigenaren. Bij de ene hond heb ik zelfs nog wel getwijfeld of ze niet beter af was bij een ander, omdat voor mijn gevoel de klik met haar er niet was.
En ik ben zelf niet zo van "gaat het niet, dan zoek ik toch een ander huis voor een huisdier". Maar als wederzijds en in huis het niet lekker loopt moet je toch eerlijk naar jezelf en naar het dier zijn :19:
Ben zelf van mening dat veel dieren best zich gemakkelijk aanpassen aan een nieuwe omgeving, als ze het beter krijgen zijn ze de andere baas min of meer snel "vergeten".
In mijn geval met de hond waar ik over twijfelde, liet die op een of andere manier merken dat ze juist wel dolblij met me was. Dat was mijn eye opener. Dus ze bleef en onze band veranderde. Had ik dat niet op een bepaald moment ervaren dan had ik denk ik gevraagd aan de fokster om een ander adres te zoeken.
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

iones schreef:Mensen moeten geen hond nemen om te herplaatsen. Ik ruk geen dingen uit z´n verband. En ik vind ook echt niet elke reden een goede reden.
Als een hond meer tijd kost dan je er in wilde steken, zou dat pech voor jóu moeten zijn. En hoe dan ook er dan maar meer tijd in steken. En niet de hond weg doen omdat het tegenvalt. Je moet er voor gáan.

Ik ruk dus geen dingen uit het verband.
Mensen nemen niet bewust een hond om hem daarna te herplaatsen.
Beetje kromme gedachten of niet.?
Dus volgens jou moeten ze ongeacht hoe of wat dat beest maar houden gewoon omdat ze er aan begonnen zijn.?
Terwijl jij je hond liever dood maakt omdat hij nergens anders gelukkiger kan zijn dan bij jou.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door smoekie »

bouvierpoedel schreef:Waarom zou je een hond niet mogen afbekken als hij gromt.?
Hij heeft zich gewoon te gedragen , hij hoeft niet naar mij te grommen en ook niet naar mijn kind . Opzouten en bek houden.
Je gaat toch ook niet je kind toestaan om een grote bek te hebben.?
Of ben je bang dat ze dan de volgende keer haar mond houd en gelijk met een bijl aan komt zetten.?
Dit dus :ok:

Nell is heel simpel gezegd gewoon geen kindervriend. Heeft nooit wat met kleine kinderen gehad. Kinderen altijd van begin af aan geleerd Nell met rust te laten.

Maar ja, kinderen zijn nu eenmaal kinderen en soms wilde ze Nell wel eens aaien. Vooral als ze rustig naast me op de bank lag. Als ze er dan alleen al aankwamen, of gewoon te dicht bij haar in de buurt kwamen ging die lip al omhoog of hoorde je al een heel zacht gegrom. Kreeg ze van mij wel gelijk een "eh" en "hok". Wegwezen!! :S: Er wordt hier gewoon niet gegromd, geen lippen opgetrokken niks.

Lag ze bijv. naast me en kwam de kleine meid er aan (toen nog maar 9-10 mnd en net kwakkelend lopend) ging die lip ook al omhoog. Als ik dan mijn vinger naast haar deed (zo van eh) ging die lip naar beneden en was er niks aan de hand. Haalde ik mijn hand (vinger) weg, ging gelijk die lip weer omhoog.

Wat had ik dan moeten doen? Niets tegen Nell zeggen? Niet mijn vinger van "eh"? Juist het niets doen, niets zeggen zou het mijn inziens versterken. Juist door het niets doen, niets zeggen zou Nell zich naar mijn mening alleen maar "gesterkt" hebben gevoeld. Dus hoe dan ook, en of het nu een kleine stroeprandhond is of niet, er wordt hier gewoon niet gegromd en de lippen blijven ook "gewoon" gewoon!!

Wij hebben daar gewoon dusdanig rekening mee gehouden en ja helaas voor Nell, ging Nell zeker toen de jongste nog heel klein was vaker dan me lief was haar bench in of naar het balkon. Pas vanaf het moment dat ik er genoeg vertrouwen in had (lees ze groot genoeg was) en Nell écht negeerde was dat over en gingen we weer over tot de "orde van de dag". Bezoek met kleine kinderen gaat ze nu nog steeds haar bench in of balkon op. Zekerheid voor alles.

In geval van TS zit er denk ik niks anders op dan óf de honden inderdaad op de dag buiten te hebben. Krijgen ze echt niks van. Of ze in het uiterste geval toch te herplaatsen. Zijn misschien maar kleine hondjes, maar die kunnen desondanks écht wel lelijke schade maken. Zat in de klas van mijn jongste (7) een jongetje die 2,5 jaar geleden door de JR in het gezicht was gebeten. Jochie was aan het eten. Er viel iets van zijn bord, hij wilde het oprapen maar de hond zat (zo bleek) ook onder de stoel, en terwijl hij bukte om het op te pakken, had hij wel een hond in zijn wang hangen met als gevolg een zeer lelijk litteken in zijn gezicht :schrik:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
bouvierpoedel
Zeer actief

Geloof maar zo dat volwassene zich ook niet laten aangrommen en het afdoen ach laat maar want hij vind het niet leuk.
Hij waarschuwd en anders gaat hij bijten als je dat straft. Jaja.
Manu

Ongelezen bericht door Manu »

Een hond mag het best irritant vinden en zijn plekje willen verdedigen.
Ik vind het er ook van afhangen hoe een hond gromt. Ik hoor Manu ook wel eens grommen, de ene keer zeg ik: ach joh dikke ijsbeer, houd eens je mond.
En de andere keer geef ik een brul of laat ik hem juist grommen en pak ik het voorzichtiger aan.

Hij zit ook wel eens heel diepe bromgeluiden te maken als Uma bovenop hem gaat zitten. Dat laat ik gewoon gebeuren hoor, ze zoeken het maar uit.
Als een kind bovenop hem gaat zitten mag hij ook grommen, dan haal ik beide uit de situatie want dat is Manu ook goed recht. Maar als het kind op de grond wiebelt en hij zou grommen? Dan krijgt hij toch mooi op zijn kop hoor. Hier heb je een bot of Kong en ga maar even in de slaapkamer liggen.
Ik vind wel dat een schrikreactie geen beet op mag leveren :neenee: Gelukkig doen beide honden dan een knorrend gilletje, kijken ze je heel beschuldigend aan en besluiten ze weg te gaan. Maar als er dan eentje gelijk in een armpje hangt zou mij ook wel aan het denken zetten.
Een kind valt nou eenmaal om. En gezien Manu zo'n vloerkleed is zal die er heus wel eens onder komen.
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

bouvierpoedel schreef:
iones schreef:Mensen moeten geen hond nemen om te herplaatsen. Ik ruk geen dingen uit z´n verband. En ik vind ook echt niet elke reden een goede reden.
Als een hond meer tijd kost dan je er in wilde steken, zou dat pech voor jóu moeten zijn. En hoe dan ook er dan maar meer tijd in steken. En niet de hond weg doen omdat het tegenvalt. Je moet er voor gáan.

Ik ruk dus geen dingen uit het verband.
Mensen nemen niet bewust een hond om hem daarna te herplaatsen.
Dus volgens jou moeten ze ongeacht hoe of wat dat beest maar houden gewoon omdat ze er aan begonnen zijn.?
Terwijl jij je hond liever dood maakt omdat hij nergens anders gelukkiger kan zijn dan bij jou.

Nou, raar idee. Mijn eerste hond viel helemaal niet tegen.
Had alleen niet verwacht dat er bij mij flinke problemen naar boven zouden komen waardoor ik niet meer functioneerde.
Een hond die 16 uur per dag buiten lag noodgedwongen op een flatje zetten is niet mijn idee van er voor gaan.
Heb het geluk gehad dat hij naar vrienden kon waarvan de hond pas overleden was; de werkplaats bewaken.
Beest is rotverwend en ondanks dat het voor mij pijnlijk bleef de eerlijkste keuze naar hem toe :U:
bouvierpoedel schreef:Geloof maar zo dat volwassene zich ook niet laten aangrommen en het afdoen ach laat maar want hij vind het niet leuk.
Hij waarschuwd en anders gaat hij bijten als je dat straft. Jaja.
Niko gromde dus niet, die beet meteen. Ben al lang blij dat hij nu wat aangeeft. Hij wordt gewoon bij z'n halsband gepakt en zonder wat te zeggen op z'n plaats gezet. Kan hij daar in z'n eentje liggen chagrijnen.
Ik foeter wel bij een hap hoor, maar meer uit eerste reactie dan dat dat nut heeft.
Het is vooral een teken dat ik de touwtjes te veel heb laten vieren, eens in de zoveel jaar.
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

bouvierpoedel schreef: Mensen nemen niet bewust een hond om hem daarna te herplaatsen.
Je moet een hond BEWUST nemen. Dus goed over nadenken. Bezint eer ge begint, weet je nog? De kans dat je dan genoodzaakt wordt de hond te herplaatsen wordt dan aanzienlijk kleiner.
50% van de honden die in het asiel belanden, komen daar omdat de vorige eigenaar zich niet BEWUST is geweest van waar hij aan begon. Dus hoezo kromme gedachte?~

En het is niet zo dat ik vind dat mensen een hond moeten aanhouden no matter what. Dat niet.
Waar ik in dit topic eigenlijk over viel was over het gemak waarmee men sprak over herplaatsen.
bouvierpoedel schreef: Terwijl jij je hond liever dood maakt omdat hij nergens anders gelukkiger kan zijn dan bij jou.
Deze opmerking is nog te stom om op in te gaan, maar hij past wel bij jou!
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Manu

iones schreef:
bouvierpoedel schreef: Terwijl jij je hond liever dood maakt omdat hij nergens anders gelukkiger kan zijn dan bij jou.
Ehh.. dit is wat je zelf in dit topic zegt.
En toen ik er naar vroeg gaf je nog aan dat je je daar niet raar bij voelt. Niets voelt zelfs.
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

:denken: Jij hebt een glazen bol?

Met een eerste hond of onbekend ras/type weet je nooit echt waar je aan begint.
En ook als dat niet speelt blijft een hond een individu en kan het alsnog een mismatch blijken.
Beter ten halve gekeerd...
bouvierpoedel
Zeer actief

iones schreef:
bouvierpoedel schreef: Mensen nemen niet bewust een hond om hem daarna te herplaatsen.
Je moet een hond BEWUST nemen. Dus goed over nadenken. Bezint eer ge begint, weet je nog? De kans dat je dan genoodzaakt wordt de hond te herplaatsen wordt dan aanzienlijk kleiner.
50% van de honden die in het asiel belanden, komen daar omdat de vorige eigenaar zich niet BEWUST is geweest van waar hij aan begon. Dus hoezo kromme gedachte?~

En het is niet zo dat ik vind dat mensen een hond moeten aanhouden no matter what. Dat niet.
Waar ik in dit topic eigenlijk over viel was over het gemak waarmee men sprak over herplaatsen.
Zal mij aan mijn sterretje roesten dat jij je hond in laat slapen als jij denkt dat het beest nergens gelukkig kan worden ,maar blijft een vreemde uitspraak . Zo uniek ben je niet hoor , er zullen zat typjes als jouw rondlopen die het beest ook gelukkig kunnen maken.
Vooral als hij zich laat verzorgen en kan functioneren omdat jij op vacantie bent.
Waarom ga je eigenlijk op vacantie terwijl je denkt dat het beest zo vreselijk ongelukkig word zonder jouw.?

Mensen gaan geen hond aanschaffen met de gedachte om hem zo snel mogelijk ergens te dumpen. Eigenlijk komt het er gewoon opneer dat als het niet meer leuk is of gewoon geen zin dat het beest beter herplaatst kan worden , dus altijd een reden . Gewoon om het beest het beter te laten krijgen bij een ander.
Wat moet je met een baas die je eigenlijk niet wil om wat voor reden dan ook.?
iones
Zeer actief

Manu schreef:
iones schreef:
Ehh.. dit is wat je zelf in dit topic zegt.
En toen ik er naar vroeg gaf je nog aan dat je je daar niet raar bij voelt. Niets voelt zelfs.
Je haalt alles uit de context en dat illustreert dat jij een zwakke meeloper bent met de grote kliek waaronder onze populaire BP deel uit maakt omdat die zich alles kan permitteren, de lulligste opmerkingen want niemand zal daar tegen in gaan. En dat weet hij! Hier op het forum is hij een winner. Maar hoe zal het daarbuiten zijn? Kennelijk heeft hij iets te compenseren.

DIT was letterlijk jouw vraag.
Manu schreef:
Zeg eens hardop: mijn hond kan alleen bij mij gelukkig zijn.
Hoe voel je je nu? :Q:
Mijn antwoord was dat ik daar niets bij voelde.

Heeft met dood maken of euthanasie niets te maken.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
iones
Zeer actief

bouvierpoedel schreef:
Zal mij aan mijn sterretje roesten dat jij je hond in laat slapen als jij denkt dat het beest nergens gelukkig kan worden ,maar blijft een vreemde uitspraak . Zo uniek ben je niet hoor , er zullen zat typjes als jouw rondlopen die het beest ook gelukkig kunnen maken..
Ik ken één zo iemand in mijn vriendenkring hoewel de meeste hondenliefhebber zijn. Maar zij heeft katten. Er zullen er vast meer zijn, ik denk heus niet dat ik uniek ben maar het past in jouw vooringenomenheid om dat te denken. Je hebt in het verleden wel eens meer blijk gegeven van bevooroordeeldheid.
bouvierpoedel schreef: Vooral als hij zich laat verzorgen en kan functioneren omdat jij op vacantie bent.
Waarom ga je eigenlijk op vacantie terwijl je denkt dat het beest zo vreselijk ongelukkig word zonder jouw.? .
Weer aannames. Jij hebt nergens gelezen dat ze vreselijk ongelukkig is als ik op vakantie ben. Iemand vroeg mij er namelijk naar en ik heb uitgelegd hoe het er aan toe gaat. Lees maar terug. Dan heb je het antwoord.
bouvierpoedel
Zeer actief

hahah je moet mij niet belangrijker populairder maken dan dat ik ben hoor. Ben net zo geliefd als jij bent. hahaha.
Maar je lult er aardig omheen en eronderuit op zo'n manier.
Manu

iones schreef: Je haalt alles uit de context en dat illustreert dat jij een zwakke meeloper bent met de grote kliek waaronder onze populaire BP deel uit maakt omdat die zich alles kan permitteren, de lulligste opmerkingen want niemand zal daar tegen in gaan. En dat weet hij! Hier op het forum is hij een winner. Maar hoe zal het daarbuiten zijn? Kennelijk heeft hij iets te compenseren.

Manu schreef:

Jawel, je gaf zelf aan dat je hond dan beter dood kan zijn dan laten herplaatsen. Omdat hij alleen bij jou gelukkig kan zijn.
Daarom vraag ik wat je nou bij die opmerking voelt. Niet zomaar.
Ik vind het gewoon echt een heel rare opmerking. Helemaal omdat je aangeeft dat je wel op vakantie kan.
Ik moet er nu zelfs een beetje om lachen. Lees je wel wat je schrijft? Zeg het eens hardop, dan moet je er misschien ook wel om lachen.

Maarja misschien dat ik het als zwakke meeloper dan weer niet begrijp ofzo.

Als je wilt weten hoe BP buiten het forum is moeten jullie misschien eens afspreken :J:
iones
Zeer actief

Nanna schreef:
iones schreef:
Manu schreef: Zeg eens hardop: mijn hond kan alleen bij mij gelukkig zijn.

Nou, iets eerder schreef je wel dit
iones schreef: Ik heb een hond en als ik die moest herplaatsen deed ik er echt beter aan om haar te euthanaseren.
Voor mij geef je daarmee aan dat de hond het nergens beter kan krijgen en als jij er niet meer voor kunt zorgen dat het beest dood beter af is.
Van mij mag je het denken hoor, we zijn hier geen Gedächtnispolizei :engel: Een heleboel zijn het er echter niet mee eens. En eerlijk gezegd denk ik ook dat je bloedeigen hond je nog zou verbazen :lol1:
Dus jullie concluderen nu dat ik er niets bij voel als ik mezelf genoodzaakt zie om mijn hond te euthanaseren omdat ze niet te herplaatsen valt? Letterlijk quoten! Zal je niet lukken!
Ik kan me voorstellen dat jullie vroeger op school bij begrijpend lezen niet al te best scoorden. Lees mijn laatste antwoord naar Manu nogmaar eens.

Het is niet aan jullie om het daar wel of niet mee eens te zijn. Want jullie kennen mijn hond niet.
Ik heb vrienden die die hond wel kennen, die veel mee gaan wandelen, die er zelfs wel eens opgepast hebben. Die kunnen dat wel beoordelen. Maar vanaf een computerschermpje op het hondenforum lukt dat echt niet.

Verder gooien jullie het op arrogantie of egoïsme. `want jullie hebben overal zoveel verstand en inzicht in`. Nou dat blijkt!

Wat zou de reden zijn dat ik nog liever die hond zou laten inslapen dan herplaatsen? Denk daar eens over na!
bouvierpoedel
Zeer actief

Manu schreef:
iones schreef: Je haalt alles uit de context en dat illustreert dat jij een zwakke meeloper bent met de grote kliek waaronder onze populaire BP deel uit maakt omdat die zich alles kan permitteren, de lulligste opmerkingen want niemand zal daar tegen in gaan. En dat weet hij! Hier op het forum is hij een winner. Maar hoe zal het daarbuiten zijn? Kennelijk heeft hij iets te compenseren.

Manu schreef:

Jawel, je gaf zelf aan dat je hond dan beter dood kan zijn dan laten herplaatsen. Omdat hij alleen bij jou gelukkig kan zijn.
Daarom vraag ik wat je nou bij die opmerking voelt. Niet zomaar.
Ik vind het gewoon echt een heel rare opmerking. Helemaal omdat je aangeeft dat je wel op vakantie kan.
Ik moet er nu zelfs een beetje om lachen. Lees je wel wat je schrijft? Zeg het eens hardop, dan moet je er misschien ook wel om lachen.

Maarja misschien dat ik het als zwakke meeloper dan weer niet begrijp ofzo.

Als je wilt weten hoe BP buiten het forum is moeten jullie misschien eens afspreken :J:
:engel: Geloof dat ik heel gezellig met haar een wandeling en kop koffie kan drinken hoor , net als met jou . Dus niet zo jaloers worden. :W: Nanna bek houwe. :hmmm:
luna2906
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door luna2906 »

iones schreef: Weer aannames. Jij hebt nergens gelezen dat ze vreselijk ongelukkig is als ik op vakantie ben. Iemand vroeg mij er namelijk naar en ik heb uitgelegd hoe het er aan toe gaat. Lees maar terug. Dan heb je het antwoord.
Een serieuze vraag: als het wel goed gaat als je op vakantie gaat, waarom zou het dan niet goed gaan op een langere termijn?
Manu

Oh jezus.

Dat zegt niemand. Letterlijk quoten! Zal je niet lukken!

Jij zegt dat je jouw hond beter kan euthanaseren dan herplaatsen.
Omdat hij/zij nergens zo gelukkig kan zijn als bij jou.
Dan vraag ik wat je erbij voelt als je dat hardop zegt.
Jij zegt dat je daar niets bij voelt.
Dus we kunnen stellen dat je écht gelooft dat je hond nergens zo gelukkig kan zijn als bij jou.
Oh, én, dood beter af is dan ergens anders dan bij jou.

Toch?
Laatst gewijzigd door Manu op 27 mar 2015 12:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Manu

bouvierpoedel schreef: :engel: Geloof dat ik heel gezellig met haar een wandeling en kop koffie kan drinken hoor , net als met jou . Dus niet zo jaloers worden. :W: Nanna bek houwe. :hmmm:
Ik ben met iedereen gezellig, ik ben namelijk een meeloper :mann:
bouvierpoedel
Zeer actief

Manu schreef:
bouvierpoedel schreef: :engel: Geloof dat ik heel gezellig met haar een wandeling en kop koffie kan drinken hoor , net als met jou . Dus niet zo jaloers worden. :W: Nanna bek houwe. :hmmm:
Ik ben met iedereen gezellig, ik ben namelijk een meeloper :mann:
Ik ben een populaire ouwe gek met een grote bek dus dat moet te doen zijn. :engel:
bouvierpoedel
Zeer actief

Nanna schreef:
bouvierpoedel schreef:
Manu schreef: Ik ben met iedereen gezellig, ik ben namelijk een meeloper :mann:
Ik ben een populaire ouwe gek met een grote bek dus dat moet te doen zijn. :engel:
Verzorg ik de koffie en de boterkoek wel :lol1:
Jij mot ook overal met je nieuwsgierige bek vooraan staan hé. :hmmm:
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

:Q:
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief

alm@ schreef::Q:
Waarom loop jij nu weer gekke bekken te trekken. :hmmm:
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

bouvierpoedel schreef:
Omdat ik eigenlijk nog wat wil schrijven, het toch geen nut heeft dus dan maar een gekke bek :Q: :F: én ik ben natuurlijk een ouwe oma om je maar even voor te zijn :engel:
Afbeelding
iones
Zeer actief

luna2906 schreef:
Een serieuze vraag: als het wel goed gaat als je op vakantie gaat, waarom zou het dan niet goed gaan op een langere termijn?
Ander huis, andere regels, dat als eerste. Vervolgens andere omgang met de hond.
Als iemand nou dezelfde manier van handelen zou hebben zou dat veel schelen. Maar hoe zou je zo iemand vinden? Herplaatsen is al niet gemakkelijk.

Als ik op vakantie ga, blijven de honden thuis, samen bij elkaar in hun eigen omgeving. Maar Bobbes is dan nog wel van slag. Ik voel me daar niet heel prettig bij maar manlief vindt vakantie nogal een big deal. Anders gingen we niet.
bouvierpoedel
Zeer actief

alm@ schreef:
bouvierpoedel schreef:
Omdat ik eigenlijk nog wat wil schrijven, het toch geen nut heeft dus dan maar een gekke bek :Q: :F: én ik ben natuurlijk een ouwe oma om je maar even voor te zijn :engel:
Ouwe oma's kunnen ook nog een lekker wijf zijn toch. :engel:
iones
Zeer actief

Manu schreef:Oh jezus.

Dat zegt niemand. Letterlijk quoten! Zal je niet lukken!

Jij zegt dat je jouw hond beter kan euthanaseren dan herplaatsen.
Omdat hij/zij nergens zo gelukkig kan zijn als bij jou.
Dan vraag ik wat je erbij voelt als je dat hardop zegt.
Jij zegt dat je daar niets bij voelt.
Dus we kunnen stellen dat je écht gelooft dat je hond nergens zo gelukkig kan zijn als bij jou.
Oh, én, dood beter af is dan ergens anders dan bij jou.

Toch?
Dood is beter dan ongelukkig zijn.
iones
Zeer actief

Hoe zou je dat gezellig kunnen met iemand die je niet mag? Zou ik niet kunnen.
iones
Zeer actief

Nanna schreef:
iones schreef:
Op het forum sla je mekaar de harses in maar daarbuiten is het eigenlijk altijd reuzeleuk. En vallen de meesten 100% mee. :lol1:
Waarom kunnen mensen dan elkaar niet op het forum net zo behandelen als daarbuiten? Waarom zou je elkaar überhaupt de harses inslaan maar daarbuiten niet? Ik ben daar te eenduidig in vrees ik.
bouvierpoedel
Zeer actief

iones schreef:
Wie zegt dat ik je niet mag , vind je heel vermakelijk en tegendraads . Als ik je links laat liggen moet je na gaan denken. :engel:
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”