Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
van vinden jullie hiervan?
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Contacteer:
van vinden jullie hiervan?
dit las ik op een ander forum!!! is wist niet wat ik las 8O 8O
ik bezit 2 golden retrievers van 7 en 9 jaar oud, nu is het volgende probleem ontstaan, daar ik een vriend heb heb ik heel weinig tijd voor mijn honden , ik verblijf om de 2 weken 4 dagen bij hem en dan zorgt mijn buurvrouw voor de honden, nu zijn ze een beetje opstandig denk ik want eentje is begonnen met opnieuw binnen te plassen, ook mochten ze vroeger steeds in de living maar sinds ik een kleinzoon heb en die vaak bij mij is mogen d e honden niet verder dan de deur komen en moeten in de keuken of de veranda blijven. ik weet me echter geen raad meer wat ik zou moeten of kunnen doen wie wil mij helpen
ik bezit 2 golden retrievers van 7 en 9 jaar oud, nu is het volgende probleem ontstaan, daar ik een vriend heb heb ik heel weinig tijd voor mijn honden , ik verblijf om de 2 weken 4 dagen bij hem en dan zorgt mijn buurvrouw voor de honden, nu zijn ze een beetje opstandig denk ik want eentje is begonnen met opnieuw binnen te plassen, ook mochten ze vroeger steeds in de living maar sinds ik een kleinzoon heb en die vaak bij mij is mogen d e honden niet verder dan de deur komen en moeten in de keuken of de veranda blijven. ik weet me echter geen raad meer wat ik zou moeten of kunnen doen wie wil mij helpen

groetjes
caroline, whooper en orbis
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Contacteer:
Wat is hier de bedoeling van? Een nieuw "oo, wat erg"topic? Spuien maar we kunnen er niks mee?
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki

-
- Zeer actief
- Contacteer:
- Eline*
- Zeer actief
- Contacteer:
Ooo, beoordelen...Ik geef liever advies. Zal me er verder buiten houden. Zie het nut niet zo van oordelen over andere mensen.whoopy schreef:zit geen bedoeling achter!! gewoon mening geven of niet!!!! de gedachtengang van andere mensen beoordelen!!Eline* schreef:Wat is hier de bedoeling van? Een nieuw "oo, wat erg"topic? Spuien maar we kunnen er niks mee?
Groet Eline,
Juno en Kiki

Juno en Kiki

-
- Zeer actief
- Contacteer:
als je de gedachtengangen van anders mensen beoordeeld, kan je van daaruit advies proberen te gevenEline* schreef:Ooo, beoordelen...Ik geef liever advies. Zal me er verder buiten houden. Zie het nut niet zo van oordelen over andere mensen.whoopy schreef:zit geen bedoeling achter!! gewoon mening geven of niet!!!! de gedachtengang van andere mensen beoordelen!!Eline* schreef:Wat is hier de bedoeling van? Een nieuw "oo, wat erg"topic? Spuien maar we kunnen er niks mee?

groetjes
- Eline*
- Zeer actief
- Contacteer:
Voor de kat zijn viool, want je hebt dit bericht van een ander forum geplukt dus de vragensteller leest niet mee.whoopy schreef: als je de gedachtengangen van anders mensen beoordeeld, kan je van daaruit advies proberen te geven
Groet Eline,
Juno en Kiki

Juno en Kiki

-
- Zeer actief
- Contacteer:
ja je hebt ook wel gelijk!! ik zal het verwijderen!!Eline* schreef:Voor de kat zijn viool, want je hebt dit bericht van een ander forum geplukt dus de vragensteller leest niet mee.whoopy schreef: als je de gedachtengangen van anders mensen beoordeeld, kan je van daaruit advies proberen te geven

groetjes
- Hutsje
- Zeer actief
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
Waarom neem je ze niet gewoon mee?Martijn schreef:Ooh..oke. Nee, dat is inderdaad iets heel anders. Was me even niet opgevallen.Hutsje schreef:Je laat ze toch niet alleen thuis.....Martijn schreef:Goh...verdien ik mijn honden ook niet? Die gaan ook elke andere week een paar dagen logeren omdat ik anders mijn vriend niet kan zien.
Wat een bullshit-topic weer.
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- Hutsje
- Zeer actief
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
en als jullie ooi tbesluiten samen te gaan wonen?Martijn schreef:Omdat dat niet kan. Marc heeft een hond die geen andere honden in huis duldt.Podenji schreef:Waarom neem je ze niet gewoon mee?Martijn schreef:Ooh..oke. Nee, dat is inderdaad iets heel anders. Was me even niet opgevallen.Hutsje schreef: Je laat ze toch niet alleen thuis.....
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
ja, dag hoorMartijn schreef:Dan laten we dat jou als eerste weten.Podenji schreef:en als jullie ooi tbesluiten samen te gaan wonen?Martijn schreef:Omdat dat niet kan. Marc heeft een hond die geen andere honden in huis duldt.Podenji schreef: Waarom neem je ze niet gewoon mee?
Doei!
wat ben je weer sarcastisch vriendelijk vandaag
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
ja hoor uwe majesteit MartijnMartijn schreef:Nou, ik vind eigenlijk dat je een beetje ver gaat met je persoonlijke vragen. Niet dat het antwoord zo spannend is hoor. Wuilis is 13 en niet van het type hond dat 20 wordt. Dus we wachten gewoon tot mevrouw genegen is om rustig en op haar eigen moment te vertrekken. We hopen dat dat nog lang duurt.Podenji schreef:ja, dag hoorMartijn schreef:Dan laten we dat jou als eerste weten.Podenji schreef: en als jullie ooi tbesluiten samen te gaan wonen?
Doei!
wat ben je weer sarcastisch vriendelijk vandaag
Zo..kan het uw goedkeuring wegdragen?