Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Veel klachten over Goes

Moderator: moderatorteam

sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: Veel klachten over Goes

Ongelezen bericht door sbientje »

ja wat een raar verhaal dat met die staart?? ik vond Goes toen ik er 3 jaar terug was wel leuk, althans, 1 hal was mooi licht en de andere was wel een beetje donker maar ja, das zo vaak in dat soort hallen..
Sterre

Ongelezen bericht door Sterre »

Ben er nog nooit geweest. Maar wat een bizar en afschuwelijk verhaal over die staart en het overlijden van de hond. Vreselijk voor de eigenaars.
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Ik las net op FB het verhaal over de hond die overleden is nadat een rolstoel over diens staart gereden is. Wat een vreemd verhaal is dat, ik vraag me af hoe ze nu al zo zeker kunnen zijn dat het 1 met het ander te maken heeft.
Ben zelf al jaren niet meer in Goes geweest, dus of wat er geschreven wordt ook waar is, geen idee.
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Het schijnt dat er heel hoog over die staart is gereden, waardoor er een zenuw beschadigd raakte, en tijdens de operatie zou zijn gebleken dat er nierfalen ontstond daardoor en de hond daardoor is overleden.
Ik vind het ook vreemd.

En ik begreep dat het andere hallen zijn dan de laatste keer dat ik er was, of dat er verbouwd is of zo?
Ik ben er al 5 jaar niet meer geweest.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Caat*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Berger Piekhaar ;)

Ongelezen bericht door Caat* »

Ik denk dat de drukte afhankelijk is van in welke ring je moet zijn. De ene hal is echt heel ruim een de ander veel drukker. Ik vind het op zich wel meevallen voor de rest, heb gisteren alleen inderdaad ook schroeven van de grond opgeraapt.
Afbeelding
nathalie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
Contacteer:

Ongelezen bericht door nathalie »

Vandaag valt het wel mee. Eigenlijk is het wel te klein voor alle rassen, maar qua ruimte is het te doen. Alleen raakt het zuurstof nu wat op en er zijn honden die constant blaffen, erger dan normaal!
Afbeelding
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie

Ongelezen bericht door duitse herder »

Marjoleine schreef:Het schijnt dat er heel hoog over die staart is gereden, waardoor er een zenuw beschadigd raakte, en tijdens de operatie zou zijn gebleken dat er nierfalen ontstond daardoor en de hond daardoor is overleden.
Ik vind het ook vreemd.

En ik begreep dat het andere hallen zijn dan de laatste keer dat ik er was, of dat er verbouwd is of zo?
Ik ben er al 5 jaar niet meer geweest.
Van wat ik lees is er over de staart heen gereden, waardoor een zenuw alles deed samentrekken...? Daardoor hebben de nieren een klap gehad en is de hond daaraan overleden.

Kan een hond echt op deze manier dood gaan? En dan ook zo snel?
Perry en Noah

Afbeelding
Eefsel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Eefsel »

Ik vond het ook wel meevallen, maar ik heb niet echt heel veel ervaring met shows haha :P
Evelien en Joep
Afbeelding
Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
Dartel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schapendoes
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dartel »

Ik vond het afschuwelijk. Maar dat lag meer aan de mensen dan aan de ruimte. De ruimtes waren niet handig ingedeeld. Je moest tussen de ringen door in het midden van het gangpad de ring in.

En dat gaat nog wel, maar niet als mensen daar hun dubbele bench, een ren voor de honden, de trimtafel en wat stoelen bij zetten. En dan heel pontificaal die ruimte tot hun territorium claimen. Als de vrijwilligers daar iets van probeerden te zeggen kregen ze een grote bek. Ook de standhouders moesten het ontgelden. Mensen waren boos als ze hun hele hebben en houden niet voor de stand neer mochten zetten, want daar was nog plek en ze wilden toch echt bij hun eigen ring zitten.

Het gedrag van de mensen vond ik stuitend. De onbeschoftheid en agressie naar elkaar :80: Ik liep daar met een pup die alles nog moet leren. En ja, die gaat in de ankers als er 4 grote honden staan te wachten waar ze bijna onder door moest lopen. Dan neem je even de tijd, laat je die andere honden even doorlopen en wacht je tot het iets rustiger is. Maar mensen duwen je dan gewoon door, lopen tegen je pup aan of je krijgt een snauw dat je door moet lopen want ze moeten naar de ring. Ik moest ook naar de ring! Je kon het niet ontlopen, dat was het ergste.

Ik heb ook aardige mensen gesproken, die wel even een knuffel over hadden voor een pup die het allemaal heel erg spannend vond allemaal. Maar het gebrek aan respect voor elkaar en vooral voor elkaars honden vond ik stuitend. Alsof het geen honden zijn maar dingen die je gewoon opzij kan duwen!
Groetjes Carlian en Vanna, Yindi, Hebe en Katja.
ellen en de birmanen
Zeer actief
Mijn ras(sen): 4 tollers

Ongelezen bericht door ellen en de birmanen »

ik ben vandaag geweest om te kijken maar ik vond het er belachelijk druk. in de ene hal bijna geen doorkomen aan en de andere hal waar de erering was ruimte in overvloed.
elln
Afbeelding
Eefje83
Zeer actief
Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver

Ongelezen bericht door Eefje83 »

nog niks veranderd met 10 jaar geleden dus.Mooie reden om het showgebeuren maar gewoon te laten voor wat het is dus :ok:
Judith
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels

Ongelezen bericht door Judith »

Ik vond het op zich wel mee vallen. Ja het was druk, en op sommige momenten best wel vol.
Maar ik vond Bleiswijk veel erger qua ruimte. En ja het is tot nu toe de shows waar ik ben geweest allemaal vol met honden. Ik heb nog nergens echt ruimte gezien.
Afbeelding
JustJoyce
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door JustJoyce »

Wij zaten helaas ook in de donkere hal waar het gewoon TE vol was. Maar wij hebben een leuke dag gehad!
Linsey
Zeer actief
Mijn ras(sen): 4 leeuwhondjes (Kai, Dino, Lilly, Loekie)
Contacteer:

Ongelezen bericht door Linsey »

Te vol en vies inderdaad. Was eerste keer dat ik er naartoe ging. In de ring van de voorkeuring van de erering lag het vol met houtkrullen en natte plekken (urine denk ik), ik heb langharige honden, erg leuk is dat niet, Loekie stond in erering met hout in zijn haar. En veiligheid, zo'n smalle doorgangen, als daar brand ofzo had uitgebroken...

En ivm met die scootmobiel, die reed vrij snel door te veel te smalle gangen. Moest zelf opzij springen of over mijn voeten...weet niet 100% zeker dat het dezelfde was, maar er zullen er zeker geen twee zijn die zo rond rijden.
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Ik krijg steeds meer het gevoel dat ze twee keer alle rassen op één dag doen om meer geld binnen te krijgen. In Maastricht was het ook zo gigantisch druk en ellenlang wachten voordat je aan de beurt was. Ze weten dat het gros van de mensen met een bench komen, waarom dat niet bij het inschrijfformulier de mogelijkheid om dit te melden en dan een aangewezen plaats krijgen?

Ik ben alleen in 2003 in Goes geweest met Tirsa, toen was er geen kip te doen.
Plaats reactie

Terug naar “Show”