Dom ongeluk door de drukte en weinig ruimte

Rust zacht mijn allerliefste mannetje!!!!! Ik ga je zo ongelofelijk missen!
Doordat vandaag op Dogshow Goes een of andere troela in een rolstoel over je staart heen reed omdat ze vond dat je in de weg stond voordat we de ring in moesten om te laten zien wat voor een ongelofelijke knapperd jij was hebben we vandaag afscheid moeten nemen van je. Het is zo onbegrijpelijk, onwerkelijk en Ik ben zo ongelofelijk boos en verbijsterd. Waarschijnlijk is het zo dat door over de staart heen te rijden de zenuwen een klap hebben gehad. Dat hierdoor de nieren en de blaas in een spasme aanval zijn gekomen, omdat de blaas de urine terug in de nieren stuwde en daardoor de nieren nog harder begonnen te stuwen om die urine terug af te voeren zijn ze gaan bloeden en die bloeding kon helaas niet gestopt worden.
Lieverd ik ga je ontzettend missen! Vooral je wijze levenslessen en je enorme knuffel en kus gehalte. Je bent en blijft mijn hartje!!
Dus aub handlers en rashondenfokkers die shows lopen en bezoeken, kijk eens niet alleen naar je eigen hond maar houd ook eens de rest in de gaten. Deze dame wist dat mijn hond er zat omdat ik haar gewaarschuwd had, maar reed toch door!! Als ik haar ooit nog tegenkom dan is ze nog niet jarig! Ongelukken kunnen gebeuren, maar niet zo. Ik ging naar show om een leuke dag te hebben en om hem dan in zo'n drama te zien eindigen kan ik nog steeds niet bevatten!!