en nog wat meer hier: http://www.mijnalbum.nl/Album=TXDJKESA" onclick="window.open(this.href);return false;
Moderator: moderatorteam

Hier gaat het goed, buiten met wandelen is Aura meestal heerlijk relaxt, in huis schrikt ze soms nog van de gekste dingen, net nog van een lepeltje in vriends hand:shock:, maar we zien wel vooruitgang.hakunamatata schreef:Hoe is het met alle honden? Zijn er nog nieuwe verhalen, foto's en filmpjes?

oh !Valerie schreef:
Ik vind haar wat "akita achtig" ben vast weer de enigeValerie schreef:Ah heerlijk zo wakker worden![]()
@ Angelique, volgens mij hebben husky eigenaren wat met haar
Aura draaide haar kop weg voor de grijpgrage handjes van de jongste. Ja, ze is geweldig. Nog steeds niet overmatig geïnteresseerd in de kinderen, maar ze kan vrijwel alles van ze hebben, ze schrikt veel minder snel van wat de kinderen doen, dan wanneer een van ons iets onverwachts doet.DeDiana schreef:Haha kipo, gezellige boel daar bij jullie!Is Aura vogeltjes aan het kijken op televisie?
Ze doet het echt fantastisch met de kinderen hè? (afgezien van die lompe actie dan)

Nee, dat zie ik ook wel, dat akita-achtige. Alleen vind ik die ogen lelijk, vooral dat ene, beetje dichtgeknepen oog. en die vieze traanstreep bij het andere vind ik ook niet bijzonder aantrekkelijk.Angelique. schreef:Ik vind haar wat "akita achtig" ben vast weer de enigeValerie schreef:Ah heerlijk zo wakker worden![]()
@ Angelique, volgens mij hebben husky eigenaren wat met haar![]()
Ja, ik denk dat Blanche meteen meer reacties zou krijgen als ze een goede opfris-/wasbeurt zou krijgen. Ik zal het eens voorstellen aan Naomi.kipo schreef:Nee, dat zie ik ook wel, dat akita-achtige. Alleen vind ik die ogen lelijk, vooral dat ene, beetje dichtgeknepen oog. en die vieze traanstreep bij het andere vind ik ook niet bijzonder aantrekkelijk.Angelique. schreef:Ik vind haar wat "akita achtig" ben vast weer de enigeValerie schreef:Ah heerlijk zo wakker worden![]()
@ Angelique, volgens mij hebben husky eigenaren wat met haar![]()
. Gelukkig zijn er genoeg mensen die haar wel prachtig vinden.
Trouwens, ik mis nog een hond op die foto's Valerie.
Met Saar gaat het inmiddels heel goed eigenlijk. Die begon in het begin te janken en te piepen als ze voor de kooien stond, zo graag wilde ze er bij kunnen. Maar door het 'normaal' te maken dat de ratten er zijn is de fixatie er grotendeels af. Ik liet haar, en Niarla nu dus ook, zo veel mogelijk mee kijken bij alles wat ik doe. Als het niet mag wordt het alleen maar leuker. Dus ze mogen kijken, snuffelen door de tralies ook (op hondhoogte zitten alleen de ratten die er totaal niet bang voor zijn), maar tegen de ratten blaffen en met de poten tegen de kooien slaan niet. Wanneer de ratten loslopen gaan de honden naar de hal, het lijkt me niet dat dat ooit veilig samen kan, maar de normale verzorging en de aanwezigheid van de ratten in huis is wel iets waar ze aan kunnen wennen. Niarla blijft ook wel heel beheerst en ik vertrouw haar er meer mee dan Saar. Gisteren moest ik alleen een wond van een ratje spoelen en als zo'n beestje dan gaat piepen en spartelen wordt ze daar (logisch) wel heel opgewonden van. Dan moet ze gewoon maar even uit de kamer als ik op dat moment mijn aandacht voor het ratje nodig heb.Valerie schreef:Die fixatie is wel lastig maar wel logischik heb er hier ook eentje zitten die zó gefixeerd is op alles wat beweegt dat ik niet eens andere huisdieren durf te nemen. Ja een schildpad misschien
![]()