Wat is zijn "probleem" ?

Moderator: moderatorteam
O ja, ik maak veel foto's half liggend en dat vertekent blijkbaar altijd heel ergAngelique. schreef:Klein ? op de foto dacht ik dat het een flinkert was kan je nagaan hoe dat vertekent![]()
Wat is zijn "probleem" ?
DeDiana schreef:O ja, ik maak veel foto's half liggend en dat vertekent blijkbaar altijd heel ergAngelique. schreef:Klein ? op de foto dacht ik dat het een flinkert was kan je nagaan hoe dat vertekent![]()
Wat is zijn "probleem" ?Butler is maar klein, ongeveer 35-40 cm? Athenea is ook maar een kleine podenco, ca. 48 cm.
Butler is gek op mensen, komt je altijd heel enthousiast begroeten, vindt het heel leuk om samen met een balletje te spelen, maar vindt aangeraakt worden nog heel spannend.
Yuppie is een teefje en ongeveer 50 cm.laeken schreef:Is Yuppie een reu of een teefje? Wat heeft dat hondje een mooi hoofd zeg! En hij of zij heeft exact dezelfde kleur als Bas.
Ja, Yuppie is net zo'n zacht type als Rosca inderdaad.Jion schreef:Yuppie heeft net zo'n uitstraling als Rosca.
Ik heb er hier uiteraard wel is over gelezen maar wat het nou exact is weet ik eigenlijk nietDeDiana schreef:
Butler is overigens wel Leishmania-positief (komt uit Benissa, dus is een ander gebied), maar doet het op een onderhoudsdosis Alopurinol prima.
Valerie is deveiling al begonnen en zo ja, hoe loopthet?Valerie schreef:
Zo spullen zijn onderweg voor de veiling die van het weekeind startdat het maar veel op mag brengen!
Ik weet niet of je hier al antwoord op hebt gehad maar er zal vast een hond tussen zitten dit prima zou kunnen.bellabeest schreef:ik krijg begin maart een eigen stekkie, nu hebben mijn ouders en ik al een stuk of 15 spanjaarden op weg geholpen, ook de moeilijkere gevallen, nu was mijn moeder altijd thuis, ik straks niet werk 20 uur in de week ongeveer, nu zou de opvanger de eerste 2 weken wel meekunnen naar het werk( werk bij een dierenarts), is dat te doen ?
Dat ze daar kwispelt of juist dat ze bij jou niet zo hoog heeft?Frolic schreef:Wat leuk om dat filmpje te zien. Ik geloof dat ik een flits van Pippi voorbij zag komen.
Heb net de filmpjes die Diana me gestuurd had ook nog weer eens terug gekeken.
Wat me eigenlijk gelijk opvalt is dat Pippi haar staart daar bijna altijd hoog heen en weer zwiept. Zo hoog zie ik hem hier nooit. Zou dat dan toch nog iets van onzekerheid zijn?
Vast wel, volledig zelfverzekerd in die korte tijd die ze bij je is, is toch niet te verwachten.Frolic schreef:Wat leuk om dat filmpje te zien. Ik geloof dat ik een flits van Pippi voorbij zag komen.
Heb net de filmpjes die Diana me gestuurd had ook nog weer eens terug gekeken.
Wat me eigenlijk gelijk opvalt is dat Pippi haar staart daar bijna altijd hoog heen en weer zwiept. Zo hoog zie ik hem hier nooit. Zou dat dan toch nog iets van onzekerheid zijn?