Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vanmorgen liep ik met de honden op voor hun onbekend terrein. Dol was daar voorzichtiger in haar gedrag dan normaal.
Waar ze anders best wel kan kijken van wat mot je deed ze nu bewust negeren.
Zien jullie ook duidelijk verschil met de vaste wandelroute en elders of loop ik gewoon te vaak in hetzelfde gebied?
Hier totaal geen probleem mee Vandaag in een bos geweest waar Snoopy 10 jaar geleden ooit 1x geweest was en Yindi nog nooit.
Yindi rende er rond alsof ze het al jaren deed en Snoop liep ook gewoon rond alsof die de baas was
Elco houdt mij absoluut meer in de gaten in onbekende gebieden dan waar hij elke dag loopt. Wel blijft z'n basishouding hetzelfde: genoeg zelfvertrouwen, maar niet een hond die per se de leiding wil hebben
In vreemd gebied kon ik mijn teckels beter loslaten dan in bekend gebied
De Griffons zijn wat onrustiger in vreemd gebied.
De nieuwe luchten moeten worden onderzocht.
Maar voor de rest merk ik weinig verschil.
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Skadi let nét wat meer op mij, omdat ze niet weet hoe we gaan lopen.
Daarnaast markeert ze zich súf, snuffelt heel veel meer, kijkt meer rond, et cetera. Ze verkent zo'n gebied echt. En laat meteen weten dat het van háár is Door bijvoorbeeld midden op een viersprong te markeren
Aan Cayuga zie ik geen verschil.
And few will ever climb the great world-tree from which we've grown But those who seek will find the rhythm that vibrates high and far