Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Compliment

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Domie
Zeer actief
Aantal honden: 2
Contacteer:

Compliment

Ongelezen bericht door Domie »

Ik kreeg vandaag te horen van een kennis dat ze kon zien dat Joep elke dag een beetje beter naar mij ging luisteren :mrgreen: Dat vond ik wel een reuze compliment. Toen ik Joep kreeg was hij 9 maanden en kende geen enkel commando. Nu 4 maanden verder en elke dag consequent trainen begint het dus duidelijk zichtbaar z'n vruchten af te werpen. :-D
Groetjes Domie en een lebberkus van Paco

Joepie 27-12-2002 - 03-08-2015
Hanneke2
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

He, lekker gevoel is dat he? Ik heb er ook zo eentje die van niks wist toen hij kwam en inmiddels best goed luistert, en dat is gewoon iets om apetrots op te zijn. :-D

Hanneke
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Heerlijk zo een compliment :ok: :ok:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Yvonne
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yvonne »

geniet er van, je verdient het.
en lekker verder trainen.
Power to the people off good will!!
Afbeelding
Helen G
Actief

Ongelezen bericht door Helen G »

Ik heb er eentje die een jaar geleden allen zit en af kon en nu GGI wedstrijden loopt :-D

groetjes Helen
Domie
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Domie »

Inge O schreef:, want geef maar toe, een hond trainen is verschrikkelijk leuk hé :A :ok: !!
Dat is het zeker :mrgreen: en ik blijf het ook nog heeel lang doen :-D Van te voren had een gedragsdeskundige bij de dierenarts gezegd dat ik niet te veel moest verwachten, omdat Joep geen 8 weken meer was. Maar ik heb nu gezien dat je met een boel inzet heeel ver kan komen. En ik lees en zie steeds weer nieuwe dingen waar ik met Joep inde toekomst nog aan zou kunnen werken. We gaan dus vrolijk nog heel lang door :-D

Waar ik ook van geniet zijn alle mensen in mijn flat die bang zijn of een hekel hebben aan honden. Ik zie ze steeds vaker op hun balkonnetjes staan te kijken als ik met Joep aan het trainen ben op het veld voor de flat. Ook van he krijg ik daardoor steeds vaker positief commentaar. Daar doe ik het uiteraard niet voor maar het is wel een leuke bijkomstigheid
Groetjes Domie en een lebberkus van Paco

Joepie 27-12-2002 - 03-08-2015
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”