Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hond met andere dieren

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

PoohPie
Actief

Ongelezen bericht door PoohPie »

Hanneke2 schreef:Ik denk persoonlijk dat het niet zo'n goed idee is om 26 fretten plus een paar honden plus een stel katten plus nog wat vee in 1 huis te houden. Ik ben geen rekenwonder, maar als je elk dier dagelijks een beetje persoonlijke aandacht wilt geven, kom je volgens mij uren tekort. :roll:

Hanneke
ik denk persoonlijk , dat mensen niet kunnen oordelen voor ze hier zijn geweest, je bent hier nog nooit geweest dus je kan niet oordelen.

de meerderheid van de fretten zitten achter , in een speciale ruimte voor fretten , die lopen echt niet allemaal binnen..
maar er zijn een paar kerels bronstig en kunnen dus niet meer bij de dames gehouden worden , mits we nu idd een fokfabriek willen , wat we dus niet willen..
er zitten hier binnen 11 fretten , er gaan er 7 van in het halletje , allemaal dames , de rest gaat hier om de beurt los...

ik ben heus niet te beroerd om een normaal antwoord te geven , maar ik verwacht ook een normaal antwoord terug , en niet de hele tijd afgekraakt te worden.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

PoohPie schreef:
Hanneke2 schreef:Ik denk persoonlijk dat het niet zo'n goed idee is om 26 fretten plus een paar honden plus een stel katten plus nog wat vee in 1 huis te houden. Ik ben geen rekenwonder, maar als je elk dier dagelijks een beetje persoonlijke aandacht wilt geven, kom je volgens mij uren tekort. :roll:

Hanneke
ik denk persoonlijk , dat mensen niet kunnen oordelen voor ze hier zijn geweest, je bent hier nog nooit geweest dus je kan niet oordelen.

de meerderheid van de fretten zitten achter , in een speciale ruimte voor fretten , die lopen echt niet allemaal binnen..
maar er zijn een paar kerels bronstig en kunnen dus niet meer bij de dames gehouden worden , mits we nu idd een fokfabriek willen , wat we dus niet willen..
er zitten hier binnen 11 fretten , er gaan er 7 van in het halletje , allemaal dames , de rest gaat hier om de beurt los...

ik ben heus niet te beroerd om een normaal antwoord te geven , maar ik verwacht ook een normaal antwoord terug , en niet de hele tijd afgekraakt te worden.
moet je nu eens aan mij aangeven waar ik in m'n 1e antwoord abnormaal beantwoord heb, want schijnbaar snappen meer mensen het niet... ;)
snel op je teentjes getrapt zijn heet dat....

en wat betreft zoveel dieren, nee ik weet zeker dat ik mijn dieren er ook geen plezier mee deed.. hoe kun je ze allemaal zoveel aandacht geven.. ik kom nu al met 4 dieren tijd te kort!
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
PoohPie
Actief

voor mij komt het gewoon aanvallend over , en ja ik ben snel op mn teentjes getrapt..

we zijn hier met zn 5-en , iedereen geeft aandacht aan de dieren.. ze komen hier heus niets te kort..
gaan we daar nu een discussie over houden?? over iets waar je nog nooit een ding van gezien hebt , en je niet eens weet hoe het hier zit???

de dieren komen niets te kort , anders hadden we er niet zo veel.. er is altijd iemand thuis , vaak 2 mensen , en smiddags is iedereen weer thuis...

maar goed , als je verder wilt gaan over de aandacht , dan kap ik er idd mee , want daar weet niemand wat vanaf behalve wij hier thuis , beetje raar dat het opeens daarover gaat...

maar goed.. de fretten lopen nu lekker los , bullie wandeld ook rond.. dus misschien iets te snel mn bekkie open getrokken.. het gaat goed.. voor vandaag iig wel...
malinois
Zeer actief
Contacteer:

PoohPie schreef:voor mij komt het gewoon aanvallend over , en ja ik ben snel op mn teentjes getrapt..

we zijn hier met zn 5-en , iedereen geeft aandacht aan de dieren.. ze komen hier heus niets te kort..
gaan we daar nu een discussie over houden?? over iets waar je nog nooit een ding van gezien hebt , en je niet eens weet hoe het hier zit???

de dieren komen niets te kort , anders hadden we er niet zo veel.. er is altijd iemand thuis , vaak 2 mensen , en smiddags is iedereen weer thuis...

maar goed , als je verder wilt gaan over de aandacht , dan kap ik er idd mee , want daar weet niemand wat vanaf behalve wij hier thuis , beetje raar dat het opeens daarover gaat...

maar goed.. de fretten lopen nu lekker los , bullie wandeld ook rond.. dus misschien iets te snel mn bekkie open getrokken.. het gaat goed.. voor vandaag iig wel...
maar WAT komt dan aanvallend over... 8O
op een forum wordt gediscussieerd en niet iedereen heeft gelukkig dezelfde mening, maar als je daar al niet tegen kunt, hoe wil je dat in je verdere leven doen dan??? Dan krijg je veel en veel meer te maken met mensen die het absoluut niet met je eens zijn... loop je dan ook weg?
Zal je baas leuk vinden...
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
PoohPie
Actief

Geen id.. misschien ga ik dan wel keihard huilen :P
maar serieus.. ik ben echt snel op mn tenen getrapt jah.. en dat weet ik.. ben er ook mee bezig.. maar net als een elk ander mens kan ik niet zomaar veranderen..
je wil ook weinig toegeven mbt die fretten .. die moeten de hele dag los dus dan moet de hond maar vast??? Je
dit kwam niet al te vriendelijk over , maar als je het anders bedoelde als ik , dan mijn excuus
malinois
Zeer actief
Contacteer:

PoohPie schreef:Geen id.. misschien ga ik dan wel keihard huilen :P
maar serieus.. ik ben echt snel op mn tenen getrapt jah.. en dat weet ik.. ben er ook mee bezig.. maar net als een elk ander mens kan ik niet zomaar veranderen..
je wil ook weinig toegeven mbt die fretten .. die moeten de hele dag los dus dan moet de hond maar vast??? Je
dit kwam niet al te vriendelijk over , maar als je het anders bedoelde als ik , dan mijn excuus
ja ik bedoelde dat anders... ik krijg het idee dat je weinig wil veranderen als anderen je advies geven (voerbakken weg, nee; fretten vast, nee; etc. etc. etc.) en het was maar een vraag/opmerking daar kun je ook een verduidelijking over vragen ipv meteen alles weg te halen en zo te reageren ;) Natuurlijk hoef je niemands advies op te volgen, maar je moet er gewoon uithalen wat voor jou het beste is... als ik wat vraag krijg ik ook adviezen dat ik zeg.. tja daar kan ik niets mee, want blablabla...
maar er kan ook 1 regeltje tussenstaan dat ik denk ja dat kan wel...
Afbeelding
Dingo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder

Ongelezen bericht door Dingo »

Tja, wil wel reageren, alleen als er telkens hele stukken tekst weggehaald worden.....krijg ik het idee dat je óf niet tegen kritiek kunt, óf eigenlijk geen antwoord op je vraag wilt, óf dat je niet achter je eigen uitspraken staat...kortom :zwaai:
AfbeeldingAfbeelding
Who finds a faithful friend, finds a treasure.
PoohPie
Actief

ja ik bedoelde dat anders...
oké dan ist dus verkeerd begrepen , mijn fout excuses daarvoor.

maar zo makkelijk ging het niet hoor , oh de voerbakken kunnne niet om hoog laat ik maar vragen hoe of wat , we hebben al veel meer geprobeerd..

nahja goed.. thnx
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”