Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Maakt niet uit Ik meld me wel in het strandtopic, denk ik.
Bussloo is niet omheind en er zitten ook wel eens nijnen meen ik. Ik weet niet waarom er gedacht wordt dat daar stilgestaan wordt? Ik sta echt nooit stil met wandelingen, vind dat zo saai haha. En Beau vindt stilstaande groepen ook stom, dus wij lopen vaak gewoon door. En Bussloo is een rondje van 8 of 9 kilometer dus echt stilstaan werkt niet
Als het bussloo wordt ga ik nog ff nadenken of ik mee ga. Daar durf ik pom en dartel niet goed los te laten.
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Het strand ven om trouwens ook wel voor te porren.
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Manu schreef:Misschien moeten we dan ook maar een strandtopic maken Ik kan elk weekend en van 2 t/m 17 mei dus ook doordeweeks.
Dat lijkt me ook een goed idee, ik ben helemaal de draad kwijt met al die data en locaties.
Strand vind ik ook erg leuk, en Mila ook.
Een groepswandeling bij bijvoorbeeld 't Leesten zou ik ook leuk vinden, maar dan ga ik alleen mee als de groep niet te groot is.
Daarvoor even wat voorstellen:
Zondag 26 april
Dinsdagmiddag 28 april
Zondag 3 mei
Dinsdagmiddag 5 mei
Zoiets? Andere data zijn ook welkom. Het nadeel van de zondagen is dat het er dan vaak best wel druk is met mensen die hun hond ergens loslaten en hopen dat 'ie er aan het eind nog is.
Zondagen zijn idd erg druk in het leesten en veel honden die 1x per week eens mogen rennen en totaal niet luisteren.
De dinsdag 28 april kan ik. De andere dagen helaas niet ivm werk en andere afspraken.
Hilde schreef:Maakt niet uit Ik meld me wel in het strandtopic, denk ik.
Bussloo is niet omheind en er zitten ook wel eens nijnen meen ik. Ik weet niet waarom er gedacht wordt dat daar stilgestaan wordt? Ik sta echt nooit stil met wandelingen, vind dat zo saai haha. En Beau vindt stilstaande groepen ook stom, dus wij lopen vaak gewoon door. En Bussloo is een rondje van 8 of 9 kilometer dus echt stilstaan werkt niet
Oh ik zag zwemmen staan dus ik dacht dat er dan met balletjes gegooid gaat worden enzo. Ging ik zomaar vanuit, geen idee waarom haha.
Ballen vinden die van mij niet interessant en gaan dan iets anders zoeken.
Nijnen zijn niet veilig met die jagers. Ik durf Bussloo niet aan, sorry.
Hilde schreef:Het nadeel van de zondagen is dat het er dan vaak best wel druk is met mensen die hun hond ergens loslaten en hopen dat 'ie er aan het eind nog is.
Hè?
Hilde schreef:Bij 't Leesten kunnen we sowieso wat plannen.
Daarvoor even wat voorstellen:
Zondag 26 april
Dinsdagmiddag 28 april
Zondag 3 mei
Dinsdagmiddag 5 mei
Ik kan van bovenstaande data alleen de zondagen, dinsdag is Bevrijdingsdag en gaan we naar Bevrijdingspop
Hilde schreef:Zoiets? Andere data zijn ook welkom. Het nadeel van de zondagen is dat het er dan vaak best wel druk is met mensen die hun hond ergens loslaten en hopen dat 'ie er aan het eind nog is.
Suuz! schreef:Zondagen zijn idd erg druk in het leesten en veel honden die 1x per week eens mogen rennen en totaal niet luisteren.
...
Misschien kan ik zondag 3 mei, maar dat is nog niet helemaal zeker.
5 mei haak ik af. Dan ben ik s'ochtends vroeg in het leesten, maar moet om 13 uur werken.
Woest schreef:Ik wil ook wel mee, ik denk dat Rico Wilma graag wil ontmoeten Iemand bezwaar tegen de aanwezigheid van 2 meisjes van 3 en 4?
Gezellig! Als die meisjes er ook geen bezwaar tegen hebben eventueel omver gekegeld te worden door Amy....Vraag maar aan Hilde wat ik bedoel... Was gisterochtend met haar en Beau in 't Leesten en daar maakte een klein meisje een mooie zwaai door de lucht met haar beentjes omdat Amy in volle vaart op de vlucht was voor hun bakbeest van een hond en het kleine frummel stond in de weg Ze is met de schrik vrijgekomen (Amy én het meisje ).
Woest schreef:De jongste is bang voor honden, dus zeker in het geval van lompe honden, zal zij op mijn rug hangen.
Houd er dan wel rekening mee dat het daar (zeker bij mooi weer en op een vrije dag) vreselijk druk is en dat er ook relatief veel honden lopen die niet heel goed zijn opgevoed.