Inderdaad.Nanna schreef:Mijn buurvrouw in Leusden had twee maltezers die echt nooit buiten de tuin kwamen. Daar hadden ze maar te piesen en te poepen. In de winter was de tuindeur dicht en scheten ze op de kattenbak.
Uitlaten? So geen sin in.
We kunnen nu wel met zijn allen net gaan zitten doen alsof iedereen die niet zichtbaar de hond uitlaat het beest in de auto zet als niemand het ziet en het dan 20 kilometer verder uitlaat, maar dan zitten we onszelf aardig voor de gek te houden. Een enorm aantal honden komt gewoon niet verder dan de eerste lantaarnpaal.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pomsky pups
Moderator: moderatorteam
Re: Pomsky pups
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Re: Pomsky pups
Dat wordt niet gezegd volgens mij en dat het uitlaten niet overal gebeurt geloof ik best.Nanna schreef:Mijn buurvrouw in Leusden had twee maltezers die echt nooit buiten de tuin kwamen. Daar hadden ze maar te piesen en te poepen. In de winter was de tuindeur dicht en scheten ze op de kattenbak.
Uitlaten? So geen sin in.
We kunnen nu wel met zijn allen net gaan zitten doen alsof iedereen die niet zichtbaar de hond uitlaat het beest in de auto zet als niemand het ziet en het dan 20 kilometer verder uitlaat, maar dan zitten we onszelf aardig voor de gek te houden. Een enorm aantal honden komt gewoon niet verder dan de eerste lantaarnpaal.

Maar zegggen dat iedereen waarvan ik het uitlaten niet zie hun hond DUS niet uitlaat gaat me te ver.
De meesten hier in de straat zien mij ook zelden met de hond op straat of hier in het parkje om de hoek.
Gewoon omdat ik doorgaans veel verder weg loop met mijn hond dan anderen of op een ander tijdstip loop dan zij.