Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Pomsky pups

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Neeltje

Re: Pomsky pups

Ongelezen bericht door Neeltje »

Nanna schreef:Mijn buurvrouw in Leusden had twee maltezers die echt nooit buiten de tuin kwamen. Daar hadden ze maar te piesen en te poepen. In de winter was de tuindeur dicht en scheten ze op de kattenbak.
Uitlaten? So geen sin in.
We kunnen nu wel met zijn allen net gaan zitten doen alsof iedereen die niet zichtbaar de hond uitlaat het beest in de auto zet als niemand het ziet en het dan 20 kilometer verder uitlaat, maar dan zitten we onszelf aardig voor de gek te houden. Een enorm aantal honden komt gewoon niet verder dan de eerste lantaarnpaal.
Inderdaad.
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Re: Pomsky pups

Ongelezen bericht door ranetje »

Nanna schreef:Mijn buurvrouw in Leusden had twee maltezers die echt nooit buiten de tuin kwamen. Daar hadden ze maar te piesen en te poepen. In de winter was de tuindeur dicht en scheten ze op de kattenbak.
Uitlaten? So geen sin in.
We kunnen nu wel met zijn allen net gaan zitten doen alsof iedereen die niet zichtbaar de hond uitlaat het beest in de auto zet als niemand het ziet en het dan 20 kilometer verder uitlaat, maar dan zitten we onszelf aardig voor de gek te houden. Een enorm aantal honden komt gewoon niet verder dan de eerste lantaarnpaal.
Dat wordt niet gezegd volgens mij en dat het uitlaten niet overal gebeurt geloof ik best. :ok:
Maar zegggen dat iedereen waarvan ik het uitlaten niet zie hun hond DUS niet uitlaat gaat me te ver.

De meesten hier in de straat zien mij ook zelden met de hond op straat of hier in het parkje om de hoek.
Gewoon omdat ik doorgaans veel verder weg loop met mijn hond dan anderen of op een ander tijdstip loop dan zij.
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”