Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hondentrimmen

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Sokev
Vaste gebruiker

Hondentrimmen

Ongelezen bericht door Sokev »

Hoikes

Ik had een vraagje voor de mensen die de opleiding zouden gevolgd hebben bij Special Grooming.
Zelf ben ik van West Vlaanderen en heb ik in 2008 de opleiding gevold via Syntra maar er in die tijd niets actiefs mee gedaan. Nu wens ik dit terug op te nemen, maar wens ik niet de complete opleiding te herdoen.
Zijn er hier mensen die de ganse opleiding daar hebben gevolgd bij Special Grooming of enkele dagen?
Hoe zit zo'n dag dan in elkaar?
Alle info is welkom
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Re: Hondentrimmen

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Sokev schreef:Hoikes

Ik had een vraagje voor de mensen die de opleiding zouden gevolgd hebben bij Special Grooming.
Zelf ben ik van West Vlaanderen en heb ik in 2008 de opleiding gevold via Syntra maar er in die tijd niets actiefs mee gedaan. Nu wens ik dit terug op te nemen, maar wens ik niet de complete opleiding te herdoen.
Zijn er hier mensen die de ganse opleiding daar hebben gevolgd bij Special Grooming of enkele dagen?
Alle info is welkom
Kun je net zogoed weer een poosje stage gaan lopen bij een trimsalon.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

bouvierpoedel schreef:
Sokev schreef:Hoikes

Alle info is welkom
Kun je net zogoed weer een poosje stage gaan lopen bij een trimsalon.
Of je trimkunsten gratis aanbieden om ervaring op te doen :mrgreen:
Afbeelding
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Sokev schreef: Hoe zit zo'n dag dan in elkaar?
Alle info is welkom
Weet je wie je dit het beste kunnen vertellen? De mensen die die dag organiseren. Die kunnen je ook vertellen of je die hele opleiding weer moet doen.
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”