Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wandeling omgeving Breskens (Zeeuws-Vlaanderen)?

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Frederiek
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising
Aantal honden: 1

Wandeling omgeving Breskens (Zeeuws-Vlaanderen)?

Ongelezen bericht door Frederiek »

Goeiiiiemorgen!

Ik ben hier al weer een flinke tijd niet meer actief geweest, maar lees af en toe nog wel mee. Nu is het zo dat ik en Hades sinds een paar dagen in Breskens wonen. Nogal een verschil met Hoogezand natuurlijk, maar mijn vriendin komt hier vandaan en wilde graag terug naar Zeeland. Nu is het hier heel goed te doen om een leuke wandeling te maken, maar ik ben benieuwd of er iemand is die het leuk lijkt om ook eens samen een wandelingetje te doen. Kan ik ook een beetje inburgeren ;-).

Hades is een gecastreerde reu van 6.5 jaar die eigenlijk niet echt moeilijk doet, zeker los niet. Teefjes zijn sowieso goed, alleen erg overheersende reuen vindt hij minder. Het liefst loop ik ergens waar honden gewoon los mogen. Stukje rijden is ook geen probleem, heb een auto tot mijn beschikking.

Wilde gok, maar is er iemand die dat leuk lijkt? Kan ik gelijk leren dat gekke accent te begrijpen ;-)...
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding op de afbeelding
M@rijke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retriever
Aantal honden: 2

Re: Wandeling omgeving Breskens (Zeeuws-Vlaanderen)?

Ongelezen bericht door M@rijke »

Ik was verleden week 10 dagen in Breskens, in september zitten we er weer 3 weken dan kan ik meewandelen :D voor nu is het te ver rijden voor alleen een wandeling :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”