Hij is nog nooit zo enthousiast geweest als ik m'n tas pak.. " gaan we weg?

Ik wil hem ook zoveel mogelijk mee nemen, alles laten ontdekken etc.
Nu wil het geval dat Kai nog best angstig is, en, net als op Animal Event, in drukte liever nog niet loopt. ( zeg maar.. niet loopt. )
Ik heb hem rondgedragen, wat heel goed ging, hij heeft veel gezien, veel indrukken opgedaan, en vond het prima. ( spannend, maar prima. en.. het was de eerste keer dat hij me liet tillen... stiekem vond ik dat wel heel leuk!

Om een lang verhaal kort te maken:
Ik wil een draagzak bestellen voor Kaitje. Dat scheelt mij heel veel spierpijn in mn arm. (4kg is best zwaar na een paar uur. )
Ik heb de 4lazylegs op het oog.
Maar; daar staat: draag teckels altijd op hun rug.. Kai is geen teckel, maar heeft wel een wat langere rug als een 'normale' hond.
Hij gaat never nooit niet op zn rug in die zak liggen. Plan was om hem in de zak te dragen, dus gewoon als ondersteuning.
Waarom moeten teckels in die zak op hun rug?
Hoe erg is het als Kai gewoon in die zak gaat liggen?
( even een kleine toevoeging. het is dus niet de bedoeling dat Kai alleen gedragen gaat worden. Hij heeft voetjes, en als hij wat stoerder is mag hij echt zelf lopen. 't is de bedoeling dat ik hem in wat drukke situaties, of als hij heel moe is, in zn tas kan zetten. )