Leuk dat Simba komt logeren, Tineke!
Ted& Harry, natuurlijk is dat niet panisch. Ik zou dat ook zo doen!
Die Coos, ze poseert mee alsof ze dat al jaren doet.

Moderator: moderatorteam

Ja, ze past er heel leuk bij maar ze blijft echt niet.Dee schreef:Sanner, niet meer laten gaan. Past er perfect bij.
Hmmmm goh waar heb ik dat eerder gehoord?Sanner schreef:Ja, ze past er heel leuk bij maar ze blijft echt niet.Dee schreef:Sanner, niet meer laten gaan. Past er perfect bij.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite

whaha tel jij ook zo af?Lemuria schreef:Ah wat zoet![]()
Hier nog 15 daagjes! Dik 2 weken. Gaat snel ineens

Ja man! De spanning stijgt al een beetje, ben in m'n kop aan het nagaan hoe ik de aankomst hier zo relaxed mogelijk voor 'm kan maken enzo. En basisregels heroverwegen, want ik vind het denk ik wat overdreven om met 2 katten EN 2 best grote honden in bed te liggenRiver8 schreef:whaha tel jij ook zo af?Lemuria schreef:Ah wat zoet![]()
Hier nog 15 daagjes! Dik 2 weken. Gaat snel ineens
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Staat vast ergens en heb ik er overheen gelezen, maar voor welke hond bij jij aan het aftellen?River8 schreef:whaha tel jij ook zo af?

Ja heSanner schreef:Spannend!! Vind Butler er zo leuk uitzien!
Ah, ButlerRiver8 schreef:Ja heSanner schreef:Spannend!! Vind Butler er zo leuk uitzien!Dat wordt m'n man in m'n leven voor de komende weken/maandjes.
![]()
En Achi, niet overheen gelezen hoorMs dat ik het eens in twitter had gegooid maar verder niet.

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteRiver8 schreef:Ja heSanner schreef:Spannend!! Vind Butler er zo leuk uitzien!Dat wordt m'n man in m'n leven voor de komende weken/maandjes.
![]()
En Achi, niet overheen gelezen hoorMs dat ik het eens in twitter had gegooid maar verder niet.