Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoe heet dat boek over puppies?
Moderator: moderatorteam
-
Dreesje
- Actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Aantal honden: 1
Hoe heet dat boek over puppies?
Een hele tijd geleden heb ik in de bieb boeken gehaald over het opvoeden van een pup. De tips voor goede boeken haalde ik van dit forum. Eén titel wilde ik bewaren voor als het bijna zo ver is. En je raadt het al, ik weet niet meer welk boek dat was.
Zoektochten op dit forum, bol.com en de catalogus van de bieb leveren niets op. Volgens mij had het een Nederlandse auteur en bestond het uit verschillende boekjes. Ik zoek een praktisch boek over de eerste dagen en weken met een pup in huis. Wie o wie weet welk boek ik bedoel?
Havanezertje Zoey 

-
Lemuria
Re: Hoe heet dat boek over puppies?
Speld in een hooiberg. Weet je nog hoe de kaft eruit ziet? Had de acteur een lange of korte naam? Wat voor plaatjes stonden erin? Hoeveel boekjes waren het?Dreesje schreef:Volgens mij had het een Nederlandse auteur en bestond het uit verschillende boekjes. Ik zoek een praktisch boek over de eerste dagen en weken met een pup in huis.
- wolvster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
- Contacteer:
Volg je me? ik weet niet meer hoe de auteur heet.
-
Dreesje
- Actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/l ... 733786.jpg
Jaaaah, die is het! Ik zie nu ook waarom ik hem niet meer kon vinden, is alleen nog tweedehands te krijgen. Snel bestellen! Bedankt!
Jaaaah, die is het! Ik zie nu ook waarom ik hem niet meer kon vinden, is alleen nog tweedehands te krijgen. Snel bestellen! Bedankt!
Havanezertje Zoey 

- wolvster
- Zeer actief
- Contacteer:
Top! Ik vond het een heel fijn boek!Dreesje schreef:http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/l ... 733786.jpg
-
Lemuria
Jij bent niet TS...?wolvster schreef:Volg je me? ik weet niet meer hoe de auteur heet.
En ik vraag niet of hij/zij nog weet hoe de auteur heet, maar of het een korte of lange naam was. Vaak weet ik niet meer wat de naam was, maar wel nog ongeveer hoeveel lettergrepen het was. Volg je me?
- wolvster
- Zeer actief
- Contacteer:
Haha!Lemuria schreef:Jij bent niet TS...?wolvster schreef:Volg je me? ik weet niet meer hoe de auteur heet.![]()
En ik vraag niet of hij/zij nog weet hoe de auteur heet, maar of het een korte of lange naam was. Vaak weet ik niet meer wat de naam was, maar wel nog ongeveer hoeveel lettergrepen het was. Volg je me?
Ja daar waren aanhalingstekens nuttig geweest. 'Volg je me?' Is de titel van het boek dat TS zoekt.