Nikki moed houden !
Uma gaat gevonden worden.
Alle " zoekers" vanavond, veel succes!
Moderator: moderatorteam
Niks sorry.Manu schreef:Als ik heel negatief over kwam, sorry.
Ik geef niet op en ik wil echt heel graag dat ze terug komt en heb daar zoveel voor over.
...(knip)

En moge het duidelijk zijn dat mijn opmerking daar helemaal niets aan afdoetSekreetje schreef:Hé joh, geen sorry. Er telt nu maar 1 ding en dat is Uma terug.

Het liet in ieder geval zien dat je dus helemaal niet weet hoe het voelt.Hilde schreef:En moge het duidelijk zijn dat mijn opmerking daar helemaal niets aan afdoetSekreetje schreef:Hé joh, geen sorry. Er telt nu maar 1 ding en dat is Uma terug.Want ik zie ook gewoon Uma het liefst weer thuis op de bank en ik hoop dat de mensen die me kennen in ieder geval weten dat die opmerking dus helemaal niet zo hard bedoelt was als 'ie overkwam
Excuus daarvoor want handig was 'ie niet, maar hij was echt niet verkeerd bedoelt.
Het laat vooral zien dat ik nogal lomp kan zijnManu schreef:Het liet in ieder geval zien dat je dus helemaal niet weet hoe het voelt.

Ja, dit is wel lekker makkelijk. 'Het was niet zo bedoeld'Hilde schreef:En moge het duidelijk zijn dat mijn opmerking daar helemaal niets aan afdoetSekreetje schreef:Hé joh, geen sorry. Er telt nu maar 1 ding en dat is Uma terug.Want ik zie ook gewoon Uma het liefst weer thuis op de bank en ik hoop dat de mensen die me kennen in ieder geval weten dat die opmerking dus helemaal niet zo hard bedoelt was als 'ie overkwam
Excuus daarvoor want handig was 'ie niet, maar hij was echt niet verkeerd bedoelt.
Wat fijn! Ik kan je even toevoegen aan de groepsapp? Misschien zijn er daar wel die ook wat later gaan.DaniBanani schreef:Ik wil wel met Dexter komen, maar 19.00 ga ik niet redden. Half acht, op z'n vroegst. Zijn er anderen die iets later zijn? Ik ken het gebied niet dus alleen lopen vind ik niet prettig, maar als er nog iemand wat later komt kunnen we misschien afspreken?

Jeetje 2 wekenNoahtje schreef:Jeetje, wat erg!!!
Ik duim heel hard mee. Ik zit jammer genoeg thuis met een hersenschudding, anders was ik meteen gekomen. Mijn schoonfamilie woont in Den Haag, vlakbij de duinen, ik heb het ze meteen allemaal doorgestuurd. Twee hebben ook een hond en wandelen regelmatig. Hopelijk is ze heeeel snel terug!!
En aw, je hoeft ècht geen sorry te zeggen!
Mijn Noah is ooit twee weken vermist geweest. Ik deed wat ik kon, flyers, zoeken, dierenartsen en asiels op de hoogte stellen, marktplaats advertentie, nog meer zoeken, speurhond.. maar twee weken lang helemaal niks, geen teken van leven. Je wordt zó wanhopig, maar dat is totaal iets anders dan opgeven. Noah bleek bijna meteen te zijn opgepakt, de mensen wilden hem houden, maar een kennis herkende Noah van de advertenties en heeft ons gebeld. We kregen veel valse en hele gemene tips, god, dat mensen zo gemeen kunnen zijn... maar ook echt hulp van alle kanten. Dat was zo fijn.
Ook ik kreeg van sommigen het verwijt dat ik te weinig deed. Dat hakt erin, je trekt het je toch aan, ook al doe je wat je kan en slaap en eet je amper.
Dus echt; trek je er niks van aan! Je doet overduidelijk wat je kan en Uma gaat gewoon gevonden worden! Dat moet!
Ik heb toen overigens ook een speurhond gebruikt. Yvette 055-3121086 / 06-27337735
Het heeft mij niet geholpen (logisch later, Noah was bijna meteen opgepakt), maar misschien heb jij er iets aan? Maar misschien is zij al wel geweest..
Ze had iets nodig met Noahs geur en waar hij vermist was geraakt. Ze vroeg toen alleen een vergoeding per kilometer.
Mijn duimen draaien overuren! Kom op Uma... laat je zien!
Heeeeeel veel sterkte!!
Nicaaa! schreef:Denk dat iedereen zich voor kan stellen dat je er volledig doorheen zit, trek je niets aan van eventuele nare opmerkingen, die zullen ook niet zo bedoeld zijn. Ik zelf voel al paniek opkomen als ik er alleen al aan denk dat Nikki ergens alleen rond zou zwerven.
Ik zie op googlemaps dat de stichting "atlantik wall museum" een vestiging heeft in de duinen. Ik stuur ze even een mailtje met de flyer.

Oh als Yvette met een speurhond kan komen, zou dat super zijn!!Manu schreef:Jeetje 2 wekenNoahtje schreef:Jeetje, wat erg!!!
Ik duim heel hard mee. Ik zit jammer genoeg thuis met een hersenschudding, anders was ik meteen gekomen. Mijn schoonfamilie woont in Den Haag, vlakbij de duinen, ik heb het ze meteen allemaal doorgestuurd. Twee hebben ook een hond en wandelen regelmatig. Hopelijk is ze heeeel snel terug!!
En aw, je hoeft ècht geen sorry te zeggen!
Mijn Noah is ooit twee weken vermist geweest. Ik deed wat ik kon, flyers, zoeken, dierenartsen en asiels op de hoogte stellen, marktplaats advertentie, nog meer zoeken, speurhond.. maar twee weken lang helemaal niks, geen teken van leven. Je wordt zó wanhopig, maar dat is totaal iets anders dan opgeven. Noah bleek bijna meteen te zijn opgepakt, de mensen wilden hem houden, maar een kennis herkende Noah van de advertenties en heeft ons gebeld. We kregen veel valse en hele gemene tips, god, dat mensen zo gemeen kunnen zijn... maar ook echt hulp van alle kanten. Dat was zo fijn.
Ook ik kreeg van sommigen het verwijt dat ik te weinig deed. Dat hakt erin, je trekt het je toch aan, ook al doe je wat je kan en slaap en eet je amper.
Dus echt; trek je er niks van aan! Je doet overduidelijk wat je kan en Uma gaat gewoon gevonden worden! Dat moet!
Ik heb toen overigens ook een speurhond gebruikt. Yvette 055-3121086 / 06-27337735
Het heeft mij niet geholpen (logisch later, Noah was bijna meteen opgepakt), maar misschien heb jij er iets aan? Maar misschien is zij al wel geweest..
Ze had iets nodig met Noahs geur en waar hij vermist was geraakt. Ze vroeg toen alleen een vergoeding per kilometer.
Mijn duimen draaien overuren! Kom op Uma... laat je zien!
Heeeeeel veel sterkte!!![]()
Ik kreeg ook telefoon van iemand die vooral duidelijk wilde maken hoe dom het was om een Podenco los te laten. Ja en nu?![]()
Maar de lieve reacties en de hulpZo ontzettend fijn!
Is die Yvette toevallig Van Velthuijzen? Dat nummer zoek ik al een tijdje.
Ik ga sowieso bellen! Heel erg bedankt!
Ook de tip over de camping en sportclubs is een goede, daar had ik dan weer niet aan gedacht.