Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pitbull bijt heel gezin
Moderator: moderatorteam
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Re: Pitbull bijt heel gezin
Mensen snappen gewoon niets van honden.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
En zoals gewoonlijk ging het niet om een Teckel of Dwergpoedeltje.
Niet te geloven, schoondochter wordt het ziekenhuis in gebeten en de rest van de familie zit thuis dat monster te aaien om ook gebeten te worden.
Ik vermoed dat na zo'n bijtincident de meesten zijn kop al van zijn romp gescheiden hadden.
Hahaha, wat een dom volk.
Niet te geloven, schoondochter wordt het ziekenhuis in gebeten en de rest van de familie zit thuis dat monster te aaien om ook gebeten te worden.
Ik vermoed dat na zo'n bijtincident de meesten zijn kop al van zijn romp gescheiden hadden.
Hahaha, wat een dom volk.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Hij had een PTSS opgelopen van vriendin Nanna dat moest eruit geknuffeld worden 

Wat je zegt ben je zelfffff 

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
-
- Zeer actief
Zit jij nooit gezellie op de bank met je hond kusjes uit te delen.Lizzie. schreef:Dit is voor mij weer bevestiging welke lui voor dit type honden vallen

-
- Zeer actief
Ik heb geen pitbullsbouvierpoedel schreef:Zit jij nooit gezellie op de bank met je hond kusjes uit te delen.Lizzie. schreef:Dit is voor mij weer bevestiging welke lui voor dit type honden vallen

-
- Zeer actief
Zou wel bij je lieflijke aard passen en dan zo'n behoorlijk killer.Lizzie. schreef:Ik heb geen pitbullsbouvierpoedel schreef:Zit jij nooit gezellie op de bank met je hond kusjes uit te delen.Lizzie. schreef:Dit is voor mij weer bevestiging welke lui voor dit type honden vallen

-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Zou je denkenNanna schreef: Nou maar hopen dat ze er wat van geleerd hebben.

-
- Zeer actief
De onvoorwaardelijke liefde Nanna.Nanna schreef:Ik geloof meteen dat het niet eens direct de schuld van die hond is.
Dat is natuurlijk weer zo'n stakker dat in huis gehaald is door achterbuurtvolk dat uiteraard te dom is om uit hun ogen te kijken omdat 'soon pitjuh' zo 'vet kickuh' is.
Aan de ene kant platgeknuffeld door vriendin en moeder, aan de andere most ie er staon van pa en zoon, lekker agressief![]()
En ja, op een bepaald moment wreekt zich dat. Nou maar hopen dat ze er wat van geleerd hebben.

-
- Zeer actief
Aan zijn shirt te zien heeft hij net 1 van de andere familie leden of de hond opgegeten.Nanna schreef:Ik vrees het ergsteLizzie. schreef:Zou je denkenNanna schreef: Nou maar hopen dat ze er wat van geleerd hebben.![]()

- iones
- Zeer actief
Dat is waar. Maar kennelijk waren er ook nog kinderen aanwezig in het gezin. Ik hoop niet al te jong. Zij zijn ook onschuldig. Moeten ook lijden onder de domme keuze van hun domme ouders.Nanna schreef:Nee. En dan zo'n moordmachine in huis halenMarjoleine schreef:Mensen snappen gewoon niets van honden.Ik ben nog blij dat dat beest ze zelf in hun domme tokkiekop heeft gebeten en niet een onschuldige omstander.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Een Pit die zijn baas bijt. Kijk, dát hoor je niet vaak. En al helemaal niet dat-ie 4 mensen wegkauwt.
Vind het alsnog typisch
Dat ras is bij uitstek gefokt om zijn eigenaar niét te bijten, dus dat deze zo doorsloeg en er 4 achter elkaar beet (in het gezicht nog wel) is opmerkelijk.
Ik heb nou een beeld in m'n kop van mensen die grappig denken te doen met hun hond, met hun gezicht voor het zijne gaan hangen en naar 'm blaffen. Keer op keer. Kan het me anders haast niet voorstellen.

Ik heb nou een beeld in m'n kop van mensen die grappig denken te doen met hun hond, met hun gezicht voor het zijne gaan hangen en naar 'm blaffen. Keer op keer. Kan het me anders haast niet voorstellen.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I’m not sure about the universe! - Misschien-een-quote-van-Einstein.

- Yara
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
- Aantal honden: 2
Wow gezellig beestje moet dat zijn zeg. Een echte familie hond! Je hoort inderdaad niet vaak dat pitbulls hun baas bijten of een heel gezin. Ben benieuwd wat het verhaal hier achter is.

-
- Zeer actief
De vader is zijn neus kwijt.
Een beetje lullig natuurlijk als je de rest van je leven met een kunstneus moet lopen.
http://www.omroepgelderland.nl/web/nieu ... WtXamrKyl4
Een beetje lullig natuurlijk als je de rest van je leven met een kunstneus moet lopen.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
Ook dat is nog een optie...Nou ja, we gaan het nooit weten. Want de eigenaren zullen waarschijnlijk blijven volhouden dat-ie dat nooit eerder hep gedaan en dat het vanuit het niks kwam.
GristusWolfsblut schreef:De vader is zijn neus kwijt.

Maar zie je: "We waren gewoon aan het aaien.". We gaan 't niet weten.
-
- Zeer actief
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
Moet je ze maar voeren. Als ze hier ineens aan mijn neus begint te knabbelen besef ik mij ook dat ik wat vergeten ben.
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
En de zoon en moeder liepen lichte verwondingen op.Heavy schreef:De hond zou uithalen naar 4 mensen en de politie kon hem meenemen?
Er staat niet eens bij dat de hond agressief was naar de politie .

-
- Zeer actief
Die neus is inmiddels verworden tot een hoop stront.Nanna schreef:Die foto er ook bij![]()
Ik zat nog te zoeken naar die neus in die hond zijn bakkes
Maar ze kunnen veel tegenwoordig. Met een beetje goede wil kunnen ze met de voorste helft van zijn leuter best wel een aardige neus reconstrueren.
- iones
- Zeer actief
Dat is toch altijd met dat soort honden? Tenminste toch in 90% van de gevallen.Pepie schreef:Zo hond heeft niet de juiste mensen om zich heen en is dus nu de sjaak.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- cornelia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar
S-HEERENBERG - De politie heeft zaterdagavond in een woning in 's-Heerenberg een pitbull in beslag genomen, omdat de hond in het gezicht van 4 mensen zou hebben gebeten.
Zowel de vader, als de moeder als de zoon liepen zaterdagavond verwondingen op in het gezicht. Dit gebeurde terwijl het gezin met de pitbull op de bank zat. De vader en zoon zijn naar het ziekenhuis gebracht. De vader was volgens de politie ernstig gewond.
Een vriendin van de zoon was eerder op de dag in het gezicht gebeten. In het ziekenhuis is ze gehecht.

Meer kan ik er niet van maken.
-
- Zeer actief
Jij ziet er in elk geval de humor van in.cornelia schreef:S-HEERENBERG - De politie heeft zaterdagavond in een woning in 's-Heerenberg een pitbull in beslag genomen, omdat de hond in het gezicht van 4 mensen zou hebben gebeten.
Zowel de vader, als de moeder als de zoon liepen zaterdagavond verwondingen op in het gezicht. Dit gebeurde terwijl het gezin met de pitbull op de bank zat. De vader en zoon zijn naar het ziekenhuis gebracht. De vader was volgens de politie ernstig gewond.
Een vriendin van de zoon was eerder op de dag in het gezicht gebeten. In het ziekenhuis is ze gehecht.![]()
![]()
![]()
![]()
- Liesbeth
- Zeer actief
1 April 2015 is al geweest, hoor.cornelia schreef:S-HEERENBERG - De politie heeft zaterdagavond in een woning in 's-Heerenberg een pitbull in beslag genomen, omdat de hond in het gezicht van 4 mensen zou hebben gebeten.
Een vriendin van de zoon was eerder op de dag in het gezicht gebeten. In het ziekenhuis is ze gehecht.![]()
![]()
![]()
![]()
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
-
- Zeer actief
Zo'n hond gaat zich natuurlijk ook stierlijk vervelen, als tie een hele dag naast de baas op de bank moet zitten met een pak heavy van Nellie en een Juupje op tafel.
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
cornelia schreef:S-HEERENBERG - De politie heeft zaterdagavond in een woning in 's-Heerenberg een pitbull in beslag genomen, omdat de hond in het gezicht van 4 mensen zou hebben gebeten.
![]()
![]()
![]()
Heel eerlijk gezegd vind ik dat er weinig te lachen valt bij zoiets.
We weten natuurlijk niet wat er gebeurd is en of pa zijn neus echt kwijt is maar als het wel zo is dan is het toch wel een triest iets hoor.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10