Moderator: moderatorteam
Haha dat over hun formaat is heel vaak zo, en had ik zelf ook toen ik het ras pas leerde kennen hoor! Ze ogen op foto's altijd groter maar zijn maar ukkiesFeather__ schreef:Ik heb vandaag voor het eerst een toller in het echt gezien. Ik had ze groter ingeschat!
Je pups zijn echt heel erg schattigpuppy neusje en bekjes zijn zo leuk.
Ja volgens mij was yin groter en dat hebben we niet zo gauw (mwah het ligt aan mij ze is rond de 54 cm maar k zie dr graag nog wat groter. :p). Op foto's dacht in inderdaad dat ze redelijk groot waren. Haha.Maeve schreef: Haha dat over hun formaat is heel vaak zo, en had ik zelf ook toen ik het ras pas leerde kennen hoor! Ze ogen op foto's altijd groter maar zijn maar ukkies
Nee, het wordt alleen maar lastiger-Lilo- schreef:Crisis wat een smelttopic tochHeel leuk met die knuffels ook
Ben je er zelf al uit welke blijft?
Dat is echt een hartendiefje inderdaadSafari schreef:Mijn oudste kleindochter wil Toadette, strikje hoeft niet zegt ze.
Ho ho, ik was eerder!Safari schreef:Mijn oudste kleindochter wil Toadette, strikje hoeft niet zegt ze.
kan je wel, ze is pas achtLeonie. schreef:Ho ho, ik was eerder!Safari schreef:Mijn oudste kleindochter wil Toadette, strikje hoeft niet zegt ze.