Ik ontving zojuist een PB van de man van Debora ( hier bekend onder haar forumnaam Annedee en hond Hajo)
Dat Debora op 14 mei jl overleden is.
Debora was 54 jaar

Ik heb Debora leren 'kennen' in oktober 2013 toen we voor het eerst project Kral opgezet hebben (we hebben met een groepje leden van het Hondenforum gezamenlijk een paar honden in het Turkse Bos asiel op afstand geadopteerd)
Zo kwam het dat Debora mij persoonlijk nog EUR 100 toegestuurd heeft vlak voordat ik en Maarten naar Istanbul gingen , ik mocht de EUR 100 daar geven, ik vond dat ontzettend lief en was onder de indruk.
We kwamen achter de schermen aan het kletsen over de situatie aldaar en mijn bezoek aan Istanbul en het asiel.
Zo leerden we elkaar een beetje kennen en al gauw hoorde ik dat ze erg ziek was en niet meer beter zou worden.
Tussen toen en nu heb ik haar diverse keren Pb's en kaartjes gestuurd en zo hielden we contact, ik wist dat ze voor controles ging en heb in januari 2015 via Hilde een laatste bericht van haar gekregen waarin ze me bedankt voor de kerstkaart die ik had gestuurd en waarin ze vertelde dat het weer erg slecht met haar ging.
Ze had het naar Hilde gestuurd en was in de war met mijn echte naam en forumnaam, gelukkig heb ik het berichtje toch gekregen.
Debora had jaren geleden borstkanker gekregen waarvan ze na lange tijd genas, 7 jaar geleden hoorde ze dat het terug was en ook uitgezaaid was.
Sinds die tijd heeft ze meegedaan aan diverse studie's en pakte ze elke kans, soms sloeg het aan en soms niet.
Intussen probeerde ze gewoon zoveel mogelijk te leven, want wat hield ze daar van !
Het wandelen met Hajo waren haar lichtpuntjes en ook ondernam ze regelmatig vaak wat met familie en vrienden.
Ik heb haar man Nico laten weten dat ik een topic voor haar aan zou maken opdat ze "erelid" wordt.
Een titel die ze voor mij in elk geval dubbel en dwars 'verdiend' heeft met haar bijdragen hier en buiten het forum om.
Ik zal haar op mijn manier missen in het PB contact, maar sta vooral even stil bij haar familie en geliefden die haar op geheel andere wijze zullen missen.
Een link van dit topic zal ik ook nog even doorsturen zodat haar man, als hij daar behoefte aan heeft, dat nog eens na kan lezen.
Haar account blijft namelijk wel gewoon toegankelijk voor hem.
Jammer genoeg heb ik haar nooit in real life ontmoet, maar ik durf zeker te zeggen dat een heel mooi en bijzonder mens is heengegaan
Debora; het ga je goed... waar je ook bent...
Je zei me dat je goede karma probeerde op te bouwen en ik zei je dat dat wel goed zat...
Je was en bent een mooi mens
'Hartelijke groetjes en tot betere tijden xxxxxx Dee en Hajo' waren je laatste woorden aan me, ik draai ze om
- Hartelijke groetjes en tot ziens xxxxxx Hilje en Muis' -

Hier is haar profiel te bekijken;
http://www.hondenforum.nl/plaza/memberl ... le&u=43022