Een hond die soms geen zin had in de drukte van andere pups, en als hij wegliep en ze hem te na kwamen kon hij dat wel duidelijk aangeven. Hij kon zichzelf ook vermaken, en dat heeft hij nu nog steeds, een speeltje pakken en dan op zijn rug gaan kronkelen of dat ding zelf een zwieper geven en erachteraan gaan. Redelijk snel herstellen na schrik, snel afgeleid en alles interessant vinden. Maar toch geen hond die zomaar overal blind op af ging. Dat heeft hij nog niet, hij onderzoekt als hij iets niet vertrouwd, gaat met gezonde spanning polshoogte nemen. Maar wil ook wel met de baas dingen onderzoeken die eigenlijk wat eng zijn. Maar wat hij niet wil doen, doet hij ook gewoon niet
Of wel luisteren maar met zijn kop totaal ergens anders mee bezig zijn. Soort multitasking doet hij aan. Ik hoor ergens vaag dat ik moet gaan zitten dus doe ik dat maar, maar daar zie ik een vlinder en daar vliegt een vogel en hé? Waarom zit ik nu eigenlijk al zo lang, steken we nog eens over of wat?! Oh zou ze willen dat ik haar aankijk