Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Pupje alleen laten

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

-Saskia-
Zeer actief
Aantal honden: 0

Re: Pupje alleen laten

Ongelezen bericht door -Saskia- »

Ik vind in de auto ook nog wat anders.
Er zijn mensen die hun pup zaterdag kopen en maandag tien uur van huis zijn, dat is hier in de buurt vrij normaal en dat gaat heel vaak fout.
Jupilie
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door Jupilie »

Auto lukt overigens wel vrij goed.
Voorlopig nog op de passagierszetel, klein arm ding piept dan heel kort, maar dan gaat ze flink liggen :)

Piepen nog niet beter als ze alleen is, wel vannacht flink doorgeslapen van 0u30-6u.
Zij in haar bench (nadat ik er haar 20 keer opnieuw heb ingezet ;) ) met deurtje open en ik ernaast gelegen op een kussen.
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Jupilie schreef:Auto lukt overigens wel vrij goed.
Voorlopig nog op de passagierszetel, klein arm ding piept dan heel kort, maar dan gaat ze flink liggen :)

Piepen nog niet beter als ze alleen is, wel vannacht flink doorgeslapen van 0u30-6u.
Zij in haar bench (nadat ik er haar 20 keer opnieuw heb ingezet ;) ) met deurtje open en ik ernaast gelegen op een kussen.
Waarom moet ze erin blijven liggen met deurtje open eigenlijk? Dat is voor zo'n jong ding wel heel erg moeilijk dus persoonlijk zou ik dat echt niet doen op die leeftijd.
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”