Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Poedel/Maltezer teef 9 jaar

In dit subforum komen alle topics van de honden die overgeplaatst zijn of om een andere reden niet meer beschikbaar zijn voor overplaatsing.

Moderator: moderatorteam

Gesloten
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Aantal honden: 1

Poedel/Maltezer teef 9 jaar

Ongelezen bericht door cloris »

sinds 4 maanden hebben wij deze onzekere dame opgevangen uit een erg onrustige situatie, waardoor zij erg onzeker is geworden. De afgelopen maanden hebben wij al veel met haar bereikt. En nu is ze klaar om verder vertrouwen op te bouwen in een permanent en stabiel thuis, met een lieve en rustige baas waar ze weer helemaal tot bloei kan komen.

Lea is lief, gehoorzaam, speels en gaat graag mee wandelen of in de auto. Ze is zindelijk , gesteriliseerd en heeft altijd netjes haar inentingen gehad.

Ze ligt graag bij je en kan zonder problemen vroeg voor een laatste ronde en zelfs als je uitslaapt is dat geen enkel probleem.

Ze kent haar commando's erg goed is niet gulzig.

Verder is ze waaks en angstig voor harde geluiden zoals onweer en vind ze kleine kinderen ook eng en zal ze dus echt tijd nodig hebben om het wederzijds vertrouwen op te bouwen want ze is erg onzeker en heeft dus een rustige stabiele baas nodig die haar duidelijk laat weten dat hij de baas is zodat zij haar onzekerheid los kan laten.
Wie bied deze prachtige lieverd het thuis dat ze verdiend?

Naar mijn ervaring zou ze de perfecte huisvriend zijn voor een ouder echtpaar of persoon met ervaring met poedels.

Hopelijk kunnen jullie ons helpen de juiste persoon voor haar te vinden!? voor meer info mail naar: ashoeka@gmail.com

Met vriendelijke Groet,

Astrid
Astrid73

Re: Poedel/Maltezer teef 9 jaar

Ongelezen bericht door Astrid73 »

Ze is echt wel lief en bij vragen of interesse kunt u mij mailen.

Ashoeka@gmail.com

Ik had ook foto's van Lea maar die zijn er niet bij geplaatste en ik weet eerlijk gezegd ook niet hoe ik deze hier toevoeg?
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Aantal honden: 1

Re: Poedel/Maltezer teef 9 jaar

Ongelezen bericht door cloris »

Geplaatst:)
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Gesloten

Terug naar “Overplaatsing geslaagd.”