Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Juliony, Podenco reu 8 jaar

In dit subforum komen alle topics van de honden die overgeplaatst zijn of om een andere reden niet meer beschikbaar zijn voor overplaatsing.

Moderator: moderatorteam

Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Aantal honden: 2

Re: Juliony, Podenco reu 8 jaar

Ongelezen bericht door Rami »

Gollum schreef:
Valerie schreef:
duitse herder schreef:Toevallig zag ik Juliony vandaag lopen in Zaandam. Van wat ik snel zag, zag ik een gezonde, vrolijke hond. Alleen zou ik heb 10 jaar of ouder geven en niet 8 jaar.
En gister leek hij wel 3 :mrgreen: Kiyoshi lijkt vandaag ook een 12 jarige kerel maar hij is toch echt 4.
Gister hebben ze een lange dag gehad en Juliony heeft nog niet de conditie als een hond die het wel gewend is om uitgelaten te worden.
haha nou ik weet niet precies op welk moment ik gezien ben maar het standaard plaatje aan de lijn is dat ik aan 1 hand Juul heb die ons voortsleept en aan de andere hand Gollum en Mika die we voorttrekken :mrgreen:
Ik ben blij wanneer ik de meiden los kan gooien en ik alleen Juul aan de lijn heb die me nog steeds voortsleept. Hij was echt niet moe hoor. We moesten af en toe wachten op de meiden vandaag, die waren wel moe :lol1:
Die jongen heeft een kracht waarop ik hem hooguit 4 zou schatten :schrik:

Het enige wat ik kan bedenken dat er iemand vandaag in zijn bekkie heeft gekeken. Ik kan me voorstellen dat iemand hem ouder schat op zijn tanden. Mijn meiden worden jonger geschat op hun tanden.
Precies, gebit zegt ook niet alles. Mijn golden had op zijn 14e nog tanden en kiezen zonder slijtage, aanslag of wat dan ook. Of het komt omdat hij zijn hele leven 'barf' heeft gegeten of gewoon mazzel, weet ik niet. Maar echt betrouwbaar is het bekijken van tanden en kiezen niet echt, volgens mij.
Afbeelding
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gollum »

Rami schreef:
Gollum schreef:
Valerie schreef:
duitse herder schreef:Toevallig zag ik Juliony vandaag lopen in Zaandam. Van wat ik snel zag, zag ik een gezonde, vrolijke hond. Alleen zou ik heb 10 jaar of ouder geven en niet 8 jaar.
En gister leek hij wel 3 :mrgreen: Kiyoshi lijkt vandaag ook een 12 jarige kerel maar hij is toch echt 4.
Gister hebben ze een lange dag gehad en Juliony heeft nog niet de conditie als een hond die het wel gewend is om uitgelaten te worden.
haha nou ik weet niet precies op welk moment ik gezien ben maar het standaard plaatje aan de lijn is dat ik aan 1 hand Juul heb die ons voortsleept en aan de andere hand Gollum en Mika die we voorttrekken :mrgreen:
Ik ben blij wanneer ik de meiden los kan gooien en ik alleen Juul aan de lijn heb die me nog steeds voortsleept. Hij was echt niet moe hoor. We moesten af en toe wachten op de meiden vandaag, die waren wel moe :lol1:
Die jongen heeft een kracht waarop ik hem hooguit 4 zou schatten :schrik:

Het enige wat ik kan bedenken dat er iemand vandaag in zijn bekkie heeft gekeken. Ik kan me voorstellen dat iemand hem ouder schat op zijn tanden. Mijn meiden worden jonger geschat op hun tanden.
Precies, gebit zegt ook niet alles. Mijn golden had op zijn 14e nog tanden en kiezen zonder slijtage, aanslag of wat dan ook. Of het komt omdat hij zijn hele leven 'barf' heeft gegeten of gewoon mazzel, weet ik niet. Maar echt betrouwbaar is het bekijken van tanden en kiezen niet echt, volgens mij.
Je kan wel goed het verschil tussen melktanden en volwassen tanden zien :mrgreen:
Verder is het vooral een geval van dieet en leefwijze denk ik. En misschien genetica.
duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie

Ongelezen bericht door duitse herder »

Gollum schreef:
Wat grappig, in de Jagersplas? Wat deed je denken dat hij ouder was?
Ja bij WIK achter :F: Ik denk vooral zijn ingevallen bekkie. Laat ik het anders zeggen. Als ik een willekeurige hond van 8 jaar er naast zet, ziet hij er ouder uit. Hoewel dat niet altijd alles zegt natuurlijk hoor. Hij was van wat ik zag erg nieuwsgierig naar alles en iedereen. Die gaat wel baas vinden :E:
Perry en Noah

Afbeelding
Gollum
Zeer actief

duitse herder schreef:
Gollum schreef:
Wat grappig, in de Jagersplas? Wat deed je denken dat hij ouder was?
Ja bij WIK achter :F: Ik denk vooral zijn ingevallen bekkie. Laat ik het anders zeggen. Als ik een willekeurige hond van 8 jaar er naast zet, ziet hij er ouder uit. Hoewel dat niet altijd alles zegt natuurlijk hoor. Hij was van wat ik zag erg nieuwsgierig naar alles en iedereen. Die gaat wel baas vinden :E:
Dan moet je die twee mutsen van mij ook gezien hebben denk ik, was je bij een groep met blauwe hesjes bij het water?
Dat was ook wel een lekker druk groepje :mrgreen:
duitse herder
Zeer actief

Nee ik liep aan overkant daarvan :mrgreen:
Perry en Noah

Afbeelding
Gollum
Zeer actief

duitse herder schreef:Nee ik liep aan overkant daarvan :mrgreen:
Ik ben er ook niet lang gebleven, Mika vind dat niet zo leuk met al die vreemde honden. En de dames waren moe van de dag ervoor, Gol wilde ook alleen maar een beetje staan in het water.
Ik word nog eens beroemd zo :LOL:
duitse herder
Zeer actief

Gollum schreef:
Ik ben er ook niet lang gebleven, Mika vind dat niet zo leuk met al die vreemde honden. En de dames waren moe van de dag ervoor, Gol wilde ook alleen maar een beetje staan in het water.
Je moet Juul maar houden, daaraan herkende ik je :F:
Perry en Noah

Afbeelding
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

duitse herder schreef:
Gollum schreef:
Je moet Juul maar houden, daaraan herkende ik je :F:
Ja, het is wel een opvallende verschijning, met zijn lange stelten en mooie rode kleur ;-)
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Cleva schreef:
DeDiana schreef: En, zoals Laeken heel terecht opmerkt: bij het adopteren van een hond uit mediterrane landen, moet je altijd rekening blijven houden met mediterrane ziektes. Ook na een negatieve uitslag op een snaptest of uitgebreid bloedonderzoek.
Nou, als het ook zo duidelijk aan de adoptanten verteld wordt dan is er inderdaad niets mis mee.
:ok:
Gollum
Zeer actief

Vanmiddag zijn er mensen op visite geweest voor Juul. Het waren erg leuke mensen en het klikte van alle kanten, ze hadden hun kleine Spaanse hondje ook mee (die leek een beetje op Nanni, echt een dropje). We hebben gewandeld, ik heb ze van alles verteld over Spaanse ziektes maar daar waren ze al redelijk bekend mee. Alle negatieve kantgen verteld en ze vonden hem nog steeds leuk, en hij hun ook :cheer:

Dus Juul is geadopteerd! Morgen komen ze hem al halen. Dat is snel gegaan zeg! :cheer:
flaneloba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door flaneloba »

Wat ontzettend fijn voor Juul zeg!!
Afbeelding
Dag monster... *14-01-2016
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

wat fijn!
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Gollum
Zeer actief

Ja echt leuk, de meiden waren ook verliefd op die mensen :LOL:
katerke
Zeer actief
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door katerke »

:cheer: :cheer:

super dat deze knapperd zijn gouden mandje heeft gevonden
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Wat fijn voor hem!
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!

Ongelezen bericht door Rami »

Gollum schreef:Vanmiddag zijn er mensen op visite geweest voor Juul. Het waren erg leuke mensen en het klikte van alle kanten, ze hadden hun kleine Spaanse hondje ook mee (die leek een beetje op Nanni, echt een dropje). We hebben gewandeld, ik heb ze van alles verteld over Spaanse ziektes maar daar waren ze al redelijk bekend mee. Alle negatieve kantgen verteld en ze vonden hem nog steeds leuk, en hij hun ook :cheer:

Dus Juul is geadopteerd! Morgen komen ze hem al halen. Dat is snel gegaan zeg! :cheer:
Wat fijn zeg!
Hoop dat Juul nog een lang en gelukkig leven tegemoet gaat. :ok:
Afbeelding
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Contacteer:

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Fantastisch!
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Zie je dat die adoptie ondanks de risico's prima gaat. Zonder dollen, super!
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Overplaatsing geslaagd.”